Pereiti prie turinio

Elektroninis spamas lietuvoje pries BDAR


Rekomenduojami pranešimai

sveiki, kaip lietuvoje dealint su situacija, kuomet akivaizdziai pazeidziamas GDPR istatymas? kokiu priemoniu galima imtis, kurios yra tikrai veiksmingos? mano atveju ivyko tokios situacijos:

1. megoje kazkokia meska pasiule sudalyvauti zaidime, issiimant kortele nuolaidu
2. issiemiau kortele, reikejo parasyt email, nurodziau, kad nenoriu gauti jokiu email ir nedaviau leidimo kontaktuoti netgi su manim
3. ta pacia diena pradejau gauti reklama

1. gaunu email is parduotuves, kurioje nepirkau gyvenime
2. pasiziuriu, jog parduotuve ikurta vos pries kelias savaites
3. suprantu, jog buvo panaudoti mano duomenys (labai tikslus, email, gyv. vieta, vardas ir pavarde, parduotuve, kurioje lankausi)

pirmas atvejis nutiko pries kelias dienas, grupes atstovai atrase, jog nagrines ir aiskinsis kaip kas, toliau siunte reklama, bet veliau pasake, kad buvo technine problema ir ja issprende (nu cmon, akivaizdu, kad ne technine problema buvo, tiesiog nereaguojama i GDPR). I ADA nenoriu kreiptis del antros problemos, kadangi jie net nesiruosia nagrineti - atsiuntus visas detales, gaunu pranesima, jog nenagrines, nes truksta info, pranesimas atmestas (nors net neprieme jo, nepranese, kad truksta info ir net nepranese kokios info truksta po visko lol).

kaip elgtis tokioje situacijoje? ar LT tiesiog beprasmiska apie tai kalbeti ir del to kovoti (pvz citybee atvejis, gan kitoks, bet vistiek nesibaigia)? man skaudu, jog taip akivaizdziai ignoruojamas istatymas.

giliai mastant, tai tie duomenys nera tokie svarbus, tai nera kazkas, kuo pasinaudojus busiu apgautas arba pasinaudos mano tapatybe, tiesiog is principo kartais norisi pajudinti "vandenis" ir parodyti, jog yra toks istatymas.

Screenshot 2024-05-10 at 08.31.42.png

Screenshot 2024-05-10 at 08.30.49.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Leader parašė:

Veiksmingiausios priemones nepalikti savo duomenu meskoms ir neimti korteliu is parduotuviu kuriuose neperki. Jei labai reikia, visada padeda FAKE duomenu surasymas. 

prajuokino, nes tiesa 😄 o korteles reikejo, apsipirkau parduotuveje, gavau nuolaida, buvau patenkintas, bet ne ant tiek, kad duomenis parduociau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As visada fake duomenis duodu kortelem. IKEA nuolaidu korteleje esu: Admin Root, MAXIMA - Super Admin, Senukai - Root Root, Depo - Johnny Depp. Internete visur kur imanoma naudoju Revolut VCC ir Firefox Relay. Kartais net liudna pasidaro kai nebera spamo... Juokauju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip su tais atvejais, kada noriu legit email savo naudoti kokiai registracijai? nes juk taip ir buna, panaudoji data, paskui "somehow" ta data jau perduota buna, paskui parduota. nu tai visa laika nesislepsi, man aktualu ka daryt tokiu atveju, kai duomenys islenda jau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, axios parašė:

o kaip su tais atvejais, kada noriu legit email savo naudoti kokiai registracijai? nes juk taip ir buna, panaudoji data, paskui "somehow" ta data jau perduota buna, paskui parduota. nu tai visa laika nesislepsi, man aktualu ka daryt tokiu atveju, kai duomenys islenda jau.

Jeigu gmail koks, dėk postfix, pvz [email protected], tekstas po + neturi jokios reikšmės pašto veikimui, tas pats paštas, bet kai gausi laišką matysi šitą postfix ir galėsi suprasti iš kur nutekėjo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, erne456 parašė:

Jeigu gmail koks, dėk postfix, pvz [email protected], tekstas po + neturi jokios reikšmės pašto veikimui, tas pats paštas, bet kai gausi laišką matysi šitą postfix ir galėsi suprasti iš kur nutekėjo

Gyvai duodant meškai email nelabai tas pliusas suveiks, taip pat email DB galima lengvai prasifiltruoti tuos pliusus ir taškus Gmail adresuose, ką manau nemažai kas ir daro.

Paprasčiausia gal turėti atskirą mail visokiam šlamštui.

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek matosi viešojoje erdvėje, Lietuvoje BDAR neveikia, nebent tai yra masinė problema, ir ją ginti pradeda tarnybos (grožio klinika, citybee ir kiti). Neteko girdėti, kad būtų išspręstas, ar bent išsamiai nagrinėtas bent vienas asmeninis skundas. Jei žinote - pasidalinkite. Būtų įdomi patirtis, bei kaip elgtis.

beje, meškom galima palikti išgalvotą emailą, bei kitus duomenis.

Aš pvz impulse turėdavau krūvas dovanų kuponų, ir kaip žinote, svečiai visada registruojasi impulse, lyg lankytusi pirmą kartą, tai ko aš ten nepriregistravęs, ir miki mauzu, ir petrų petraičių, ir kas tik šaudavo tuo metu į galvą.

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-10 09:33, nix parašė:

As visada fake duomenis duodu kortelem. IKEA nuolaidu korteleje esu: Admin Root, MAXIMA - Super Admin, Senukai - Root Root, Depo - Johnny Depp. Internete visur kur imanoma naudoju Revolut VCC ir Firefox Relay. Kartais net liudna pasidaro kai nebera spamo... Juokauju.

Tik įdomu jei brangesnę prekę IKEA norėsi grąžinti kaip tada bus. Jie ragus įstatę gali reikalauti, kad ateitų pats Admin Root ir atsineštų savo asmens dokumentą su šiais duomenimis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, lasickui parašė:

Tik įdomu jei brangesnę prekę IKEA norėsi grąžinti kaip tada bus. Jie ragus įstatę gali reikalauti, kad ateitų pats Admin Root ir atsineštų savo asmens dokumentą su šiais duomenimis

🙂 nuolaidu kortele skirta kliento profiliavimui parduotuves reklaminese kampanijose. Jos nera kazkoks dokumentas. Tik maksimos taisyklese esu mates jog "privalu nurodyti tikrus duomenis jei kartais laimetumete priza...". Galu gale tuos duomenis patvirtina tu parduotuviu darbuotojai, kuriems niekada nekilo klausimu del vardo ir pavardes 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 37 minutes, nix parašė:

🙂 nuolaidu kortele skirta kliento profiliavimui parduotuves reklaminese kampanijose. Jos nera kazkoks dokumentas. Tik maksimos taisyklese esu mates jog "privalu nurodyti tikrus duomenis jei kartais laimetumete priza...". Galu gale tuos duomenis patvirtina tu parduotuviu darbuotojai, kuriems niekada nekilo klausimu del vardo ir pavardes 😄 

Ir taip ir ne. Kai naudoji IKEA kortelę, tai prekę gali gražinti per 365 dienas. Čia jų fainas bajeris, kuris daug kartų viršija įstatymo nustatytą normą. Tai va klausimas. Jei įsirenginėji namus, prisipirkai dalykų ir eigoje matai, kad kaikurie netinka ir nori pakeisti. Po pirkimo jau praėjo tarkim 4 mėnesiai. O pirka su ""Root admin" kortele. Tai kaip  jie pažiūrės į pinigų grąžinimo formą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, lasickui parašė:

Ir taip ir ne. Kai naudoji IKEA kortelę, tai prekę gali gražinti per 365 dienas. Čia jų fainas bajeris, kuris daug kartų viršija įstatymo nustatytą normą. Tai va klausimas. Jei įsirenginėji namus, prisipirkai dalykų ir eigoje matai, kad kaikurie netinka ir nori pakeisti. Po pirkimo jau praėjo tarkim 4 mėnesiai. O pirka su ""Root admin" kortele. Tai kaip  jie pažiūrės į pinigų grąžinimo formą

Parodai čekį ir to užtenka.

Paskutinį kartą čekį net išmetęs buvau, pasakiau datą sumą ir surado patys pirkimą mano ir grąžino pinigus. Jokio dokumento neprašė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...