Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

"Nes 7 klasė yra visada viskuo geriau nei naujas kibiras. Nesvarbu, kad skendo, lipdytas iš dviejų trijų ar dar kokios kitos bėdos. Tiesiog tai yra principo reikalas. Deja, daug kas net ir po mokesčių atsiradimo vis tiek sės į senus prabangius automobilius, nes nori atrodyti kaip rimti verslininkai. Tuo tarpu pažįstu ne vieną tikrai turtingą ir sėkmingą verslininką, kuris iš savo prabangiai ir moderniai įrengto namo nuostabioje vietoje ar jam patogaus būsto senamiestyje išrieda nauju vidutinės klasės automobiliu."

 

Nelabai veliuosi i diskusijas, bet si kart pasisakysiu. Asmeniskai as mieliau vaziuoju su 2009m. 7 klases BMW, nei su nauju passatu. Paprastas paaiskinimas, ne del to kaip atrodo (nors man asmeniskai jis meno kurinys), bet delto kad ZYMIAI didesnis komfortas, dinamika ir taip toliau. Nesvarbu kad kasko draudimas +1k eur, kad 100km kaina zymiai bragnesne, bet man su juo maloniau. Kiek teko vazinet su pigiais naujais auto, tai nei vienas net arti to nera. Zinoma, jei kalbama apie nauja 40k+ , tada jau kita kalba, bet cia diskutuojat apie 20k. Zinoma, cia mano asmenine nuomone. Brolis taip pat seniau (-4m) buvo uz nauja, zemesnes klases, nei deveta aukstesnes klases. Vazinejo su 2012m. passatu (pirko 2014m.), kai atejo laikas pasikeist (2017), ismegino 2012m. BMW 5GT, 3l.d x-drive, tai nuo tada pakeite nuomone :). Kekvienam savo, todel nemanau, kad galima taip drastiskai sakyti jog, tie kurie vazineja su senesniu BMW nori parodyt kad rimti verslininkai, nors nemanau kad sunku sutaupyt 16k nebunant verslininku

 

 

Is esmes atsakau visam postui, bet tiek prirasymo esme paskutiniam sakinyje - nei vienas vazinejantis senesniu (ar vidutiniskai senesniu) bmw net negalvoja apie parodyma versluninko, pas juos esme pacanas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Dar nepamirštam ir važiavimo laiko, pvz., gyvenu Vilniaus priemiesty, su mašina iki centro nuvažiuoju per 20-25min, su autobusu per 1,5-2val.

 

Tarpmiestinis autobusas iš Panevėžio centro pasiekia Vilniaus centrą (t.y. pačiam Vilniuj pervažiuoja pusę miesto) per 1,5 val., per didžiausius kamščius - 2 val. Idomu kur tas "Vilniaus priemiestis"?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu kalbi apie konkretaus autobuso važiavimo laiką tarp stotelių. Aš kalbu apie bendrą kelionės laiką su nuvykimu iki stoties, autobuso laukimu, persėdimais ir t.t. Kaip tik prieš porą savaičių važiavau iš Vilniaus į Panevėžį ir atgal. Pirmyn nuvažiavau su mašiną per 1val. Atgal grįžti su autobusu užtrukau apie 3val. Dar svarsčiau apie važiavimą traukiniu, tai jis važiuoja virš 5val.

Kas liečia mano priemiestį, tai iki jo tiesioginio autobuso nėra. Iš centro ar stoties reikia važiuoti iki kraštinio Vilniaus rajono, ten persėsti į kitą autobusą, persėdimas trunka ilgai, nes autobusai važiuoja 1-2 kartus į valandą. Autobusas važiuoja irgi ilgai, nes maršrutas ilgas ir ne tiesus. Po to dar eiti apie kilometrą nuo stotelės iki namų. Tai sumoje ir gaunasi pora valandų. Taip kad nereikia svaigti, kad viešasis transportas yra alternatyva automobiliui ir nereikia lyginti užsienio. Visą Vokietiją išmaišęs skersai išilgai, ten beveik į kiekvieną miestelį važiuoja traukiniai, kiekvienam mieste yra metro, dažniausiai netgi skirtingų rūšių, nuo adreso iki adreso kartais gali nuvažiuoti net greičiau nei su mašina. Visas viešasis transportas yra sujungtas į vieną, programėlėje suvedi adresą nors ir kitam Vokietijos gale, ji tau apskaičiuoja optimalų maršrutą, nusiperki vieną bilietą ir su juo važiuoji visom transporto rūšim, net ir laiveliais Hamburgo uoste.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visada pralinksmina kai pasakius, kad dalsi zmoniu galetu lengvai naudotis VT, atsiranda kazkas su savo pavyzdziu kaip jamn butu sunku. Niekas tokiems atvejams nesiulo, sakoma, kad nedidele dalis zmoniu draisia galetu periti prie VT, ten kur jis patogiai vaziuoja.

 

O auto mokesti palaikau tik su salyga, kad jis bus skirtas butent gerinti VT infrastrukturai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visada pralinksmina kai pasakius, kad dalsi zmoniu galetu lengvai naudotis VT, atsiranda kazkas su savo pavyzdziu kaip jamn butu sunku. Niekas tokiems atvejams nesiulo, sakoma, kad nedidele dalis zmoniu draisia galetu periti prie VT, ten kur jis patogiai vaziuoja.

 

O auto mokesti palaikau tik su salyga, kad jis bus skirtas butent gerinti VT infrastrukturai.

 

Pamiršk. Išvogs, pasidalins ir tiek žinių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarpmiestinis autobusas iš Panevėžio centro pasiekia Vilniaus centrą (t.y. pačiam Vilniuj pervažiuoja pusę miesto) per 1,5 val., per didžiausius kamščius - 2 val. Idomu kur tas "Vilniaus priemiestis"?

 

Antakalnis (Silo st.) - Senamiestis (Traku g.) ryte ~8h vaziuoji 30-45min priklausomai nuo kamsciu. Tai tikrai tikiu, kad is priemescio gali vaziuoti gerokai daugiau nei 1h.

Tu kalbi apie tarpmiestini autobusa, kuris neturi stoteliu (o jei ir turi tik kelias).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW E90 320 130kw Facelift, dyzelis, mechanika.

Juoda spalva, M paket, Sport vairas, CIC multimedija, pilnai elektrines sedynes su atmintim, odinis salonas, M pakaba, dynamic xenon, gera garso aparatura, r18 M ratai sugerom padangom.

Tech pusantru metu.

2 raktai.

 

6200e

 

Minusai: dazosi galinio sparno ir buferio dalis. (100-200e)

Reikia isprogramuoti EGR. (40e) galima palikti ir taip, nesuprantantis gali ir nepajusti.

post-14131-0-85403400-1560379794_thumb.jpg

post-14131-0-19076300-1560379795_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visada pralinksmina kai pasakius, kad dalsi zmoniu galetu lengvai naudotis VT, atsiranda kazkas su savo pavyzdziu kaip jamn butu sunku. Niekas tokiems atvejams nesiulo, sakoma, kad nedidele dalis zmoniu draisia galetu periti prie VT, ten kur jis patogiai vaziuoja.

Nepažįstu nei vieno suaugusio dirbančio žmogaus, kuriam užtektų viešojo transporto. Žinau kelis žmones, kurie šeimoje neturi auto, bet pastoviai prašinėja draugų, kad kas kur nuvežtų.

Aišku, jei kalbam apie tuos žmones, kurie kiekvieną dieną po kelias valandas praleidžia piko kamščiuose ir dažniausiai po vieną žmogų mašinoj, tai man jie atrodo kaip idiotai. Negi negalima kažkaip derinti darbo grafiko, galvoti kitus nuvykimo būdus, blogiausiu atveju tiesiog koordinuotis su bendradarbiais. Žiema aišku kita situacija, bet didžiąją metų dalį galima nuvažiuoti paspirtuku ar dviračiu. Kažkada gyvenau Šeškinėje, tai iki Baltupių į mokslus eidavau pėsčiom 3km, buvo daug greičiau nei su mašina ar užkimštam autobuse.

O jeigu ir norima, kad daugiau žmonių persėstu iš auto į viešąjį, tai pirmas žingsnis būtų, kad visiems turintiems vairuotojo pažymėjimą būtų nemokamas viešasis transportas.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl garso, tai mirusi rinka. Praėjo tas laikas prieš kokių 10m. Žmonėm to nereikia, nes nenori draskyti gamyklinių sistemų, kurios šiais laikais dažniausiai jau groja pakankamai neblogai. Likę entuziastai patys sau viską darosi. Nors kai man reikėjo sudėt garso aparatūrą, iš tų kelių įmonių Vilniuje neradau nei vienos, dirbančios kokybiškai, teko darytis pačiam.

Kas dėl saugos sistemų, parktorinkų ir t.t., manau paklausa būtų. Dar jeigu užsiimt tokiais dalykais kaip legalių xenon sudėjimas, sėdynių šildymo ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ilgai stebiu sita foruma. Dabar prisirengiau tik prisiregistruoti..

 

Labai kalbama apie sia nauja tvarka, bet manau ji tik galios jau registruotoms transporto priemonems Lietuvoje. Apie kauferius kazkaip nekalbama, tai suprantu, kad po naujos tvarkos isigaliojimo galesi eiti i regitra ir registruoti masina nuo Vokiecio kaip seniau?

 

Stanley matau esi nusimanantis apie automobilius, ir kaip tik agituoji liaudi pirkti tik tvarkingus automobilius, o ne grabus. Tai vis del to gal po sios naujos tvarkos viskas susistatys i vieta ir rinkoi bus tik tvarkingi automobiliai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ilgai stebiu sita foruma. Dabar prisirengiau tik prisiregistruoti..

 

Labai kalbama apie sia nauja tvarka, bet manau ji tik galios jau registruotoms transporto priemonems Lietuvoje. Apie kauferius kazkaip nekalbama, tai suprantu, kad po naujos tvarkos isigaliojimo galesi eiti i regitra ir registruoti masina nuo Vokiecio kaip seniau?

 

Stanley matau esi nusimanantis apie automobilius, ir kaip tik agituoji liaudi pirkti tik tvarkingus automobilius, o ne grabus. Tai vis del to gal po sios naujos tvarkos viskas susistatys i vieta ir rinkoi bus tik tvarkingi automobiliai?

Jo rinkoje bus tik patys pigiausi ir tvarkingi automobiliai... :D

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net neįsivaizduoju ką reikėtų padaryti, kad Lietuvoje būtų tvarkingesni automobiliai. Kažkada TA praėjimą po registracijos pakeitė į praėjimą prieš, tikėdamiesi, kad žmonės pirks automobilius su TA. Bet realybėje niekas nepasikeitė, turguj ir toliau parduodami auto be TA, tik pirkėjams gavosi daugiau naštos. Bet kokie ribojimai, draudimai ir t.t. prives tik prie didesnio kiekio pardavimų per kauferius, kurių neįmanoma uždrausti ar sukontroliuoti. Nebent ant sienos pastatyti tokią kaip muitinę, kur būtų stabdomas kiekvienas tralas ir registruojamas kiekvienas įvežamas auto ir kas yra jo pirkėjas/savininkas, bet kažin ar tai nepažeistų ES laisvo prekių judėjimo įstatymo.

Tie kažkokie kodukai kaip suprantu bus skirti lietuviškiems auto, kad sukontroliuoti vietinius perekūpus. Bet automobilių būklės tai nepakeis, nebent kažkiek sumažės lavonų rinkos kaina.

 

Kol nepasikeis žmonių požiūris, tiek pirkėjų tiek ir pardavėjų, tol ir automobilių būklė nesikeis. Dauguma žmonių net nėra matę geros būklės auto nuvažiavusius tikrus 200-300k km ir net neįsivaizduoja kaip jie atrodo. Lietuvoj iškreipta rinka ir reikės dar nemažai metų, kad tai pakeisti. Pradžiai galėtų įvesti atsakomybę už klaidingą informaciją pateiktą skelbimuose. Melagis perekūpas parduodantis lavoną su kalančiu varikliu, be airbagų ir t.t. rašo "geros būklės, be defektų", nieko nesuprantantis pirkėjas pamato tokį skelbimą ir susidaro nuomonę, kad tas modelis tiek ir kainuoja ir net nevažiuos žiūrėti 1000€ brangesnio, kuris iš tikrųjų be defektų. Tai labiausiai ir iškreipia rinką. Su mielu noru vežčiau į Lietuvą pardavimui tvarkingus auto, nedaužtus, gyvus, nenuvažinėtus, turiu tam visas sąlygas, bet negalėčiau konkuruoti su pigiais lavonais, kurie aprašomi kaip geri ir pardavinėjami per kauferius nemokant mokesčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...