Marketingo patarimai
Šioje temoje nuolat rašysiu patarimus
Sveiki, kolegos.
Esu Aurimas - marketingo specialistas. Savo Instagram paskyroje "marketingoguru" nuolatos rašau konkrečius marketingo patarimus. Nuolatos ieškau auditorijos, kuriai būtų įdomi ši tema ir patarimai. Manau, kad kai kuriais patarimais galėčiau dalintis ir čia.
Pirmas įrašas būtų apie tai, kaip planuoti reklamos biudžetą ir preliminarius rezultatus.
Šis labai paprastas instrumentas gali jums sutaupyti daug laiko ir padėti pasiekti nusistatytus tikslus. Kitaip tariant, papasakosiu apie tai, kaip aš planuoju savo reklamą.
Tam, kad pasiektumėte pagrindinį tikslą, turite jį suskaidyti į mažus žingsnelius, kuriuos galite kontroliuoti.
Tarkime jūsų užduotis yra per savaitę padaryti 3 paslaugų pardavimus.
Jūs parduodate savo paslaugas susitikimo metu.
Jūs žinote, kad jūs parduodate savo paslaugas tik per kas antrą susitikimą – konversija iš susitikimų į pardavimus yra 50 proc.
Prieš susitikimą potencialūs klientai užpildo užklausos formą jūsų tinklapyje. 3 iš 5 užpildę užklausą, sutinka su jumis susitikti – 60 proc. konversija.
Remdamiesi turimais duomenimis, jūs taip pat žinote, jog konversija iš tinklapio paspaudimų į užklausą yra apie 1 proc., o paspaudimas į tinklapį vidutiniškai kainuoja 0,10 euro.
Ką galite padaryti su šiais duomenimis? Padaryti dekompoziciją. Štai kaip ji atrodo:
3 pardavimai
6 susitikimai (konversija 50 proc.)
10 užklausų (konversija 60 proc.)
1000 paspaudimų į tinklapį (konversija 1 proc.)
Reklamos biudžetas 100 eurų (vid. paspaudimo kaina 0,10)
Tai reiškia, jog per savaitę jūs turite padaryti 1000 paspaudimų į savo tinklapį, tada gausite 10 užklausų, iš kurių 6 sutiks su jumis susitikti ir 3 nupirks jūsų paslaugas.
Taip jūs išskaidote savo tikslą iki veiksmų, kuriuos galite kontroliuoti. Šiuo atveju tai yra paspaudimai. Jei matote, kad jūs tokio reklamos biudžeto neturėsite – turite galvoti, kaip gauti nemokamų paspaudimų ir kiek jų reikės. Taip pat kartais dekompozicija atskleidžia, jog tikslai yra nerealūs ir sunkiai įgyvendinami. Tokiu atveju keliate sau kitus tikslus arba visai keičiate strategiją. Taip pat galite savęs klausti, ar tikrai jums apsimoka išleisti 100 eurų, kad gautumėte 3 pardavimus. Gal tokiu atveju jums visai neliks pelno?
Jei jums tokie įrašai pasirodytų įdomūs, galėčiau retsykiais vis parašyti čia. O jei norėtumėte pasiskaityti daugiau patarimų, galite sekti mano Instagram paskyrą "marketingoguru".
Lauksiu komentarų

2. Patarimas - kokius reklamos rodiklius reikia sekti kiekvieną dieną: https://bit.ly/2DB1Wue
3. Patarimas - Ką daryti, jei potencialūs klientai dažnai palieką „krepšelį“ neapmokėtą?: https://bit.ly/2TJlGl6
4. Patarimas - Kaip gauti daug užklausų? Unikalus pasiūlymas pagal 4U formulę: https://bit.ly/2LcvArG
5. Patarimas - Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę? Lead Magnet: https://bit.ly/2CLKuCx
Šį pranešimą redagavo AurimasSK: 2019-01-02 14:51