Pereiti prie turinio

Įsteigti įmonę užteks 1000lt


Rekomenduojami pranešimai

Čia dar nieko nepriemė. Tik maždaug sutarė, kad ateityje kažką priims. Dabar liko paruošti įstatymo keitimo projektą, jį patvirtinti seime, atspausdinti Valstybės Žiniose ir tada jau bus galima steigti įmonę su 1000 Lt įstatiniu kapitalu. Jei tas projektas kur nors neužstrigs...

Abejoju ar jie labai greitai šitą projektą išleis. Bent porą mėnesių manau kaip minimum stumdys jį per visas institucijas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei esi rimtai pasiryžęs steigti įmone ir užsiimti, tai nemanau, kad ir tuos 10k LT bus sunku sukrapšyti tuo labiau, kad jie niekur nenuplaukia, tu juos vistiek naudosi.

Geriau tegu mažiną popierizmą, sutvarko mokesčius (Šiuo atveju labiau pavadinsi valstybę verslininką, nei pačią asmenybę).

Manau labiau čia padės sukčiams, nei verslininkams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu blin taigi 10K LT įneši tik kai registruoji įmonę. O po to juos galima atsiimti. Patarčiau įstatinį kapitalą dėti kuo didesnį kad ir 50K LT nes pagal įstatymą jei jūsų įstatinis kapitalas 10K LT o pasidarysit 5500Lt skolos jau tuomet galima bus kelti bankroto bįlą. tas galioja ir darbuotojų atlyginimams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nu blin taigi 10K LT įneši tik kai registruoji įmonę. O po to juos galima atsiimti. Patarčiau įstatinį kapitalą dėti kuo didesnį kad ir 50K LT nes pagal įstatymą jei jūsų įstatinis kapitalas 10K LT o pasidarysit 5500Lt skolos jau tuomet galima bus kelti bankroto bįlą. tas galioja ir darbuotojų atlyginimams.
O kaip įsivaizduoji tą "atsiimti"? Tiesiog persivesti sau pinigų iš įmonės sąskaitos negali. Juos gali išmokėti pavyzdžiui kaip dividentus, bet nuo jų tada nusiskaičiuoja mokesčiai, o nuo 50 000 Lt ne tokia ir maža suma gaunasi mokesčiams. :)

Aišku yra ir kitų būdų tą sumą susigrąžinti. Pavyzdžiui pasirašyti su įmone neterminuotos beprocentinės paskolos sutartį. Tada mokesčiai nesiskaičiuotų, bet irgi yra minusų - prarandi galimybę kada nors įmonę parduoti (t.y. ne visai prarandi, bet tada turėtum grąžinti tuos pinigus pirkėjui).

 

O įmonės uždarymas privačiam asmeniui nieko nekainuoja, jis vyksta įmonės lėšomis ir vadinamas bankrotu. Jei įmonė bankrutuoja, tai kažin, ar dar daug joje turto likę, kurį galėtų akcininkai išsidalinti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei IĮ bankrutuoja, tai savininkas skolas dengia savo turtu. Tuos 10k lt niekas nesako kad gali išimti, bet juos glai naudoti įmonės vieklai, kad ir tas pačias algas mokėtis. Kas draudžia antra diena išsimokėti sau algą arba nusipirkti ko reikia biurui būtent už šią sumą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jei IĮ bankrutuoja, tai savininkas skolas dengia savo turtu.
Tai ne apie IĮ kalba eina kiek suprantu, nes IĮ įstatinis kapitalas reikalingas niekada nebuvo. :)

 

Tuos 10k lt niekas nesako kad gali išimti, bet juos glai naudoti įmonės vieklai, kad ir tas pačias algas mokėtis. Kas draudžia antra diena išsimokėti sau algą arba nusipirkti ko reikia biurui būtent už šią sumą?
Na aišku gali algą išsimokėti, bet nuo jos teks sumokėti mokesčius, ir iš 50 000 Lt Tau liks ~27921.92 Lt.

22 tūkstančiai litų padovanota valstybei. Ne kiekvienas gali sau tai leisti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Po registracijos galima iš banko sąskaitos išimti pinigus

 

 

Tikrai taip, viena diena eini idiedi pinigus uzregistroji UAB o kita diena jau gali eit i banka ir isimt pinigus be jokiu mokesciu ir devidendu.

 

 

Bet vistiek pinigai faktiškai įmonei priklauso ir už juos reiks atsiskaityti ar aš klystų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UAB turi turėti min 2 žmones Buhalterę ir direktorių. Bet žinoma galima apseiti ir su 1, o buhalteriją perleisti kokiai įmonei kuri skaičiuotų tavo pinigus. Tačiau jei užsakymų kiekis yra gan didelis per dieną ir daug kas prašo saskaitų-faktūrų tuomet geriau turėti savo nuosavą buhalterę. IĮ užtenka 1 žmogaus bet IĮ tu atsakai savo turtu bankroto atveju konfiskuos tavo turimą turtą ir parduos iš varžytinių norint padengti skolas.

 

Imones savininkas gali pats apskaita tvarkytis?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl UAB įstatinio kapitalo įnešimo ir išėmimo įsteigus įmonė.

 

Po įmonės įsteigimo, kai turi įmonės pažymėjimą ir antspaudą, įmonės vadovas ar įgaliotas asmuo nuvyksta į banką ir sudaro galutinę bankinę sutartį dėl atsiskaitomosios sąskaitos, Internetinio banko ir t.t. Bankas perveda įstatinio kapitalo pinigus į atsiskaitomąją įmonės sąskaitą. Tada gali pasiimti čekių knygelę arba užsisakyti kortelę.

Pajungus Internetinį banką galima laisvai atlikinėti pinigų pervedimus, arba išimti pinigus grynais, pasinaudojus čekių knygele.

Bet tai nieko nekeičia, faktiškai kiekviena įmonė turi turėti kasininką. Jei tokios pareigybės nėra, tai tada kasininkas yra įmonės vadovas. Jis ir atsako už įmonės kasoje esančius pinigus. tame tarpe ir už tuos 10000Lt. Todėl be pagrindimo šių pinigų esančių įmonės kasoje (grynais ar banko sąskaitoje) visitek iš įmonės išimti neišeis. Nors ir "popieriniai" tie pinigai bus įmonės kasoje, buhalterijoje ir už juos materialiai atsako įmonės kasininkas. Jei pvz. įmonės patikrinimas, tai klausimas įmonės kasininkui (direktoriui) apie juos tikrai kils: Balanse rodo 10000Lt, kur jie, prašom pateikti??

Be to, visi balanse esantys pinigai ir kitas turtas privalo būti ir įmonės bankroto atvėju.

Už įmonės turtą (prekės, įrengimai ir t.t.) materialiai atsako įmonės direktorius arba paskirtas atsakingas asmuo.

Už įmonės pinigus atsako įmonės kasininkas, ir jei jų įmonės kasoje realiai nėra, bet yra "popieriuje" tai kasininkui ir tektų realiai krapštyti tuos "popierinius" pinigus ;)

 

Taip pat rizikingas ir paskolos variantas: po įmonės įsteigimo susiformini paskolą, kad pasiskolini tuos pinigus iš įmonės.

Tai tiks patikrinimo atvėju ir t.t. kad atsakyti į tikrintojų klausimus - kur pinigai?

Bet jei įmonė bankrutuoja ir jos valdymą perima bankroto administratorius, tai jis pareikalaus tu pinigučių iš skolininko :)

 

Todėl "įnešiau-išėmiau" yra ne išeitis. Na nebent laikina išeitis su rizika "kad niekas nepatikrins" ir įmonė nebankrutuos ar joje neapsilankys antstoliai.

Redagavo akylas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
UAB turi turėti min 2 žmones Buhalterę ir direktorių. Bet žinoma galima apseiti ir su 1, o buhalteriją perleisti kokiai įmonei kuri skaičiuotų tavo pinigus. Tačiau jei užsakymų kiekis yra gan didelis per dieną ir daug kas prašo saskaitų-faktūrų tuomet geriau turėti savo nuosavą buhalterę. IĮ užtenka 1 žmogaus bet IĮ tu atsakai savo turtu bankroto atveju konfiskuos tavo turimą turtą ir parduos iš varžytinių norint padengti skolas.

Nesuprantu, kodel UAB vadovas pats negali apskaitos tvarkytis, jeigu ja ismano ir planuojama veikla paprasta, tai tikrai nera sunku viska susitvarkyti.

Gal imanoma, save "samdyti" buhalteriu? Butu imoneje savininkas ir buhaleris tas pats asmuo?

Redagavo zirnis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Gali, vienas zmogus gali buti ir direktorius ir buhalteris tuo pat metu.

Aisku, o kaip su atlyginimais, ar galima taip: uz direktoriaus pareigas nieko negauni, o uz buhalterio gauni priklausomai nuo darbo apimciu ar kaip pasiskiri? Aisku, kaip direktorius dividendus sau issimoki kai tik galima tai daryti ;) Imone uzsimtu prekyba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...