Pereiti prie turinio

Laisva ar įjungta pavara mašinoje?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

neseniai išlaikiau teises ir iškilo toks klausimas. Ar važiuodami su automobiliu, naudojate laisvą pavarą? Jei taip, tai kur dažniausiai naudojate (įsukimai į kiemus, prieš perėjas ir t.t.)? O gal jums patogiau žeminti pavaras, taip, kaip išmokė vairavimo mokykloje (prieš kiekvieną pasukimą, kliūtį ir pan.)?

 

Norėčiau išgirsti vairuotojų nuomones ir ne tik :).

 

PAPILDAU: Žinau, kad dauguma tikrai važinėja laisva pavara, o kaip žiemą (žinau, kad žeminti pavaras yra saugiau žiemos metu)?

Redagavo DoIT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mažina pavaras tai tik mokomosios, retas vairuotojas kuris ten mėtosi prieš posukį bėgius, tiesiog laisva prisistabdai kiek jau reikia išsuki ir imeti į reikiamą bėgį dažniausiai taip būna jei reikalinga.

nu man atrodo jau posuki imant reikia but ijungus pavara, taip bent jau moke, ir bent jau as taip butent taip ir vaziuoju, nesamone, laisva isukt ir tada ijungt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir taip ir taip darau.

Jei būna sočiai laisvo laiko ir matau kliūtį iš toli tai neretai mažinu greitį pavaromis, o kai intensyvus eismas, tiesiog nelabai laiko yra su pavaromis makaluotis, tiesiog stabdis, po to sankaba iki dugno.

Aišku žiemą viskas kitaip, nes jei tik greičiau važiuoji atstumas atitinkamai žymiai didesnis būna nuo priešais esančios mašinos, tai ir stabdau bėgiai+stabdis, dažniausiai.

 

O šiaip tai pagal viską tai visada reiktų bent jau į posūkius įvažiuot su įjungtu bėgiu, nes taip esant reikalui, turi daugiau galimybių atlikti tinkamą manevrą.

Redagavo Fakktas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug kartų girdėjau, kad dėl stabilumo negalima važinėti laisvu bėgiu, gal gali paaiškint, būtent dėl ko?

Važiuojant laisvu mašiną tiesiog veikia inercinė jėga (fizikai, nepykit jeigu suklydau, jau nebepamenu tiksliai kaip vadinas ir ar teisingai pavadinau :) ) ir mašina gali nuslysti į šoną (čia daugiau turiu omeny ant slidžios dangos ir posūkyje), o važiuojant su įjungta pavara automobilį traukia variklis ir gaunasi traukos jėga (irgi nesmerkit jeigu klystu :) ).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuojant laisvu mašiną tiesiog veikia inercinė jėga (fizikai, nepykit jeigu suklydau, jau nebepamenu tiksliai kaip vadinas ir ar teisingai pavadinau :) ) ir mašina gali nuslysti į šoną (čia daugiau turiu omeny ant slidžios dangos ir posūkyje), o važiuojant su įjungta pavara automobilį traukia variklis ir gaunasi traukos jėga (irgi nesmerkit jeigu klystu :) ).

Vaziuojant su ijungtu begiu ir nespaudziant gazo, masina kuro ima dar maziau, nei riededam ant laisvo arba stovedama vietoj su uzvestu varikliu. Tarkim nuo kalno riededamas 4-tu begio tachometras rodo tarkim 1400 aps. atrodytu, protingiau butu jungt laisva ir riedet su 950 aps. bet gaunasi kad ratai besisukdami is inercijos suka ir varikli, todel varikliui reikia maziau kuro, tam kad palaikytu pakankamas apsukas ir neuzgestu. Visai kas kita kai greitis tai pavarai per zemas, tuomet variklis pradeda traukt masina pirmyn, taip palaikydamas reikiama greiti ir tuo paciu apsukas. Nesu sios srities specialistas, bet tiek vairavimo mokykloj, tiek kiti ismananty zmones taip aiskino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuo situacijos priklauso, bet patikimiau važiuot su pavara, ir stabdant stabilu, ir manevra atlikt saugiau. pats mieste važinėdavau 3pavara, gerai mašiną jausdavau. bandžiau laisvą naudot, tipo kurą taupyt, nelabai patiko, nejausdavau mašinos. ir per teliką specialistai kalbėjo, kad bet kokiu atveju geriau važiuot su pavara, saugiau, stabiliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais jūs greičiais imate posūkius, kad bijote ant laisvos pavaros nuslyst ? :D

 

Aš 90proc. naudoju laisvą pavarą. Tiesiog jaučiu, kada mano mašina slys ir kada neslys. Nebent jau labai piktai važiuoju, tada sužeminta pavara ir su daug apsukų. Žiemą irgi pavarą naudojų tik kai labai skubu.

 

Svarbu jausti automobilį ir jo limitus, nes jeigu nejauti tai ir pavara nepadės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais jūs greičiais imate posūkius, kad bijote ant laisvos pavaros nuslyst ? :D

 

Aš 90proc. naudoju laisvą pavarą. Tiesiog jaučiu, kada mano mašina slys ir kada neslys. Nebent jau labai piktai važiuoju, tada sužeminta pavara ir su daug apsukų. Žiemą irgi pavarą naudojų tik kai labai skubu.

 

Svarbu jausti automobilį ir jo limitus, nes jeigu nejauti tai ir pavara nepadės :)

Tai laisva laikai, kai išjungi pavarą? Ar kai nuspaudi sankabą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai tik galiu, lėtėju pavaromis. Ir taupau kurą, ir stabdžių nereikia taip smarkiai mygti ir mašina stabilesnė. Be to, prieš posūkį taip pat visada prisistabdau iki reikiamo greičio ir įsimetu reikiamą pavarą, o jau sukant didinu greitį.

 

O tie, kurie aiškina, kaip gerai ant laisvo imti posūkius, tai gal eikit su velykiniais kiaušiniais ridinėtis, o ne po kelius važinėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais jūs greičiais imate posūkius, kad bijote ant laisvos pavaros nuslyst ? :D

 

Aš 90proc. naudoju laisvą pavarą. Tiesiog jaučiu, kada mano mašina slys ir kada neslys. Nebent jau labai piktai važiuoju, tada sužeminta pavara ir su daug apsukų. Žiemą irgi pavarą naudojų tik kai labai skubu.

 

Svarbu jausti automobilį ir jo limitus, nes jeigu nejauti tai ir pavara nepadės :)

 

Visi galvoja, kad jaučia savo automobilį, kol avarija neįvyksta. Nieko asmeniško, bet tiesiog čia faktas. Nė vienas vairuotojas (99%) nepasakys, kad yra blogas vairuotojas, bet avarijos dažniausiai įvyksta dėl saugaus eismo (kurio ir mokė mus visus instruktoriai) nesilaikymo, o važiavimas posūkyje laisva pavara būtent tai ir yra - saugaus eismo taisyklių nesilaikymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais jūs greičiais imate posūkius, kad bijote ant laisvos pavaros nuslyst ? :D

 

Aš 90proc. naudoju laisvą pavarą. Tiesiog jaučiu, kada mano mašina slys ir kada neslys. Nebent jau labai piktai važiuoju, tada sužeminta pavara ir su daug apsukų. Žiemą irgi pavarą naudojų tik kai labai skubu.

 

Svarbu jausti automobilį ir jo limitus, nes jeigu nejauti tai ir pavara nepadės :)

 

Ramiai šiaip važiuoju, tik chuliganišką vairavimą prikabino žalieji. laugh.gifunsure.gif

Kai į pagrindinį kelią iš normalaus kito 'išėmiau' posūkį ant 40km/h, jie buvo už 200m ir gulinčio policininko. Bet tamsu, aš vienas, jaunas.. ko jiem nepribūrus.. unsure.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniškai dažniausiai riedu nuo didesnio kalniuko su laisva, vasara į beveik visus posūkius kur įmanoma laisvu einu. Žiemą po skaudžios patirties, kuomet kliudžiau šiek tiek tilto atitvarą su bamperiu prieš tai sukęs su laisvu bėgiu dabar visuomet jungiu bėgį. Bet tik žiemą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...