Pereiti prie turinio

Idėja: Ar galima užsidirbti garaže?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Su draugu sugalvojom, kad reikia pradėti verslą. Verslas būtų susijęs su mašinomis/jų remontu restauracija. Bėda tame, kad mes esame dar tik studentai, ir neturime pakankamai patirties nei įrangos šiai veiklai. Todėl nusprendėme parašyti į šį forumą ir pasisemti iš jūsų patirties.

 

Taigi kaip ir minėjau esame studentai ir laisvų pinigų beveik neturime. Tačiau atsiradus reikalui šiek tiek sukauptume. Suprantame, kad pradėjus šią veiklą pinigai nepradės byrėt iš dangaus. Kadangi kapitalo neturime, nusprendėme kad iš pradžių reikėtu užsiimti ne restauracija ar kuo kitu, o būtent daužtų, pigių mašinų ardymu ir pardavimu dalimis. Ar tokia idėja atneštu nors kiek pelno? Garažą galbūt reikėtų nuomotis, o galbūt ir rastume kur dirbti be papildomų išlaidų. Dar turime daug ko išmokti, todėl daugiau siekiame žinių, o ne pelno. Svarbu "nesueiti į minusą". Taigi gal turite kokių minčių, patarimų ar šiaip pamastymų? Būtų įdomu išgirst.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas, kad jums reiks ne paprasto garazelio, o zymiai didesniu patalpu. Vietos ardimui, detalu kaupimui. Darbo tokiam versle labai daug, detaliu suvedinejimas, reklama, masinu paieska, reikia ir zmogaus su atitinkamomis ziniomis ir pinigu jo atlyginimui. Reikia pagalvoti is kur jus tuos automobilius trauksit, juk apstu automobiliu supirkeju "geriausiomis kainomis". Pats asmeniskai pora vasaru srote/servize. Pora metu savininkas ejo i minusa, del klientu stokos. Paskui pasisamde zmogu, kad jis klijuotu lipdukus "superkame automibilius, taisome" na same shit. Klijuodavo laiptinese, stotelese, kaimuose ant skelbimu lentu. Seniokai pamato ir skambino 80% klientu pensininkai ir pns. Manau svarbiausia yra REKLAMA. ;) sekmes jums.

 

p.s Restauracija, tai automobilio atstatymas i jo pradine bukle (toks koks jis riedejo is gamyklos).. skirkit remonta nuo restauracijos. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirkit kokią parūdijusią mašiną ar be TA, investuokit maximaliai minimalią sumą, kad tą mašiną padaryti ''ledinę'', užsimeskit eurą kitą ir parduokit. Manau daugiau šansų uždirbt nei ardyti dalimis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Su draugu sugalvojom, kad reikia pradėti verslą. Verslas būtų susijęs su mašinomis/jų remontu restauracija. Bėda tame, kad mes esame dar tik studentai, ir neturime pakankamai patirties nei įrangos šiai veiklai. Todėl nusprendėme parašyti į šį forumą ir pasisemti iš jūsų patirties.

 

Taigi kaip ir minėjau esame studentai ir laisvų pinigų beveik neturime. Tačiau atsiradus reikalui šiek tiek sukauptume. Suprantame, kad pradėjus šią veiklą pinigai nepradės byrėt iš dangaus. Kadangi kapitalo neturime, nusprendėme kad iš pradžių reikėtu užsiimti ne restauracija ar kuo kitu, o būtent daužtų, pigių mašinų ardymu ir pardavimu dalimis. Ar tokia idėja atneštu nors kiek pelno? Garažą galbūt reikėtų nuomotis, o galbūt ir rastume kur dirbti be papildomų išlaidų. Dar turime daug ko išmokti, todėl daugiau siekiame žinių, o ne pelno. Svarbu "nesueiti į minusą". Taigi gal turite kokių minčių, patarimų ar šiaip pamastymų? Būtų įdomu išgirst.

Pirmas dalykas kuris šauna į galvą tai, kad sveikintina, kad norite pradėti dirbti "SAU".

 

Kitas dalykas: "neturime pakankamai patirties nei įrangos šiai veiklai. Todėl nusprendėme parašyti į šį forumą ir pasisemti iš jūsų patirties". Čia tu patirties negausi, ir tavęs neišmokins forume taisyti mašinų.

 

Ne nuo to galo pradedat. Jei patinka ir norit tvarkyti, ardyti ar dar kaip kitaip dirbti su mašinom. Paieškokit darbo šrote ar servise. Nesvarbu kiek mokės ir kada dirbsit, galit vakarais, galit savaitgaliais. Esmė tokia, kad kitų sąskaita įgytumėt patirties. Bet reikia būti ne pasyviems, o aktyviems darbuotojams. Ta prasme dirbant reikia viskuo domėtis, mokytis iš kitų. Stebėti kaip kas vyksta, iš kur perka mašinas, kiek už jas moka ir t.t. Žodžiu turit susipažinti su ta virtuve. Ir tada jau kad turėsit sukaupę žinių bagažą tad jau prašau, galit ir dirbti "ant savęs". Visa kita ateis su laiku. Kam jums savo sąskaita gaišti laiką ir rizikuoti. Supraskit darbdavys jūsų sąskaita uždirba pinigus, o jus galit jo sąskaita pasiimti žinių už kurias nereikės mokėti, o dar gausit atlyginimą. Mainai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas dalykas kuris šauna į galvą tai, kad sveikintina, kad norite pradėti dirbti "SAU".

 

Kitas dalykas: "neturime pakankamai patirties nei įrangos šiai veiklai. Todėl nusprendėme parašyti į šį forumą ir pasisemti iš jūsų patirties". Čia tu patirties negausi, ir tavęs neišmokins forume taisyti mašinų.

 

Ne nuo to galo pradedat. Jei patinka ir norit tvarkyti, ardyti ar dar kaip kitaip dirbti su mašinom. Paieškokit darbo šrote ar servise. Nesvarbu kiek mokės ir kada dirbsit, galit vakarais, galit savaitgaliais. Esmė tokia, kad kitų sąskaita įgytumėt patirties. Bet reikia būti ne pasyviems, o aktyviems darbuotojams. Ta prasme dirbant reikia viskuo domėtis, mokytis iš kitų. Stebėti kaip kas vyksta, iš kur perka mašinas, kiek už jas moka ir t.t. Žodžiu turit susipažinti su ta virtuve. Ir tada jau kad turėsit sukaupę žinių bagažą tad jau prašau, galit ir dirbti "ant savęs". Visa kita ateis su laiku. Kam jums savo sąskaita gaišti laiką ir rizikuoti. Supraskit darbdavys jūsų sąskaita uždirba pinigus, o jus galit jo sąskaita pasiimti žinių už kurias nereikės mokėti, o dar gausit atlyginimą. Mainai ;)

 

Labai dekui uz issamu atsakyma. Na, cia ne tokios patirties ieskome, norejau suzinoti gal kas yra tai isbandes, isgirsti kaip pavyko/nepavyko ir t.t. Del visos kitos info dar karta didelis aciu uz optimizma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taip pat sveikinu už, tai kad mąstote, kuo užsiimti.

Turiu keliatą pastebėjimu, su kuo teko susidurti.

 

1) Sugedo mašina AUDI A4 1.9 - Pagal skelbimą nesiderėjus galima nusipirkti už 1800Lt (toliau pagal kiekvieno derybų sugebėjimus) aišku jos be technikinės ir pan. bet tai neaktualu, svarbu gana tvarkingos ir važiuojančios.

Man reikėjo variklio, turbinos ir generatoriaus įtempėjo.

Tai kainos variklis 800Lt, turbina 700lt, įtempėjas 90Lt.

Pagalvokit kiek dar dalių lieką, greičių dėžė, visa važiuoklė, amortizatoriai, durys, langai, ratai, padangos, vairas, kondiškė, lempos, davikliai, pečiuko varikliukas ir tt.

Ir dar paskui lieką metalo laužas.

Aišku, galima gauti ir pigiau, nei parašiau, bet aš per vakar ir šiandien paskambinėjas išgirdau tokias kainas.

Bet pasiskaičiavus uždirbti galima, bet tas uždarbis bus ne iš karto, todėl čia geriau savo patalpas būtų geriau turėti :)

 

2) Būtų galima jei užsiimti ir radus gera vietą, kokių padangų montavimų, pačių padangu pardavimu (aš nusipirkau, 4 padangas universales, su kuriomis kaip planuoju važiuosiu dar 2 sezonus, sumokėjau 60LT! (Nemeluosiu, už montavimą sumokėjau daugiau, nei už jas.. :D )

Jei garažas su duobe, tai galėtumėt keisti kokius tepalus priedu, ar pasimokinti pas ką nors, kaip atlikti kompiuterine patikrą.

Daug kas priklauso, nuo vietos kur planuojate tuo užsiimti ir ar daug konkurentų, nes būna miestu ar miesto vietų, kad tikrai, nei bandyti, nei galvoti apie tai neapsimoka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš menkas specialistas mašinų sferoje bet logiškai mastant, tai potencialas čia turėtų būti tikrai didelis. Visiems tos mašinos amžinai genda, tad nors ir konkurentų netrūksta bet pasiūla kokia.. Atvažiuokit pas geresnę reputaciją turintį meistrą ir ką išgirsit? Mėnesiui į priekį turės visad darbo.

Redagavo Trintukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Automobilių remontas, ardymas ir restauracija yra trys visiškai skirtingi dalykai.

 

Remontas duoda greitus pinigus, bet be patirties be šansų. Reikia baigt mokslus, atlikti praktiką servise bent metus, tada jau kažką savo atidarinėt. Nes be patirties nebus kokybės, o be kokybės nebus klientų. Taip pat reikia didelių investicijų įrangai ir įrankiams. Gal ne 100k, bet vistiek ne stundento kišenei.

 

Ardymui daug mokslo nereikia, jį galima pradėti su nedidelėm investicijom, pelnas procentaliai labai didelis, bet reikės ilgai laukti kol išardytas automobilis atsipirks. Jei norėsit legalizuots, tai turėsit daug reikalų su aplinkos apsauga ir t.t.

 

Restauracijai reikia daug laiko, kruopštumo ir kantrybės. Patirtis ateis darant, nes savo mašinoje negaila kažką sugadint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pigių mašinų ardymas ir prekyba jų dalimis minusas garantuotas, nebent vogtomis prekiautumėte :D

 

Kodėl tokia nuomonė? Vat brangių mašinų ardymas neturint patirties ir vardo, jau gali būt geras minusas, nes retas kas kokiai apynaujai mašinai pirks neaiškią detalę be garantijos ar su žodine.

Už keletą šimtų galima paimt mašiną, kuri supuvo, stipriau daužta ar tiesiog turi kažkokių bėdų. Tačiau apstu bus likusiu sveikų detalių, kurios tikrai nesunkiai bus parduotos.

Be abejonės, nereikia pirkti kokio Cadillac'o ardymui ar Suzuki - vargu ar greit pavyktų dalis parduot... Tokiem kaip Passat, Golf, Espace ar kitos ant kiekvieno kampo sutinkamos mašinos dalių vis dar trūksta. Apie tai teko jau diskutuot kitoj temoj forume.

 

 

 

Aš menkas specialistas mašinų sferoje bet logiškai mastant, tai potencialas čia turėtų būti tikrai didelis. Visiems tos mašinos amžinai genda, tad nors ir konkurentų netrūksta bet pasiūla kokia.. Atvažiuokit pas geresnę reputaciją turintį meistrą ir ką išgirsit? Mėnesiui į priekį turės visad darbo.

 

Tai yra faktas, bet jo aš nesuprantu. Atėjo krizė - servisai vis dar pilni, reiškia žmonės neatsisakė automobilių, praėjo krizė - servisai vis dar pilni, reiškia naujų automobilių neprisipirko. Net ir tie, kurie velnias žino ar iš viso supranta ką daro priverčia laukt eilėse - žmonės skuba ir neretai renkasi nežiūrėdami į kokybę, o tik į priėmimo laiką.

Iš tiesų, mėgau tvarkytis viename servise - gerai dirba, padaro, ką pažada, kaina ne iš mažų, bet suteikia garantijas (raštiškai), pateikia detalią informaciją. Bet kuomet reikia ką nors patvarkyt ir turi laukt 2-3 savaites kol priims, teko ieškot kitos vietos tvarkymui. Per 2-3 savaites gedimas gali surimtėti ir sukelti kitų gedimų.

Konkurencija atrodo žvėriška, bet poreikis, matyt, tik auga. Arba servisai bando dirbt minimaliom sąnaudom - mažesnės patalpos, mažiau darbuotojų, bet 100% užimtumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl tokia nuomonė? Vat brangių mašinų ardymas neturint patirties ir vardo, jau gali būt geras minusas, nes retas kas kokiai apynaujai mašinai pirks neaiškią detalę be garantijos ar su žodine.

Už keletą šimtų galima paimt mašiną, kuri supuvo, stipriau daužta ar tiesiog turi kažkokių bėdų. Tačiau apstu bus likusiu sveikų detalių, kurios tikrai nesunkiai bus parduotos.

Be abejonės, nereikia pirkti kokio Cadillac'o ardymui ar Suzuki - vargu ar greit pavyktų dalis parduot... Tokiem kaip Passat, Golf, Espace ar kitos ant kiekvieno kampo sutinkamos mašinos dalių vis dar trūksta. Apie tai teko jau diskutuot kitoj temoj forume.

 

 

 

 

 

Tai yra faktas, bet jo aš nesuprantu. Atėjo krizė - servisai vis dar pilni, reiškia žmonės neatsisakė automobilių, praėjo krizė - servisai vis dar pilni, reiškia naujų automobilių neprisipirko. Net ir tie, kurie velnias žino ar iš viso supranta ką daro priverčia laukt eilėse - žmonės skuba ir neretai renkasi nežiūrėdami į kokybę, o tik į priėmimo laiką.

Iš tiesų, mėgau tvarkytis viename servise - gerai dirba, padaro, ką pažada, kaina ne iš mažų, bet suteikia garantijas (raštiškai), pateikia detalią informaciją. Bet kuomet reikia ką nors patvarkyt ir turi laukt 2-3 savaites kol priims, teko ieškot kitos vietos tvarkymui. Per 2-3 savaites gedimas gali surimtėti ir sukelti kitų gedimų.

Konkurencija atrodo žvėriška, bet poreikis, matyt, tik auga. Arba servisai bando dirbt minimaliom sąnaudom - mažesnės patalpos, mažiau darbuotojų, bet 100% užimtumas.

 

Dekui uz atsakyma. Gal galima gaut link'a i foruma apie masinos dalis ir ju prekyba?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...