Pereiti prie turinio

Uber.com jau veikia Vilniuje


Rekomenduojami pranešimai

Vienareikšmiškai - NESĄMONĖ ir NETEISYBĖ. Man keista, kad visi čia šitaip džiaugiasi, kad atėjo kažkokia amerikietiška kompanija į Lietuvą.

 

Pabandykit patys susikurti savo apsą (pasidarykit per jį apmokėjimą), pasiimkit mašiną ir vairuokit. Tai jumis visokios VMI ir kitos institucijos taip pradės kratyti ir apkaltins dar, kad be licencijos taksi paslaugas teikiat.

 

O čia atėjo kažkokia amerikietiška firma, kuri net nemoka mokesčių Lietuvoje, su savo "apsu", kuris realiai skirtas tik apmokėjimui, tai jau nebereikia nei licencijų, nei nieko. :))

 

Taigi čia tikrai taksi paslauga. Koks skirtumas kaip klientas apmoka ar per apsą ar grynais, ar kortele...Nu tiesiog negaliu patikėt, kad leidžia tam uberiui dirbti :)

 

Haha, sukurtu lietuviukai savo "uber", pavadintų kaip nors "Vežėjai APP", tai pasodintu už neteisėtą veiklą :D O jau amerikiečiam galima :))))

 

 

jaučiu pirmą kartą pagal paskirtį panaudosiu šį memą:

 

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/351/eb6.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VMI pažymi, kad „Uber“ partneriai-vairuotojai privalo registruoti individualią veiklą, išsiimdami individualios veiklos pažymą mokesčių inspekcijoje.

 

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transportas/paskelbtos-uber-paslaugos-kainos.d?id=69615362

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VMI pažymi, kad „Uber" partneriai-vairuotojai privalo registruoti individualią veiklą, išsiimdami individualios veiklos pažymą mokesčių inspekcijoje.

 

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/...s.d?id=69615362

 

Bet licenzijų vis dar niekam nereikia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienareikšmiškai - NESĄMONĖ ir NETEISYBĖ. Man keista, kad visi čia šitaip džiaugiasi, kad atėjo kažkokia amerikietiška kompanija į Lietuvą.

 

Pabandykit patys susikurti savo apsą (pasidarykit per jį apmokėjimą), pasiimkit mašiną ir vairuokit. Tai jumis visokios VMI ir kitos institucijos taip pradės kratyti ir apkaltins dar, kad be licencijos taksi paslaugas teikiat.

 

O čia atėjo kažkokia amerikietiška firma, kuri net nemoka mokesčių Lietuvoje, su savo "apsu", kuris realiai skirtas tik apmokėjimui, tai jau nebereikia nei licencijų, nei nieko. :))

 

Taigi čia tikrai taksi paslauga. Koks skirtumas kaip klientas apmoka ar per apsą ar grynais, ar kortele...Nu tiesiog negaliu patikėt, kad leidžia tam uberiui dirbti :)

 

Haha, sukurtu lietuviukai savo "uber", pavadintų kaip nors "Vežėjai APP", tai pasodintu už neteisėtą veiklą :D O jau amerikiečiam galima :))))

Tai kad uberis ikūrė padalini lietuvoje, nuo kurios ir bus mokami mokesčiai.

Ok, kurk uab vežėjai app ir dirbk pats, argi kas laiko?

Pirmiausia tai yra inovacija, kuri yra labai skatinama Lietuvoje, dažnai inovacijos gauna paramą bei nuolaidą ir visiškai nesvarbu tai amerikos gigantas ar Lietuvaičio startupas.

 

Palaikau UBER ir laukiu nesulaukiu jo starto kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

 

Tavo manimu eTaksi ir taxifi (ar kažkokia) nemoka mokesčių? Nemoka, jei nėra pelno, o ar yra pelno, nežinau.

 

Ir visi uber partneriai dirba pagal IV arba verslo liudijimą, čia jau jų asmeninis reikalas.

 

Man čia panašu į draudimo brokerius arba freelancerius. Kodėl jų nekritikuoji?

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad uberis ikūrė padalini lietuvoje, nuo kurios ir bus mokami mokesčiai.

Ok, kurk uab vežėjai app ir dirbk pats, argi kas laiko?

Pirmiausia tai yra inovacija, kuri yra labai skatinama Lietuvoje, dažnai inovacijos gauna paramą bei nuolaidą ir visiškai nesvarbu tai amerikos gigantas ar Lietuvaičio startupas.

 

Palaikau UBER ir laukiu nesulaukiu jo starto kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

 

Tavo manimu eTaksi ir taxifi (ar kažkokia) nemoka mokesčių? Nemoka, jei nėra pelno, o ar yra pelno, nežinau.

 

Ir visi uber partneriai dirba pagal IV arba verslo liudijimą, čia jau jų asmeninis reikalas.

 

Man čia panašu į draudimo brokerius arba freelancerius. Kodėl jų nekritikuoji?

 

Uber turi tik filialą "softo" gamybai.

 

Nuo pačio Uber pajamų, kas sugeneruota iš LT dalies, nebus mokami mokesčiai, nes viskas eina ant JAV firmos.

 

O čia džiaugtis, kad dar dirbtinai sukeliama programuotojų paklausa, tai nėra džiaugtis kuo, nes lietuviški startupai nebegali augti, nes algos užkilusios, o ir programuotojai neis dirbti į lietuviškus startup, jei yra alternatyvų tokių kaip pvz. UBER.

 

Lietuvos verslui tai vienareikšmiškai tik nuostoliai, kažin ar ir vartotojam iš tokių Uber'ių daug naudos...

 

Va tame esmė ir yra, kad tu nieko nesukursi, jokios inovacijos, nes Uber atėjo į LT.

 

Pas mus jau kultūroj tas yra, kad mokėt amerikonam ir kitom užsienio kompanijom.

 

Aš tai palaikau lietuvišką verslą, o ne amerikonišką..

 

Pavyzdžiui, bitcoin tiek kritikuojami Lietuvoje, o va ateitų kokia amerikiečių firma su bitcoin, tai jau ir bitcoin geri pataptų ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laukiu kol i Kauna ateis UBER, jeigu aplamai ateis... nes dabar situacija tokia, kad jeigu kada vaziuoji su taksi namo po baliaus isgeres ar pan. tai gali but tikras kad tave apgaus arba bandys apgauti. Pas skirtingus taksistus skirtingas atstumas tarp tasko A ir B. O jau net nekalbu kad kartais atvaziuoja tokie triperiai, kad net keista kad pasieki keliones tiksla masinai nesubirejus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uber turi tik filialą "softo" gamybai.

 

Nuo pačio Uber pajamų, kas sugeneruota iš LT dalies, nebus mokami mokesčiai, nes viskas eina ant JAV firmos.

Na, kam šnekėti, jei nežinai, kaip yra iš tikrųjų? Visų pirma, atstovybė yra Nyderlanduose. Antra, nuo sugeneruotų pajamų dalies Lietuvoje, mokesčius mokės ne Uber, o vairuotojai-partneriai. Tai yra nuo Uber pasiimtos dalies (fees), vairuotojai turės sumokėti PVM. Pvz. Kelionė kainavo 10€, Uber pasiima 2,5€. Vairuotojui lieka 7,5€, bet jis dar turės nuo 2,5€ sumokėti 21% PVM.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uber turi tik filialą "softo" gamybai.

 

Nuo pačio Uber pajamų, kas sugeneruota iš LT dalies, nebus mokami mokesčiai, nes viskas eina ant JAV firmos.

 

O čia džiaugtis, kad dar dirbtinai sukeliama programuotojų paklausa, tai nėra džiaugtis kuo, nes lietuviški startupai nebegali augti, nes algos užkilusios, o ir programuotojai neis dirbti į lietuviškus startup, jei yra alternatyvų tokių kaip pvz. UBER.

 

Lietuvos verslui tai vienareikšmiškai tik nuostoliai, kažin ar ir vartotojam iš tokių Uber'ių daug naudos...

 

Va tame esmė ir yra, kad tu nieko nesukursi, jokios inovacijos, nes Uber atėjo į LT.

 

Pas mus jau kultūroj tas yra, kad mokėt amerikonam ir kitom užsienio kompanijom.

 

Aš tai palaikau lietuvišką verslą, o ne amerikonišką..

 

Pavyzdžiui, bitcoin tiek kritikuojami Lietuvoje, o va ateitų kokia amerikiečių firma su bitcoin, tai jau ir bitcoin geri pataptų ;)

 

 

labai domintų mane ar yra kažkokia oficiali informacija apie mokesčius valstybei iš pačių Uber pajamų, ar čia eilinis "kažkas sakė, kažkur skaičiau" komentaras? prisipažinsiu, kad bandžiau googlint, bet kažko tikslaus nepavyko rast. tai gal autorius žino kažką daugiau? nes kol kas man susidarė įspūdis, kad čia eilinė situacija, kai dar nieks nėra aišku, o išvados jau padarytos.

 

dar dėl to "Lietuvos verslui vienareišmiškai tik nuostoliai", tai taip pat norėtųsi išgirst daugiau komentarų. Ką būtent(kokius nuostolius) turima omeny?

 

tai pat dėl šio teiginio "mokėt amerikonam ir kitom užsienio kompanijom", gal galima kokių pavyzdžių?

 

nes kažkaip bendrai pasirodė, kad visas komentaras yra vienas didelis nepasitenkinimas, kad "viskas aplink yra blogai, nėra jokių galimybių ir nieks nieko neleidžia daryt" ir šustauskiškas "pataikaujam amerikonam" požiūris.

 

ir tikrai nesiekiu nieko įžeisti ar kažkaip įkąsti, tik labiau mėgstu, kai žmonės komentuodami remiasi faktais, o ne "perskaičiau kažkur du straipsnius ir dabar viską žinau".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia uzmaciau lentele praeitu metu, kur lyginamos Uber ir Taxi kainos JAV didmiesciuose. Tai kai kuriuose kainos visiskai nesiskiria, kai kur kaina net dvigubai pigesnei nei taksi. Bet praktiskai visur skirtuma isaugina jei kaina lygini su 20proc. arbatpinigiais, kas LT visiakai neiprasta.

 

http://static3.businessinsider.com/image/5436eb09eab8ea2931c219ea-1200-858/bothtables.png

Redagavo finansai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pagal visą situaciją, Uberis neturėtų nieko mokėt Lietuvai, nes vairuotojai "perka" paslaugas iš Nyderlandų (ta procentinė dalis kuria pasiima Uber). Nuo tos sumos vairuotojai susimoka PVM, toliau nuo kas lieka, prasideda žaidimas vairuotojams su Lietuvos mokesčių inspekcija ir kitais mokesčiais su faktinėmis išlaidomis ar 30% išlaidomis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pagal visą situaciją, Uberis neturėtų nieko mokėt Lietuvai, nes vairuotojai "perka" paslaugas iš Nyderlandų (ta procentinė dalis kuria pasiima Uber). Nuo tos sumos vairuotojai susimoka PVM, toliau nuo kas lieka, prasideda žaidimas vairuotojams su Lietuvos mokesčių inspekcija ir kitais mokesčiais su faktinėmis išlaidomis ar 30% išlaidomis :)

 

tai valstybė šiuo atveju kaip ir nenukenčia. t.y. valstybė gauna tuos pačius pinigus, kuriuos turėtų gaut bet kokiu atveju(čia turiu omeny kas liečia Uber kaip įmonės pajamas, o ne vairuotojų uždarbį). tai kaip ir minuso nematau ir mokesčių valstybei atžvilgių.

 

dar kaip suprantu atidarys(ar lyg ir yra jau) kažkokį filialą, kas reiškia, kad bus sukurta dar papildomų darbo vietų. minuso tame taip pat nematau.

 

 

 

taigi vis dar nerandu Uber'io atėjimo į Lietuvą minusų, bet ir tikrai neteigiu, kad Uber'is yra kažkoks stebuklas, kuris pakeis viską ir viskas nuo šiol bus gerai :) toliau pasilieku prie nuomonės, kad kuo daugiau pasirinkimų ir naujovių(bet kokioje srityje), tuo yra geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai valstybė šiuo atveju kaip ir nenukenčia. t.y. valstybė gauna tuos pačius pinigus, kuriuos turėtų gaut bet kokiu atveju(čia turiu omeny kas liečia Uber kaip įmonės pajamas, o ne vairuotojų uždarbį). tai kaip ir minuso nematau ir mokesčių valstybei atžvilgių.

 

dar kaip suprantu atidarys(ar lyg ir yra jau) kažkokį filialą, kas reiškia, kad bus sukurta dar papildomų darbo vietų. minuso tame taip pat nematau.

 

 

 

taigi vis dar nerandu Uber'io atėjimo į Lietuvą minusų, bet ir tikrai neteigiu, kad Uber'is yra kažkoks stebuklas, kuris pakeis viską ir viskas nuo šiol bus gerai :) toliau pasilieku prie nuomonės, kad kuo daugiau pasirinkimų ir naujovių(bet kokioje srityje), tuo yra geriau.

As irgi nemanau, kad kazkas kardinaliai pasikeis. Visu pirma neiaisku kiek bus norinciu dirbti Uber, nes ne kiekvienas kuris turi naujesne nei 10 metu masina, puls dirbti taksistu, kad ir laisvalaiki. Daugelis vistiek turi normalius darbus, tad cia labiau darbas tiems, kas tieiog turi daugiau laisvo laiko, ar dirba laisvu grafiku ir pan. Nors gal kazkam bus ir normalus darbas, kol ras kita :)

Taksi tikrai neisnyks, vyresni zmones kaip naudojosi taksi, taip ir toliau naudosis, cia daugiau jaunimui skirta. Bet jei daznai nebus laisvu automobiliu, kai to reikia, dalis zmoniu vel grys prie taksi. Aisku svarbu ir kaina, kuri kol kas pagal naujienu portalu informacija tik siek tiek nusleidzia taksi kainoms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi nemanau, kad kazkas kardinaliai pasikeis. Visu pirma neiaisku kiek bus norinciu dirbti Uber, nes ne kiekvienas kuris turi naujesne nei 10 metu masina, puls dirbti taksistu, kad ir laisvalaiki. Daugelis vistiek turi normalius darbus, tad cia labiau darbas tiems, kas tieiog turi daugiau laisvo laiko, ar dirba laisvu grafiku ir pan. Nors gal kazkam bus ir normalus darbas, kol ras kita :)

Taksi tikrai neisnyks, vyresni zmones kaip naudojosi taksi, taip ir toliau naudosis, cia daugiau jaunimui skirta. Bet jei daznai nebus laisvu automobiliu, kai to reikia, dalis zmoniu vel grys prie taksi. Aisku svarbu ir kaina, kuri kol kas pagal naujienu portalu informacija tik siek tiek nusleidzia taksi kainoms.

Va tame ir bėda, kad visuomenė tą uber klaidingai supranta kaip pakeleivių ieškojimo platformą arba papildomo uždarbio galimybe laisvalaikiu. Bet turint omenyje tai, kad reikia atsidaryti IV, mokėti PSD, VSD ir t.t. - tai gali būti tik kaip pagrindinis darbas alternatyvus standartiniam taksi.

Taigi norintiems tapti taksistais dabar yra trys pasirinkimai:

1. Įsidarbinti taksi įmonėje vairuotoju.

2. Užsidėti geltonus numerius, taksometrą, plafoną, išsiimti IV ir licenciją ir mokėti mėnesinę duoklę centriukui. Bei dirbti juodais ir nuslėpti didžiąją dalį mokesčių.

3. Nusipirkti apynauję mašiną, išsiimti IV ir užsiregistruoti uber. Mokėti procentinę duoklę uberiui ir visus mokesčius valstybei.

 

Keleiviams tai tik papildoma transporto galimybė, kainos atžvilgiu jokių didesnių pokyčių nebus. Vilniuje nė karto nebuvau pastebėjęs taksi trūkumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kokiu atveju mano ASMENINĖ nuomonė dėl Uber nesikeičia.

 

Aš už tai, kad valstybė skatintų lietuvius kurti inovacijas, o ne skęstu euforijoje apie ateinančias užsienio kompanijas, o dar ypač amerikos į Lietuvą.

 

1. Vartotojui gal patogiau ir įdomiau? Nemanau, kad kaina sumažės drąstiškai ir taip taksi pigus. Tik vietinės firmos bankrutuos.

 

2. Kaip minėjau "softo" filialas gamins softą ir pakels dar paklausą programuotojų, tai tuos programuotojus praras lietuviškas verslas. Nuostoliai vietos verslui vėl..

 

Iš viso to, ką matom Lietuvoj, tai tokia politika vystoma, kad viskas, kas iš užsienio gerai, o va lietuviškas verslas - blogiečiai, vagys ir t.t. Kur gi ne, visokie amerikonai tiesiog geri, vat ateina ir dalina jie :)) Šiuo metu visokios "versli lietuva" , "starup lithuania" ir kt. nieko kito neužsiima tik vilioja užsienio kompanijas į LT.. nors jų misija skatinti verslumą pačioje Lietuvoje..

 

Čia esmė tokia, kad naudos minimaliai, o daugiau vieni nuostoliai. Per vieną pusę gauni, per kitą 10 kartų prarandi...

Redagavo European
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tame ir bėda, kad visuomenė tą uber klaidingai supranta kaip pakeleivių ieškojimo platformą arba papildomo uždarbio galimybe laisvalaikiu. Bet turint omenyje tai, kad reikia atsidaryti IV, mokėti PSD, VSD ir t.t. - tai gali būti tik kaip pagrindinis darbas alternatyvus standartiniam taksi.

Taigi norintiems tapti taksistais dabar yra trys pasirinkimai:

1. Įsidarbinti taksi įmonėje vairuotoju.

2. Užsidėti geltonus numerius, taksometrą, plafoną, išsiimti IV ir licenciją ir mokėti mėnesinę duoklę centriukui. Bei dirbti juodais ir nuslėpti didžiąją dalį mokesčių.

3. Nusipirkti apynauję mašiną, išsiimti IV ir užsiregistruoti uber. Mokėti procentinę duoklę uberiui ir visus mokesčius valstybei.

 

Keleiviams tai tik papildoma transporto galimybė, kainos atžvilgiu jokių didesnių pokyčių nebus. Vilniuje nė karto nebuvau pastebėjęs taksi trūkumo.

As idemiai nesidomejau Uber, bet kazkaip niekad neuzkliuvo ju reklama, kurioje jie pasakotu, kad Uber tai taksi zudikas ir ju veikla orientuota pakeisti taksi paslaugas. Todel ir susiformavau kitokia nuomone. Patys pigiausi taksi, dazniausiai buna visiskai triperiai, vos vaziuojancios, smirdanciais salonais. masinos. Aisku Vilniuje ten yra ir normaliu taksi su naujais auto, bet ju kaina sokteli apie 30-50 proc. Idomu bus paziureti kiek automobiliu atsiras po kokiu 6men. ir kiek is ju aktyviai teiks paslaugas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas negarantuoja, kad iki 10m. mašinos nebus su smirdančiu salonu ar pabyrėjusia važiuokle.

Aš daug mieliau važiuočiau su senu BMW ar MB, negu su kokia nauja Dacia. Netgi primokėčiau kokį eurą už tai.

Blogiausia, kad kviesdamas taksi niekada nežinai kokia mašina atvažiuos. Kai pamatai į kiemą įvažiuojantį koki sena subyrėjusi besikratantį pasatą, kuris ką tik vežė narkomanus į taborą - tai norisi skambint operatorei ir sakyt, kad siųstų kitą auto, nes nesupranti už ką mokėt. Bet sėdi ir važiuoji sukandęs dantis, nes skubi ir nėra laiko išsi*isinėt.

 

Gera verslo idėja - sukurti kažką tarp uber ir blablacar. Kad būtų laisvė, vairuotojai galėtų nusistatyti tarifus kokius nori, nereikėtų mokėti duoklės kažkam, o mokesčius deklaruotų patys. Būtų galimybė tiesiog ieškoti pakeleivių ar užsidirbti papildomo pinigo laisvalaikiu. Būtų galima rasti ir nuolatinių pakeleivių ar pakeleivingų mašinų, su kuriais už simbolinį mokestį galėtum kasdien važinėti į darbą. Toks dalykas kažkiek sumažintų kamščius.

Keleiviai galėtų rinktis vežėjus ne tik pagal reitingą, bet ir pagal automobilį, kainą ir atvykimo laiką. Vienas žmogus neskuba, todėl palauks pigiausio. Kitam reikia kuo greičiau nuvykti, todėl nesvarbu kas parveš. Trečias nori didesnio komforto, todėl rinksis geresnį auto ir t.t.

 

O šios platformos kūrėjai užsidirbtų iš reklamos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kokiu atveju mano ASMENINĖ nuomonė dėl Uber nesikeičia.

 

Aš už tai, kad valstybė skatintų lietuvius kurti inovacijas, o ne skęstu euforijoje apie ateinančias užsienio kompanijas, o dar ypač amerikos į Lietuvą.

 

1. Vartotojui gal patogiau ir įdomiau? Nemanau, kad kaina sumažės drąstiškai ir taip taksi pigus. Tik vietinės firmos bankrutuos.

 

2. Kaip minėjau "softo" filialas gamins softą ir pakels dar paklausą programuotojų, tai tuos programuotojus praras lietuviškas verslas. Nuostoliai vietos verslui vėl..

 

Iš viso to, ką matom Lietuvoj, tai tokia politika vystoma, kad viskas, kas iš užsienio gerai, o va lietuviškas verslas - blogiečiai, vagys ir t.t. Kur gi ne, visokie amerikonai tiesiog geri, vat ateina ir dalina jie :)) Šiuo metu visokios "versli lietuva" , "starup lithuania" ir kt. nieko kito neužsiima tik vilioja užsienio kompanijas į LT.. nors jų misija skatinti verslumą pačioje Lietuvoje..

 

Čia esmė tokia, kad naudos minimaliai, o daugiau vieni nuostoliai. Per vieną pusę gauni, per kitą 10 kartų prarandi...

 

 

dar kartą paprašysiu pateikti konkrečius pavydžius, kas ir kaip tuos "amerikonus" taip myli ir lietuvius skriaudžia? :) nes kol kas panašu, kad tiesiog "šaudot tuščiais" ponas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai juokingiausia del visu kurie kalba apie ta pavezejima. Ypac i darba po keliui Šimašius®

Taigi nematai kur vaziuos keleivis

Gyveni baltupiuose, darba pradedi 8 val ryte centre, atsikeliai 7, dusas, kava. pasiruoses paimt ¨pakeleivi¨ 7:30 atejna uzsakymas is gretimo namo, atvaziuoji matai destination Kia Motors Perkunkiemio g. 2. Nuvezti privalai. 7:55 tu perkunkiemi islejdi ¨pakeleivi¨ ir stovi kamstyje ukmerges g. link darbo. darbe 8:30...

 

Apie ta ¨pavezejima¨, tai cia kitaip turetu veikt appsas, kur vairuotojai gales real time, deti savo marsruta ar kazkas tokio.

Tarkim 7:20-7:40 isvaziuoju is baltupiu i centra, galiu paimti pakeleivi. Zmogus atsidares apsa mato ir priima.

Toks variantas atitiktu Sharing economy.

 

O uberis yra tik po sharing economy besidengentis taksi verslas.

 

Galvojau ejti vairuotoju uber, bet su tokiais tarifais tikrai neapsimoka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O uberis yra tik po sharing economy besidengentis taksi verslas.

 

Galvojau ejti vairuotoju uber, bet su tokiais tarifais tikrai neapsimoka.

Ten pradžioj truputį nutryniau (vistiek kažkokie pezalai su daug gramatinių klaidų).

 

O čia palikau. Sakai, kad Uber - taksi verslas, bet iškart sakai, kad Uber - neapsimoka vairuot, nes joks čia ne verslas (juk verslas skirtas uždirbti pinigus).

 

Uber taksi paslaugos tikrai nepakeis. Jeigu to nepadarė JAV, nemanykit, kad tai įvyks Vilniuje.

 

Šeštadienį važiavau nuo Batų kalno Žirmūnuose iki Kudirkos aikštės. Per etaksi išsikviečiau taksi, sena Audi A6 (c5 gal). Viso 3,27€ (buvo beveik 01:00 val). 4,7km. su Uber būtų kainavę ~10 minučių 1€ + atstumas 1,88€ + įsėdimas 0,8 = 3,68€ (teoriškai). Norėjau važiuot su Uber (free), bet nebuvo laisvų mašinų. Esu tikras, kad automobilis būtų buvęs žymiai geresnės būklės, o kaina tik keliasdešimt centų didesnė. Beje, etaksi siūlė tą patį atstumą įveikti su VW Touran už 0,87€/km, kas galbūt būtų buvę 4,8-5,5€ (t.y. brangiau nei Uber).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kokiu atveju mano ASMENINĖ nuomonė dėl Uber nesikeičia.

 

Aš už tai, kad valstybė skatintų lietuvius kurti inovacijas, o ne skęstu euforijoje apie ateinančias užsienio kompanijas, o dar ypač amerikos į Lietuvą.

 

1. Vartotojui gal patogiau ir įdomiau? Nemanau, kad kaina sumažės drąstiškai ir taip taksi pigus. Tik vietinės firmos bankrutuos.

 

2. Kaip minėjau "softo" filialas gamins softą ir pakels dar paklausą programuotojų, tai tuos programuotojus praras lietuviškas verslas. Nuostoliai vietos verslui vėl..

 

Iš viso to, ką matom Lietuvoj, tai tokia politika vystoma, kad viskas, kas iš užsienio gerai, o va lietuviškas verslas - blogiečiai, vagys ir t.t. Kur gi ne, visokie amerikonai tiesiog geri, vat ateina ir dalina jie :)) Šiuo metu visokios "versli lietuva" , "starup lithuania" ir kt. nieko kito neužsiima tik vilioja užsienio kompanijas į LT.. nors jų misija skatinti verslumą pačioje Lietuvoje..

 

Čia esmė tokia, kad naudos minimaliai, o daugiau vieni nuostoliai. Per vieną pusę gauni, per kitą 10 kartų prarandi...

Ko taip įsikast tą JAV? Koks skirtumas, kompanija iš JAV, JK, Afrikos ar Rusijos? Žiūrėkim į produktą, o ne kompaniją.

 

Lietuvos kūrėjai sukūrė viešo transporto e-bilieto sistemą. Koks buvo jos startas Vilniuje? Tragedija. Nairobyje (atrodo) tie patys kūrėjai pristatė kelis kartus pigiau ir geriau. Bet kūrė lietuviai, nekvietė sistemų autorių iš užsienio, kiek žinau.

Versli Lietuva ir panašios organizacijos yra labai silpnos, primena daugiau pinigų plovyklas nei realią veiklą. Tačiau yra įvairių privačių investuotojų, yra Invega ir kiti fondai.

 

Niekas visų verslų iš Lietuvos vagimis ir blogiu nelaiko. Tačiau tikiu, kad Uber alternatyva / klonas be žinomo vardo nebūtų sugebėjęs įtikint legalumu. Visgi, Uber turi patirties, turi pavyzdžių kitose valstybėse ir moka argumentuoti dėl savo veiklos naudos.

 

Vietinės taksi firmos nebankrutuos. Bankrutuos tos, kurios jau ir dabar vos kvėpuoja dėl konkurentų, kuriom bankrotas visuomet yra laiko klausimas. Tačiau dalis jų galėtų ir greičiau nykt, jų transporto priemonių techninė būklė toli gražu neatitinka realybės. Įdomu, kad taksi TA yra kas 6 mėn. (jei auto 5 metai ir senesnis), tačiau kaip jie praeiną ją - nesuprantu.

 

Niekas negarantuoja, kad iki 10m. mašinos nebus su smirdančiu salonu ar pabyrėjusia važiuokle.

Aš daug mieliau važiuočiau su senu BMW ar MB, negu su kokia nauja Dacia. Netgi primokėčiau kokį eurą už tai.

Blogiausia, kad kviesdamas taksi niekada nežinai kokia mašina atvažiuos. Kai pamatai į kiemą įvažiuojantį koki sena subyrėjusi besikratantį pasatą, kuris ką tik vežė narkomanus į taborą - tai norisi skambint operatorei ir sakyt, kad siųstų kitą auto, nes nesupranti už ką mokėt. Bet sėdi ir važiuoji sukandęs dantis, nes skubi ir nėra laiko išsi*isinėt.

 

Gera verslo idėja - sukurti kažką tarp uber ir blablacar. Kad būtų laisvė, vairuotojai galėtų nusistatyti tarifus kokius nori, nereikėtų mokėti duoklės kažkam, o mokesčius deklaruotų patys. Būtų galimybė tiesiog ieškoti pakeleivių ar užsidirbti papildomo pinigo laisvalaikiu. Būtų galima rasti ir nuolatinių pakeleivių ar pakeleivingų mašinų, su kuriais už simbolinį mokestį galėtum kasdien važinėti į darbą. Toks dalykas kažkiek sumažintų kamščius.

Keleiviai galėtų rinktis vežėjus ne tik pagal reitingą, bet ir pagal automobilį, kainą ir atvykimo laiką. Vienas žmogus neskuba, todėl palauks pigiausio. Kitam reikia kuo greičiau nuvykti, todėl nesvarbu kas parveš. Trečias nori didesnio komforto, todėl rinksis geresnį auto ir t.t.

 

O šios platformos kūrėjai užsidirbtų iš reklamos.

 

Naudojantis šiek tiek brangesnių taksi bendrovių paslaugomis gali rinktis automobilį ar bent jau jo amžių / klasę. Jei automobilis vos gyvas, tarška barška - turi pilną teisę jo atsisakyt ir įsimint, kad kitą kartą šiai bendrovei neskambinsi. Aš renkuosi eTaksi, ten daugiau šansų, kad sulauksi padoraus taksi automobilio.

 

Man tai juokingiausia del visu kurie kalba apie ta pavezejima. Ypac i darba po keliui Šimašius®

Taigi nematai kur vaziuos keleivis

Gyveni baltupiuose, darba pradedi 8 val ryte centre, atsikeliai 7, dusas, kava. pasiruoses paimt ¨pakeleivi¨ 7:30 atejna uzsakymas is gretimo namo, atvaziuoji matai destination Kia Motors Perkunkiemio g. 2. Nuvezti privalai. 7:55 tu perkunkiemi islejdi ¨pakeleivi¨ ir stovi kamstyje ukmerges g. link darbo. darbe 8:30...

 

Apie ta ¨pavezejima¨, tai cia kitaip turetu veikt appsas, kur vairuotojai gales real time, deti savo marsruta ar kazkas tokio.

Tarkim 7:20-7:40 isvaziuoju is baltupiu i centra, galiu paimti pakeleivi. Zmogus atsidares apsa mato ir priima.

Toks variantas atitiktu Sharing economy.

 

O uberis yra tik po sharing economy besidengentis taksi verslas.

 

Galvojau ejti vairuotoju uber, bet su tokiais tarifais tikrai neapsimoka.

 

Iš tiesų, Uber nėra nei tikrasis taksi, nei pavežėjimas. Tai lyg kažkas tarp to, bent jau formuojasi man dabar toks įspūdis po kelių psl. diskusijų ir įvairių straipsnių apie tai internete.

Minėtas pavyzdys puikiai tinka banacar ar įvairiem kitiem pavėžėjimų puslapiam, ten tokių skelbimų tikrai yra.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu ar dėl lietuviškų startup kažkas skuba keisti įstatymus? :)

 

http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/susisiekimo-ministerija-nezino-ar-uber-lietuvoje-veikia-teisetai-667-545729

 

Ir jei kiltų dėl lietuviškų startup teisinių abejonių, tai taip pakratytų, kad maža nepasirodytų ;)

 

Apie ką aš šitoj temoj noriu ir pasakyt. Čia mentalitetas lietuvių - viskas, kas iš užsienio jau savaime gerai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu ar dėl lietuviškų startup kažkas skuba keisti įstatymus? :)

 

http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/susisiekimo-ministerija-nezino-ar-uber-lietuvoje-veikia-teisetai-667-545729

 

Ir jei kiltų dėl lietuviškų startup teisinių abejonių, tai taip pakratytų, kad maža nepasirodytų ;)

 

Apie ką aš šitoj temoj noriu ir pasakyt. Čia mentalitetas lietuvių - viskas, kas iš užsienio jau savaime gerai...

 

Suprantu, kad atsakymo tikriausiai nesulauksiu iš autoriaus, bet bandau dar kartą. Gal galima būtų kokių konkrečių pavyzdžių išgirst, kur lietuvių kažkokiam perspektyviam startupui būtų užtrenktos durys dėl kažkokių teisinių ar kokių kitų priežasčių? Nes kol kas iš autoriaus pasisakymo susidaro įspūdis, kad vos tik kas nors iš lietuvių pabando kažką daryti, iš karto visi būna priešiškai nusiteikę ir žlugdo viską ką sukurė būtent lietuviai. Kas mano galva yra visiška nesamonė ir kažkokie nepagrįsti verkšlenimai, iš serijos "viskas aplink čia toj Lietuvoj blogai".

 

Reik suprast manau, kad Uberio atveju į Lietuvą neateina kažkoks naujokas be jokio plano, be jokio aiškumo, kai nežinai kas jie ir kam to reikia ir kodėl. Ateina tarptautinė kompanija, kurį sėkmingai veikia ne vienoje šalyje, ateina naujovė, kurios veikloje aš vis dar nematau minusų ir vis dar laukiu kol kas nors man logiškai paaiškins kodėl Uberis yra blogai.

 

Kol kas išgirdau tik, kad programuotojų algos Lietuvoje užkeltos ir Uberis jas dar labiau užkels, nes atsidarys savo filialą čia ir kad Uberis yra nesąžininga taksistų atžvilgiu.

 

Kas liečia programuotojų algas, gaila, bet neturiu kažkokių oficialių statistikų ir negaliu labai ginčytis. Bet kažkodėl manau, kad geri senior IT specialistai yra vertinami visur ir lietuvių Lietuvoje algos nemanau, kad yra kažkokios kosminės. Ir tikrai nemanau, kad užsienio IT kompanijos eitų į Lietuvą jeigu čia reikėų mokėti brangiau negu kitur. Galbūt problema yra ta, kad šiuo atveju autorius remiasi savo patirtim ir skundžias, kad negali rast kažko labai pigiai ir labai gerai. Kas iš esmės kertasi su logika. Ir kuom yra blogai, kad ateina užsienio kompanijos ir moka geras algas darbuotojams ir moka mokesčius mūsų valstybei, aš taip pat nerandu logiško paaiškinimo.

 

Dėl Uberio ir taksistų, tai čia taip pat labai diskutuotinas dalykas. Kiek žinau Uberio vairuotojai neturės įprastų taksi privilegijų, tai tikriausiai ir būtų pagrindinis skirtumas tarp Uberio ir taksi. Ir aš tikrai nesu labai įsigilinęs į visus teisinius dalykus ir skirtumus, bet kažkodėl nemanau, kad jeigu Uberis kažką darytų neteisėto, jam apskritai būtų leista vykdyti kažkokią veiklą. Ir tikrai sutinku, kad šiuo metu yra kažkokių neaiškumu, bet tikrai tikiu, kad jie yra sprendžiami. Ir esu įsitikinęs, kad tikrai nebus taip, kad Uberiui bus galima viskas, o va jeigu Petras sugalvos sukurt savo Uberi 2, jam bus viskas uždrausta. Nes normalioje teisinėje valstybėje dvigubų standartų(šiuo atvejų lietuviams ir užsieniečiams) negali būti ir nebus. Vėlgi, jei autorius turi kokių konkrečių pavyzdžių, kad tai vyksta/vyko aš mielai išklausysiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu, kad atsakymo tikriausiai nesulauksiu iš autoriaus, bet bandau dar kartą. Gal galima būtų kokių konkrečių pavyzdžių išgirst, kur lietuvių kažkokiam perspektyviam startupui būtų užtrenktos durys dėl kažkokių teisinių ar kokių kitų priežasčių? Nes kol kas iš autoriaus pasisakymo susidaro įspūdis, kad vos tik kas nors iš lietuvių pabando kažką daryti, iš karto visi būna priešiškai nusiteikę ir žlugdo viską ką sukurė būtent lietuviai. Kas mano galva yra visiška nesamonė ir kažkokie nepagrįsti verkšlenimai, iš serijos "viskas aplink čia toj Lietuvoj blogai".

 

Reik suprast manau, kad Uberio atveju į Lietuvą neateina kažkoks naujokas be jokio plano, be jokio aiškumo, kai nežinai kas jie ir kam to reikia ir kodėl. Ateina tarptautinė kompanija, kurį sėkmingai veikia ne vienoje šalyje, ateina naujovė, kurios veikloje aš vis dar nematau minusų ir vis dar laukiu kol kas nors man logiškai paaiškins kodėl Uberis yra blogai.

 

Kol kas išgirdau tik, kad programuotojų algos Lietuvoje užkeltos ir Uberis jas dar labiau užkels, nes atsidarys savo filialą čia ir kad Uberis yra nesąžininga taksistų atžvilgiu.

 

Kas liečia programuotojų algas, gaila, bet neturiu kažkokių oficialių statistikų ir negaliu labai ginčytis. Bet kažkodėl manau, kad geri senior IT specialistai yra vertinami visur ir lietuvių Lietuvoje algos nemanau, kad yra kažkokios kosminės. Ir tikrai nemanau, kad užsienio IT kompanijos eitų į Lietuvą jeigu čia reikėų mokėti brangiau negu kitur. Galbūt problema yra ta, kad šiuo atveju autorius remiasi savo patirtim ir skundžias, kad negali rast kažko labai pigiai ir labai gerai. Kas iš esmės kertasi su logika. Ir kuom yra blogai, kad ateina užsienio kompanijos ir moka geras algas darbuotojams ir moka mokesčius mūsų valstybei, aš taip pat nerandu logiško paaiškinimo.

 

Dėl Uberio ir taksistų, tai čia taip pat labai diskutuotinas dalykas. Kiek žinau Uberio vairuotojai neturės įprastų taksi privilegijų, tai tikriausiai ir būtų pagrindinis skirtumas tarp Uberio ir taksi. Ir aš tikrai nesu labai įsigilinęs į visus teisinius dalykus ir skirtumus, bet kažkodėl nemanau, kad jeigu Uberis kažką darytų neteisėto, jam apskritai būtų leista vykdyti kažkokią veiklą. Ir tikrai sutinku, kad šiuo metu yra kažkokių neaiškumu, bet tikrai tikiu, kad jie yra sprendžiami. Ir esu įsitikinęs, kad tikrai nebus taip, kad Uberiui bus galima viskas, o va jeigu Petras sugalvos sukurt savo Uberi 2, jam bus viskas uždrausta. Nes normalioje teisinėje valstybėje dvigubų standartų(šiuo atvejų lietuviams ir užsieniečiams) negali būti ir nebus. Vėlgi, jei autorius turi kokių konkrečių pavyzdžių, kad tai vyksta/vyko aš mielai išklausysiu.

 

 

O jūs bandėte steigti Lietuvoje įmones ir kurti verslus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...