Pereiti prie turinio

Elektromobiliai lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Pradėjau sukti smegenis apie elektromobilio įsigijimą. Gal kas iš forumiečių vairuoja ir pasidalintų realia patirtimi? Nes kažkaip atrodo kad gamintojas "pagražina" daug ką - nuvažiuojamus km ir pan. Kiek kainuoja eksplotacija - nevien elektra bet ir įprasti remonto darbai. Su kokiomis problemomis susiduriama? Ir kiek realu krauti automobilį gyvenant daugiabutyje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip sako dvigubai daugiau dėvisi, tik tiek, kad su juo nevažiuosi kelis metus ir daugiau

Po 300k dar normaliai dirba baterijos

O mini trūkumai vis mažinami, nuo 08-10' pagal modelius žiūrint

Daugiabutyje... yra pakrovėjai nuo paprastų rozečių, bet kaip naktį palikti, nenumanau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na daugiabutyje jei turi aptverta aikstele tai ok, palikai pajungta per nakti ir nesuki galvos beveik (turi isirengti rozete savo vietoje ir cia ne siaip sau kabeli is bet kur atsivest), siaip su tais km pagrazina labai, jei megsti paspaust gazo tai tu km tikrai nesusuksi. Apie hibrida nei nemastyciau, nes jie eda tiek pat kiek benzas tik uzmoki dar uz zodi hibridas. Visas devejimasis tai devisi taip pat kaip ir betkuris auto tiek privalumas kad nei katalizatoriai kemsasi, nei filtru keist (tik kabinos filtras) :) Na o kai pirksi elektromobili, pasidomek ju daliu kainom, siaip su leafais teko dirbt siek tiek, daliu kainos kosmines, ju nerasi. Renault marke jei pirksi atsimink, kad baterijos nepridedamos (jos nuomojamos yra is Renault atstovu). Aplamai elektromobili gali pirkt kaip antra masina, su kuria maliesi tik po miesta, nevaziuoji dideliu atstumu (nekalbu apie tesla, kuri is bedos ir nuo Vilniaus iki klaipedos datrauktu)

Redagavo Andrius B
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žiūrėjau visokių testų - jeigu gamintojas deklaruoja, kad mašina gali nuvažiuoti iki ~200km, tai realiai su normaliu važiavimo režimu, naudojant pečiuką, muziką ir kitus el. prietaisus nuvažiuosi ~50km. Mašina nebent važinėt kasdien į darbą, apie jokias tolimesnes keliones net negalvočiau. Bet kaip ją krauti gyvenant daugiabutyje - neįsivaizduoju. Nebent įmanoma kasdien krauti darbe. Manau dar neatėjo elektromobilių laikai, ypač Lietuvoj.

Užtat hibridai dabar ant bangos, labiausiai Prius, patikimi, pigiai eksploatuojami, nors trasoj valgo tiek pat keik paprasti benzinai, tačiau mieste valgo labai mažai. Nereikia jaudintis, kad nusės akumai ir nebeturėsi kur pasikraut.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BLogiausias dalykas lt yra šaltis jiems, dauguma testus daro šituose kraštuose ir vasara, o baterijoms didelę įtaką daro šaltis, ir akimai brangesni labai ir laiko žymiai trumpiau, vokietijoje kai buvo užėje dideli šalčiai -20, tai sakė nuvažiuojamas nuotolis sumažėjo trigubai, o lt -20 žiema neretas dalykas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na daugiabutyje jei turi aptverta aikstele tai ok, palikai pajungta per nakti ir nesuki galvos beveik (turi isirengti rozete savo vietoje ir cia ne siaip sau kabeli is bet kur atsivest), siaip su tais km pagrazina labai, jei megsti paspaust gazo tai tu km tikrai nesusuksi. Apie hibrida nei nemastyciau, nes jie eda tiek pat kiek benzas tik uzmoki dar uz zodi hibridas. Visas devejimasis tai devisi taip pat kaip ir betkuris auto tiek privalumas kad nei katalizatoriai kemsasi, nei filtru keist (tik kabinos filtras) :) Na o kai pirksi elektromobili, pasidomek ju daliu kainom, siaip su leafais teko dirbt siek tiek, daliu kainos kosmines, ju nerasi. Renault marke jei pirksi atsimink, kad baterijos nepridedamos (jos nuomojamos yra is Renault atstovu). Aplamai elektromobili gali pirkt kaip antra masina, su kuria maliesi tik po miesta, nevaziuoji dideliu atstumu (nekalbu apie tesla, kuri is bedos ir nuo Vilniaus iki klaipedos datrauktu)

Kol kas apie LEAF'ą susimastęs esu. Nes pagrinde mieste važinėju, na retkarčiais toliau kur pavažiiuoju. Bet jeigu Kaunas - Klaipėda neįveiks vienu įkrovimu, tai nieko gero :/ o ir max greitis man atrodo tik 144km/h(?). Tesla 3 irgi vilioja, bet kaina jau kita... tie 35k USD kaip suprantu bus tik bazinė komplektacija.

Na turbūt dar teks palaukti keletą metų kol pagerės sąlygos elektromobiliams :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ir pats kartais vis pagalvoju apie elektromobilio įsigijimą, tačiau gerai viską išanalizavus supranti, kad šiuo metu dar nėra Lietuvoje tinkamų jiems sąlygų eksplotuoti. Kalba eina apie ypač greito įkrovimo stoteles 50kW, kur gali užkrauti iki ~80% per pusvalandį ar pan.

Tai variantas įsigyt elektromobilį nebent jei reikia važinėt mieste, manau nieko geresnio neįmanoma rasti, A juostos, free parkingas ir t.t.

O šiai dienai teisingas sprendimas manau būtų plug-In hibridai, kurie gali važiuoti vien tik elektra, o kai baterijos išsenka, pasijungia benzinas. Berods kažkurie iš plug-in gali 50km nuvažiuot grynai elektra. Chevrolet Volt, Hyundai Ioniq...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ir pats kartais vis pagalvoju apie elektromobilio įsigijimą, tačiau gerai viską išanalizavus supranti, kad šiuo metu dar nėra Lietuvoje tinkamų jiems sąlygų eksplotuoti. Kalba eina apie ypač greito įkrovimo stoteles 50kW, kur gali užkrauti iki ~80% per pusvalandį ar pan.

Tai variantas įsigyt elektromobilį nebent jei reikia važinėt mieste, manau nieko geresnio neįmanoma rasti, A juostos, free parkingas ir t.t.

O šiai dienai teisingas sprendimas manau būtų plug-In hibridai, kurie gali važiuoti vien tik elektra, o kai baterijos išsenka, pasijungia benzinas. Berods kažkurie iš plug-in gali 50km nuvažiuot grynai elektra. Chevrolet Volt, Hyundai Ioniq...

 

Apie hibridą galvojau - bet kiek suprantu jam negalioja free parkingas, A juostos. O ir kuro sąnaudos tarkim Toyota prius - ~5ltr benzo EKONOMIŠKAI stengiantis važiuoti. Čia iš atsiliepimų internete kiek perskaičiau. Na nedidelis skirtumas 5ltr benzo ar su įprasta mašina 10-12ltr dujų. Plius vistiek reikės keisti tepalus, žvakes, 12V akumą ir t.t. - nedingsta vidaus degimo variklio priežiūra.

 

Na man nuo namų ~800m yra 22kW įkrovimo stotelė (palaiko Mode2 ir Mode3). Už 4km vienintelė mieste 50kW. Tai manau per naktį galiu palikti, o ryte pasiimti pilnai įkrautą. Kiek tyrinėjau žemėlapį, tai pas mus su tarpmiestiniu susisiekimu prastai būtų :( Kaunas-Vilnius ar Vilnius - Klaipėda dar įmanoma įveikti vasarą. Bet va kur toliau nuo didmiesčių - tuščia, nėra jokių įkrovimo stotelių :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie hibridą galvojau - bet kiek suprantu jam negalioja free parkingas, A juostos. O ir kuro sąnaudos tarkim Toyota prius - ~5ltr benzo EKONOMIŠKAI stengiantis važiuoti. Čia iš atsiliepimų internete kiek perskaičiau. Na nedidelis skirtumas 5ltr benzo ar su įprasta mašina 10-12ltr dujų. Plius vistiek reikės keisti tepalus, žvakes, 12V akumą ir t.t. - nedingsta vidaus degimo variklio priežiūra.

 

Na man nuo namų ~800m yra 22kW įkrovimo stotelė (palaiko Mode2 ir Mode3). Už 4km vienintelė mieste 50kW. Tai manau per naktį galiu palikti, o ryte pasiimti pilnai įkrautą. Kiek tyrinėjau žemėlapį, tai pas mus su tarpmiestiniu susisiekimu prastai būtų :( Kaunas-Vilnius ar Vilnius - Klaipėda dar įmanoma įveikti vasarą. Bet va kur toliau nuo didmiesčių - tuščia, nėra jokių įkrovimo stotelių :(

 

Naktį laukti nereikės, dauguma riboja 10-30min krovimą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žiūrėjau visokių testų - jeigu gamintojas deklaruoja, kad mašina gali nuvažiuoti iki ~200km, tai realiai su normaliu važiavimo režimu, naudojant pečiuką, muziką ir kitus el. prietaisus nuvažiuosi ~50km. Mašina nebent važinėt kasdien į darbą, apie jokias tolimesnes keliones net negalvočiau. Bet kaip ją krauti gyvenant daugiabutyje - neįsivaizduoju. Nebent įmanoma kasdien krauti darbe. Manau dar neatėjo elektromobilių laikai, ypač Lietuvoj.

Užtat hibridai dabar ant bangos, labiausiai Prius, patikimi, pigiai eksploatuojami, nors trasoj valgo tiek pat keik paprasti benzinai, tačiau mieste valgo labai mažai. Nereikia jaudintis, kad nusės akumai ir nebeturėsi kur pasikraut.

Dėl tokio dramatiško skirtumo (vietoj deklaruojamų 200km tik 50km), tai dar neteko matyti jokio testo, būtų įdomu, kad pasidalintum.

YouTube yra vyrukas toks turintis kanalą Fully Charged, bet aišku jis labai su protu ten vairuoja, reviews gan įdomūs iš tokio racionaliai mąstančio perspektyvos, o ne benzingalvio :).

 

Su EV krovimu daugiabutyje tai irgi manau, kad rimtas vargas būtų, tam reikalinga infrastruktūra, o pas mus toli gražu iki jų paplitimo, hibridai tik dabar pradeda populiarėti.

 

Dėl trasos valgymo, tai nelygu kas ta trasa, bet Prius mk4 arba CH-R (agregatai tie patys, Prius gal dar aerodinamiškesnis turėtų būti) sąnaudomis mane nustebino, kažin ar analogiško dydžio benzininis SUV panašiai mažai rytų.

 

<..>

Tai variantas įsigyt elektromobilį nebent jei reikia važinėt mieste, manau nieko geresnio neįmanoma rasti, A juostos, free parkingas ir t.t.

O šiai dienai teisingas sprendimas manau būtų plug-In hibridai, kurie gali važiuoti vien tik elektra, o kai baterijos išsenka, pasijungia benzinas. Berods kažkurie iš plug-in gali 50km nuvažiuot grynai elektra. Chevrolet Volt, Hyundai Ioniq...

Jei tikrai taip dažnai tenka didesnius atstumus važiuoti ir tada tiems kartams belekokio auto nuoma yra ne variantas, tada tikrai vien su elektromobiliu neišeis apsieiti.

Kas dėl plug-in hibridų, neteko gyvai susidurti, įdomu ar ir gerai užmynus nepersijungtų prie benzininio variklio kaip kad įprasti hibridai.

 

Apie hibridą galvojau - bet kiek suprantu jam negalioja free parkingas, A juostos. O ir kuro sąnaudos tarkim Toyota prius - ~5ltr benzo EKONOMIŠKAI stengiantis važiuoti. Čia iš atsiliepimų internete kiek perskaičiau. Na nedidelis skirtumas 5ltr benzo ar su įprasta mašina 10-12ltr dujų. Plius vistiek reikės keisti tepalus, žvakes, 12V akumą ir t.t. - nedingsta vidaus degimo variklio priežiūra.

Dėl sąnaudų, tai labai daug nuo ko priklauso: kuris miestas, kokiu metu važiuojama ir t.t. Tos "privilegijos" tai tikrai negalioja, o ir turintiems EV reikia eiti į savivaldybę ir pirma gauti leidimus free parkingui, kas man atrodo idiotiška.

Skirtumas tik tas, kad nelabai kuri mašina mieste su automatine pavarų dėže ir tokio dydžio rys tik 5l benzino, dujas irgi į hibridą galima įsidėti norint taksuoti :) kas dėl priežiūros, tai Prius atveju nedaug jos. Dar ir dėl regeneracinio stabdymo pamirši, kada keitei stabdžių kaladėles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Testavo kažkada Lietuvos zurnalistai jų testus. Gamintojas deklaruoja iki 200km, tai reiškia, kad bus nuvažiuota be jokių el. prietaisų naudojimo, ramiu režimu, esant teigiamai temperatūrai ir t.t. O kai atsisėdi žiemą, įjungi visus šildymus, sviesas, pastovi kamšty, kartais paspaudi, tai ir gaunasi tik 50km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Testavo kažkada Lietuvos zurnalistai jų testus. Gamintojas deklaruoja iki 200km, tai reiškia, kad bus nuvažiuota be jokių el. prietaisų naudojimo, ramiu režimu, esant teigiamai temperatūrai ir t.t. O kai atsisėdi žiemą, įjungi visus šildymus, sviesas, pastovi kamšty, kartais paspaudi, tai ir gaunasi tik 50km.

Butent.Kolkas,Lietuvoje nera jokio tikslo pirkti elmasina.Tos parkavimo lengvatos yra centaipalyginus masinos nupirkimo ir ikrovimo kastus,ziema vargas nenormalus.Jei koks gedimas,tai meistru rasti turbut neimanoma.Perki benza,dedi dujas,ir nesuki galvos kokius 5metus.Dar ne laikas Lietuvoj,nei Tesla modeliui nei ne Tesla.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butent.Kolkas,Lietuvoje nera jokio tikslo pirkti elmasina.Tos parkavimo lengvatos yra centaipalyginus masinos nupirkimo ir ikrovimo kastus,ziema vargas nenormalus.Jei koks gedimas,tai meistru rasti turbut neimanoma.Perki benza,dedi dujas,ir nesuki galvos kokius 5metus.Dar ne laikas Lietuvoj,nei Tesla modeliui nei ne Tesla.

Man darbo dienomis koks Leaf būtų absoliučiai per akis, net jei ir tik 50km nuriedėtų, su krovimu irgi ne bėda gyvenant name užmiesty.

Visa bėda, kad niekaip 100% vien su tokia mašina neįmanoma apsieiti ir savaitgaliais.

Net jei ir dabar laisvai bet kada galėčiau esant reikalui skolintis "normalią" auto tiems savaitgaliams ar kur toliau palėkti darbo dienomis, bet kaina dar tiesiog per didelė tokiam daiktui. Už analogišką sumą analogiškų metų hibridinės neblogos išeina. Įkrovimo kaštai juokingi palyginus su įprastu kuru, bet jei nupirkimo kaštai dar ryškiai per dideli, kad bent jau man būtų svarstytinas variantas. Dabar mieste hibrido per akis, užmiestyje ir dyzelis labai ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Dabar 2019-ieji metų vidurys (+/-). Mieste situacija elektromobiliams tik gerėja ir, aš manau, jų daugėja.

Įdomu būtų sužinoti ar temos autorius padarė sprendimą ir, ar įsigijo vieną iš elektra varomų auto?

Galbūt kažkas kitas jau vairuojate? Pasidalinkite.

 

Aktualu. Šiuo metu vis nenustoju mąstyti apie elektromobilį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jeigu imant geriausius dalykus iš abiejų pusių, t.y plug-in hibrid ?

Tokie kaip Ford Fusion, važiuoji elektra, jeigu nesigauna pasikrauti važiuoji benzinu. Man kažkaip atrodo, kaip labai optimalus variantas. Gal kas žinote kokie minusai ?

 

Tai kad nuvažiuoja jie po 50km teoriškai, o realiai dar mažiau. Tai nebent pats jausies geriau, kad ekologišką automobilį vairuoji. O realiai pigiau bus važiuot su dyzeliu.

 

"Ford is boosting the battery size and electric range of its Fusion Energi plug-in hybrid sedan for 2019.

 

The new battery will store 9 kwh, up from 7 kwh, to give the 2019 Fusion Energi a range of 25 electric miles, up from 21 miles.

 

The bigger battery should make the Fusion Energi more competitive with alternatives such as the Toyota Prius Prime, which also has 25 miles of electric range, as well as the Hyundai Sonata Plug-In Hybrid, with 28 miles, and the Kia Optima Plug-In Hybrid with 29 miles."

Redagavo diablom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar 2019-ieji metų vidurys (+/-). Mieste situacija elektromobiliams tik gerėja ir, aš manau, jų daugėja.

Įdomu būtų sužinoti ar temos autorius padarė sprendimą ir, ar įsigijo vieną iš elektra varomų auto?

Galbūt kažkas kitas jau vairuojate? Pasidalinkite.

 

Aktualu. Šiuo metu vis nenustoju mąstyti apie elektromobilį.

 

Taip, tikrai pastebėjau kad daugėja elektromobilių mieste :) Leaf'ų pilna kad jau net nekreipiu dėmesio į juos :D Kaimynas gyvena daugiabutyje (1-am aukšte), tai per balkoną išsimeta kabelį ir kraunasi Leaf'ą :) Tai vadinasi įmanoma gyvenant daugiabutyje... Nu aišku iš 5aukšto jau nenumesi kabelio :/

 

Pats neįsigijau dar elektromobilio ;) Seku naujienas, problemas kas kur išlenda ir laukiu geresnių laikų :) Tiesiog skaičiuoju vienaip ir kitaip - nu nelabai apsimoka. Nuvažiuoto km kaina - turbūt didžiausias pliusas lyginant su vidaus degimo varikliu. O toliau labai daug trūkumų/minusų - nevisada veikia greito krovimo stotelės (ir ne visos yra greito krovimo). Po 8-10metų naujų akumų reikės, bet nemanau kad kas norės keisti akumus - geriau naują mašiną pirks. Tai iš to išeina kad automobilis perkamas 8-10- iai metų. Važiuoti normaliu greičiu (užmiestyje 120-140km/h) - įmanoma, bet nedaug km, o 4val autostradoj nesivilksi 80km/h :D Ir šiaip norėtusi didesnio automobilio, sedano/universalo kėbulu. Tai tik Hyundai IONIQ kažkas panašaus, bet realybėj apžiūrėjus - irgi mažytis :D Nu žodžiu laukiu kol sukurs normalų elektromobilį už žemišką kainą :D

Redagavo Lin3R
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su dyzeliu nebus pigiau važiuot ir aplamai dyzelis nėra pigu, jis yra antras brangiausias po benzino, skaičiuojant tik kuro išlaidas.

 

Pagal išlaidas kurui suskirstyčiau taip:

1. Elektra.

2. Plug-in.

3. Hibridas/dujos.

4. Benzinas/dujos.

5. Hibridas.

6. Dyzelis.

7. Benzinas.

Aišku, kiekvienam žmogui šis stulpelis keisis individualiai, pagal jo važinėjimą. Pvz., jeigu važinėja vien trasoj, tai nei elektra nei plug-in jam neapsimoka. O jeigu turi tik 1-2k€ mašinai, tai apart benzino daugiau nieko nenupirks (turiu omeny tik geros būklės auto).

 

Plug-in šiais laikais manau yra pats geriausias variantas kuro sąnaudų atžvilgiu. Kas naktį krauni ir važinėji į darbą beveik už dyką, o savaitgalį važiuoji į sodą ir nebijai, kad baigsis elektra, nes persijungsi ant benzo. Tik dažnam lietuviui jie kol kas neįperkami, dauguma paprastų auto perkami už 2-6k€, o plugin'ų kainos prasideda nuo 12k. Kas perka mašinas po 12k ir brangiau dažniausiai perka prabangesnę klasę, su daugiau privalumų. Bet jeigu pirkčiau naują auto, tai imčiau tik plug-in.

 

Elektromobilių nors jau palyginus nemažai, bet dar jų era ateis negreit. Naujus automobilius Lietuvoje gali įpirkti vos vienetai. Net ir tie kurie gali įpirkti kažin ar rinksis elektrą, nes pvz., Hyundai Kona benzininė 17k€, elektrinė 40k€. Naudotų rinkoje nėra ką pirkti, populiariausias Nissan Leaf kainuoja neadekvačiai daug ir jo kainos nekrenta, nes kol buvo naujas jų nebuvo parduota tiek daug kiek dabar yra norinčių. Taigi teks dar bent kokius 5m. palaukti, kol atpigs dabar perkami nauji elektromobiliai.

 

Įdomu, ar į plug-in dedasi dujos, kažkaip nesu matęs :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 10 mėnesių...

Teoriškai vairuoti elektromobilį manau kokius 10 kartų pigiau nei dyzelį, bet praktiškai šių dienų realijomis jie lieka tiesiog brangiais žaisliukais turtingiems, pilnavertiškai neatstos normalaus automobilio.

 

Neseniai teko parvarinėti plug-in iš Olandijos, visą kelią pravažiavau tik benzu, nes Vokietijoj kiek užsukdavau į krovimo stoteles netiko antgaliai, Lenkijoj neradau nei vienos stotelės pakeliui, įvažiavus į Lietuvą buvo viena stotelė Lazdijuose, kurios dar reikėjo gerai paieškot, radus dar reikėjo kurį laiką aiškintis kaip pradėt krovimą. Pastačius kraut nuėjau pavakarieniaut į kavinę, tempiau laiką, grįžus po 40min buvo pasikrovęs tiek elektrinių km, kiek sudeginau važiuodamas per miestelį iki stotelės. Sumokėjau keliasdešimt ct, bet paskaičiavus pagal kainos ir įkrautų km skaičių gavosi apie 15€/100km, kas brangiau net už dauguma benzinų. Po to dar bandžiau krautis nemokamoj stotelėj prie IKI, kol apsipirkinėjau, tai irgi vos kelis km pakrovė.

 

Mano supratimu elektromobilis tinka tik važinėt į darbą ir atgal tame pačiame mieste kai turi kur kraut, važinėt daugiau ar kažkur toliau tai tampa nuotykiu. Aišku nuvažiuot galima, taip pat galima keliauti visokiais retro automobiliais ir pan., bet tai bus kaip pramoga. Su elektromobiliu nebus taip, kad tau paskambina iš kito miesto, šoki į mašiną ir leki.

P.S., turiu omeny ne Teslas, o didesnei daliai įperkamus auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...