Uždarbis.lt: 1a.lt garantinis trunka 6 mėnesį. - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Tai vieta tik diskusijoms apie el. prekybą. Jei norite pirkti, parduoti arba mainyti, apie tai rašykite skiltyje Forumo skelbimai
  • (3 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Rickas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 11
  • Kartu nuo: 2018-09-20

2018-09-21 13:56 (#1)

1a.lt garantinis trunka 6 mėnesį.


Kaip turėčiau elgtis? Noriu atgauti pinigus.

Susirinkau dalimis naują kompą, sudėjus veikė be priekaištų apie dvi savaites. Atsirado brokas: savaime pradėjo restartuotis (visiškai random, tik juodas ekranas kraunasi iš naujo) neprašytas, po pirmo restart restartai tesiasi kas 10 minučių. Išsiunčiau pagrindinę plokštę į garantinį ir paprašiau grąžinti pinigus. Žinoma jie atsisakė grąžinti, nes prekė jau naudota. Nusipirkau iš kitur kitą mobo, tai kompas jau 4 mėnesiai veikia be priekaištų. O brokuota jau šeštas mėnesis garantiniam ir jokių žinių.

Papildymas 2018-11-20.

Po 8 mėnesių garantiniame ( https://www.1a.lt ) mano motininės plokštės stovis štai toks, kažkoks imbicilas sulaužė.

Paveiksliukas

Garantinis panaikintas, motininė iš viso neaišku ar dar veikia.

Šį pranešimą redagavo Rickas: 2018-11-21 22:23

0


Narys yra atsijungęs Partneriz 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +89 -1
  • Pranešimai: 1302
  • Kartu nuo: 2012-03-28
  • Vardas:Lukas
  • Buvęs:Mateika96

2018-09-21 14:07 (#2)

Skambinėk, įgrisk juos kiekvieną dieną. Kitaip nebus.


0


Narys yra atsijungęs Reanox 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +143 -0
  • Pranešimai: 1116
  • Kartu nuo: 2008-02-19

2018-09-21 14:55 (#3)

Parašyk laišką, kad kreipsiesi į vartotojų teises. Negali tiek laiko garantiniame laikyti.
Jei negausi norimo rezultato, kreipkis į jas ir gausi tai, kas priklauso.

Paveiksliukas
0


Narys yra atsijungęs arifureta 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 19
  • Kartu nuo: 2018-02-18

2018-09-21 14:58 (#4)

Kreipkis į vartotojų teisių tarnybą.
Man rodos įstatymai tiksliai nenurodo per kiek laiko turi pakeisti ar sutaisyti prekę, bet iš kilobaito kai pirkau hdd, po kelių dienų pradėjo durniuoti, o kai garantinis mėnesį pralaikė be jokių žinių tai grąžino pinigus.
Tai po 6 mėn drąsiai gali kreiptis į vartotojų teises jei neatgauni prekės ar pinigų.
0


Narys yra atsijungęs Vilkates 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +148 -0
  • Pranešimai: 1825
  • Kartu nuo: 2010-11-30

2018-09-21 15:08 (#5)

Pirkau is Topocentro spausdintuva HP, po metu sugedo lapu paemimas, gerai kad buvau prasiteses Garantini. Tai nunesus po savaites gavau atsakyma, kad atsiimti spausdintuva. Nuvykus atidave visiskai nauja.
Garantija atliko Servicenet.

Tai idomu i kokia kontora nunesei ta plokste?
Nes kaip suprantu turi nauja atiduoti arba grazinti pinigus. Bet cia greiciausiai ir yra problema, kad pinigus grazina pardaves, o ne garantinio aptarnavimas.

Šį pranešimą redagavo Vilkates: 2018-09-21 15:10

Suteiksiu.lt Kreditu reklama
Draudimo paslaugos(geromis kainomis)
2


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +215 -1
  • Pranešimai: 8825
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2018-09-21 15:16 (#6)

Pagal taisykles ir vartotojų teisių rekomendacijas, pirkėjas pirma turi raštiškai kreiptis į pardavėja, jei tas nereaguoja, arba neina susitarti, tada kreiptis į vartotojų teises.
Visus kreipimus geriausia daryti emailu, kad vartotojų teisės matytų kokie veiksmai buvo daryti.
Galų gale vartotojų teisės gali tik rekomenduoti ir kitaip patarti, nes jie jokios kitos teisinės galios neturi, kaip ir garantinis laikas nėra apibrėžtas

Šį pranešimą redagavo Tmaster: 2018-09-21 15:17

Susisiek su manimi:
rašyti asmeninę žinutę arba e-mail w@kava.lt
1


Narys yra atsijungęs Rickas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 11
  • Kartu nuo: 2018-09-20

2018-09-21 15:50 (#7)

Pabandysiu kontaktuoti su parduotuve ir jų garantiniu, kai turėsiu kokių naujienų pasidalinsiu.
0


Narys yra atsijungęs Lin3R 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 2340
  • Kartu nuo: 2006-07-21
  • Miestas:Kaunas

2018-09-21 16:21 (#8)

Kitą kartą vežk tiesiai į servisą ;) Man irgi panašiai buvo - laptopas iš oro neįsijungdavo, bet būdavo kad ir įsijungia ir viskas veikia. Nunešiau į parduotuvę - išsipisinėjo, nenorėjo priimti, paskui šiaip taip priėmė, tada ~mėn užtruko kol nusiuntė į servisą, ale sutvarkė ir atgal parsiuntė. Po kelių mėn vėl pradėjo kartotis tas pats - nuvežiau tiesiai į servisą, priėmė, be jokių problemų, surašė lapą. Pirmadienį ryte palikau laptopą - ketvirtadienį atsiėmiau :)
0


Narys yra atsijungęs Edgardas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 1049
  • Kartu nuo: 2014-08-21

2018-09-22 07:11 (#9)

Pagal įstatymus, tai turi per protingą laiką sutvarkyti, bet čia ir kvailam aišku, kad pusė metų taisant dalį, be kurios kompiuteris negali veikti, yra pasityčiojimas ir iš principo į vartotojų teises ir kokį straipsnį į 15 min.lt
"Visada yra gyvenančių blogiau už tave. Vadinasi tu gyveni gerai."
Sebastjanas Vaisovas
3


Narys yra atsijungęs henrikas1 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 3
  • Kartu nuo: 2018-09-24

2018-10-22 12:09 (#10)

garantinis pas 1a.lt prasideda kai pagrasini kad parasysi i vartotoju teises arba rastiskai laiska vadivybei, vilkinama specialiai prekiu keitimai ir pan, labai blogas aptarnavimas ir patirtis
2


Narys yra atsijungęs Ermenegildo 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 19
  • Kartu nuo: 2017-10-16

2018-11-11 22:43 (#11)

Rodyti pranešimąRickas, 2018-09-21 13:56, pasakė:

Išsiunčiau pagrindinę plokštę į garantinį ir paprašiau grąžinti pinigus. Žinoma jie atsisakė grąžinti, nes prekė jau naudota. Nusipirkau iš kitur kitą mobo, tai kompas jau 4 mėnesiai veikia be priekaištų.

Lygiai ta pati istorija - sustreikavo 1a.lt pirkta MB. Sakė, kad patikrinimas užtruks mėnesį, mėnuo praėjo, žinių nėra. Aš neįsivaizduoju, kas galėtų laukti MB mėnesį ar daugiau, nenusipirkęs kitos.
0


Narys yra atsijungęs insidefuture 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +33 -1
  • Pranešimai: 1252
  • Kartu nuo: 2007-12-13
  • Vardas:Dmitrij
  • Miestas:Raseiniai
  • Buvęs:pildyk

2018-11-13 09:30 (#12)

Pas mane buvo irgi problema su jais, mėnesį laukiau kol garantiškai aptarnaus neveikiančius 2 vnt. maitblokius.
Paskaitęs įstatymus ir pasiskambinęs į vartotojų apsaugą, tai išvis nėra apibrėžta per kiek laiko 1a.lt turi sutvarkyti Jūsų prekę, tačiau yra pasakyta, kad per protingą laiką. nu mano galva ~30d.d. visiškai nėra protingas laiko terminas, todėl sulig tuom ir parašiau peretenziją ir per 3 dienas be jokių problemų pervedė pinigus į sąskaitą :)
Su jais kitaip žiūriu neišeina bendrauti.

Kažkur dar turiu šabloną, jeigu reikia, kreipkitės :D
1


Narys yra prisijungęs asteroidas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +86 -1
  • Pranešimai: 1486
  • Kartu nuo: 2009-12-01
  • Vardas:Tomas
  • Miestas:Vilnius

2018-11-13 09:35 (#13)

Rodyti pranešimąinsidefuture, 2018-11-13 09:30, pasakė:

Pas mane buvo irgi problema su jais, mėnesį laukiau kol garantiškai aptarnaus neveikiančius 2 vnt. maitblokius.
Paskaitęs įstatymus ir pasiskambinęs į vartotojų apsaugą, tai išvis nėra apibrėžta per kiek laiko 1a.lt turi sutvarkyti Jūsų prekę, tačiau yra pasakyta, kad per protingą laiką. nu mano galva ~30d.d. visiškai nėra protingas laiko terminas, todėl sulig tuom ir parašiau peretenziją ir per 3 dienas be jokių problemų pervedė pinigus į sąskaitą :)
Su jais kitaip žiūriu neišeina bendrauti.

Kažkur dar turiu šabloną, jeigu reikia, kreipkitės :D


O tai 1a turi savo garantini? Nėra garantiniai centrai bendri visų parduotuvių? (Kaip MTTC kas liečia telefonus)
0


Narys yra atsijungęs insidefuture 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +33 -1
  • Pranešimai: 1252
  • Kartu nuo: 2007-12-13
  • Vardas:Dmitrij
  • Miestas:Raseiniai
  • Buvęs:pildyk

2018-11-13 10:44 (#14)

Rodyti pranešimąasteroidas, 2018-11-13 09:35, pasakė:

O tai 1a turi savo garantini? Nėra garantiniai centrai bendri visų parduotuvių? (Kaip MTTC kas liečia telefonus)


Neturi jie savo garantinio, visas prekes siunčia gamintojui arba iš ten kur pirko prekes. Jie tik perpardavinėtojai
0


Narys yra prisijungęs asteroidas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +86 -1
  • Pranešimai: 1486
  • Kartu nuo: 2009-12-01
  • Vardas:Tomas
  • Miestas:Vilnius

2018-11-13 10:59 (#15)

Rodyti pranešimąinsidefuture, 2018-11-13 10:44, pasakė:

Neturi jie savo garantinio, visas prekes siunčia gamintojui arba iš ten kur pirko prekes. Jie tik perpardavinėtojai


O tai kodel visos streles eina sitoje temoje ant 1a, o ne ant garantinio aptarnavimo (ten kur siuncia)? :D
0


Narys yra atsijungęs insidefuture 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +33 -1
  • Pranešimai: 1252
  • Kartu nuo: 2007-12-13
  • Vardas:Dmitrij
  • Miestas:Raseiniai
  • Buvęs:pildyk

2018-11-13 11:22 (#16)

Rodyti pranešimąasteroidas, 2018-11-13 10:59, pasakė:

O tai kodel visos streles eina sitoje temoje ant 1a, o ne ant garantinio aptarnavimo (ten kur siuncia)? :D


Tau prekę pardavė 1a.lt , todėl arba 1a.lt turi rūpintis garantiniu, arba autorizuotas serviso centras (jeigu yra susitarimai su parde)
0


Narys yra atsijungęs pauliuscliff 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 11
  • Kartu nuo: 2014-04-04

2018-11-13 16:24 (#17)

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.

Rodyti pranešimąpauliuscliff, 2018-11-13 16:23, pasakė:

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.
P.S. sito as nesakiau :D

www.hero.lt | www.dellshop.lt
3


Narys yra atsijungęs Rickas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 11
  • Kartu nuo: 2018-09-20

2018-11-19 20:55 (#18)

Šiandien gavau naujienų el. paštu, kad moba pažeista mechaniškai ir garantinė negalioja... Gavau špygą į snukį ir dar susimokėti už diagnoze tikriausiai turėsiu.

Rodyti pranešimąpauliuscliff, 2018-11-13 16:24, pasakė:

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.


Geras patarimas, jeigu vėl kažkas panašaus atsitiks, tai taip ir padarysiu.

Šį pranešimą redagavo Rickas: 2018-11-19 21:00

0


Narys yra atsijungęs the7n 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +6 -0
  • Pranešimai: 271
  • Kartu nuo: 2011-10-02
  • Vardas:Lukas
  • Miestas:UK
  • Buvęs:iFy

2018-11-19 21:19 (#19)

Rodyti pranešimąRickas, 2018-11-19 20:55, pasakė:

Šiandien gavau naujienų el. paštu, kad moba pažeista mechaniškai ir garantinė negalioja... Gavau špygą į snukį ir dar susimokėti už diagnoze tikriausiai turėsiu.



Geras patarimas, jeigu vėl kažkas panašaus atsitiks, tai taip ir padarysiu.


nebesvaik.. :D rasyk i vartotoju teises, pralaike 6men ir poto tave kaltina kad kazkas mechanisko luzo? ir tu dar jiems turi susimoket? :|
0


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4196
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2018-11-19 21:43 (#20)

Žiūriu čia tik Lietuvoj priimta išsi*isnėti iš pirkėjo. Ir tai vyksta ne tik 1a, o ir daugelyje kitų parduotuvių. Vakaruose jei kas ne taip iš karto grąžina ir atsiprašo ir dar kokią nuolaidą kitam pirkiniui duoda. O pas mus jei kas sugedo, tai net nepažiūrėję kaltina pirkėją, kad pats sugadino.
Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt
0


Pasidalinti šia tema:


  • (3 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2018-12-10 22:51

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai