Pereiti prie turinio

Mano ekspermentas apie reklamą internete


Rekomenduojami pranešimai

Taigi, jeigu viskas bus kaip numatyta, šiandien pradėsiu savo žadėtąjį eksperimentą. E-Gold sąskaitą pradinėms investicijos paruošta, tad keblumu kilti neturėtų. Labai stipriai nusivylęs kas tūkstantąją užklausą įskaičiuojančio stats.lt "iš kur ateina" bei "paieškos rezultatai" skaitkliuko skilčių dalimis, šiam savo eksperimentui savo saite specialiai susikūriau mano nuomone idealiai atitinkantį mano reklamos poreikius reklamos informacijos naudos išgavimo skriptą, parodantį iš kurio mano reklamos tiekėjo kiek, kada(pagal šią dieną/ šią savaitę/ šį mėnesį/ iš viso), ir kaip aktyvus(kiek peržiūrų teko atėjusiems unikaliems vartotojams saite) buvo naujieji reklamos pritraukti į mano saito vartotojai. Būtent paskutinis punktas - naujų pritrauktų vartotojų aktyvumas mane labiausiai ir domina, nes tai parodo patį prasmingiausią minėtosios reklamos suteiktą potencialą portalo populiarumo didinimui. Na o kokie bus eksperimento rezultatai, laikas nuo laiko dėsiu atnaujinimus su screenshotais apie reklamos efektyvumą šioje temoje.

P.S. Didžioji dalis saitų, iš kūrių pirksiu reklamą, bus iš šio forumo "reklamos pasiūlymai" skilties, tad manau ir Jūs, kiti forumiečiai turėsite tikrai reikalingos informacijos prieš pirkdami reklamą iš vieno ar kito vartotojo, ir šios reklamos būsimą efektyvumą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Na, va, kaip ir žadėjau prieš savaitę, reklamos rezultatai.

Reklamos efektyvumo stebėjimo sistemos principas:

Skaičiuojami iš kito portalo atėję unikalūs vartotojai ir kiek paspaudimų jie padarė.

Nei vienas iš 3 mano saitų bandyme nedalyvavo, kad rezultatuose nebūtų jokio šališkumo galimybių.

Baneriai išrūšiuoti pagal URL, kad nebūtų jokio šališkumo propapaguojat kurį nors iš kriterijų, kaip efektyvesnį ar svarbesnį už kitą.

 

Reklamos pirkimai:

Lygiai prieš savaitę, t.y. užpraėjusio pektadienio vėlyvą vakarą-šeštadienio rytą nusipirkau reklamos saituose:

1.torrentai.info - reklama 120x60 apačioje nuo 2007.10.12 23:20 (2 savaitėm) - 2Lt

(pirkta per http://www.uzdarbis.lt/Reklama-trekeryje-t...fo-t31469.html)

2.e-torrent.net - reklama 120x60 saito kairėje nuo 2007.10.13 10:15 (10 dienų) - 3Lt

(pirkta per http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduo...ms-t31650.html)

3.skaitiklis.lt - reklaminė nuoroda apačioje nuo 2007.10.13 10:26 (1 mėnesiui) - 1Lt

(pirkta per http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduo...ms-t31650.html)

4.sms4you.lt - reklama 468x60 (50000 parodymų - 5Lt)

5.Uzdarbis.lt - rodomas banerių mano paraše sukuriamas efektyvumas,

6.top.stats.lt - efektyvumas iš nuorodos šiame top'e, tarp svetainių lankomumo top'ų.

Su portalais 7.counteris.lt, 8.chuliganai.net buvo kitos sutarties sąlygos, t.y. reklama nebuvo pirkta.

 

Portaluose 9.games.lt, 10.phpfusion-lt.com ir 11.nfsgaming.tk reklama nebuvo pirkta, ir į mano saitą nariai pateko tik iš vienetinių atvejų, kai tų portalų nariai diskutavo forume ar per PM, ir buvo postintas URL'as, tad šie saitai taip pat nedalyvauja bandyme.

 

Interneto kataloguose 12.gaires.lt, 13.sko.lt, 14.ooo.lt reklama nebuvo pirkta - saitas tiesiog buvo patalpintas į šių svetainių katalogus.

 

Na ir žinoma paieškos sistemos - 15.google.lt(Lietuvių darytos paieškos), 16.google.com(daugiausiai užsieniečių darytos paieškos) bei 17.yahoo.com, rodo lankytojų srautą patenkantį į portalą iš šių paieškos sistemų, daugumą paieškos raktų yra susiję su portalo paskirtimi NFS ir GTA žaidimais.

 

Gaila, bet portalai 18.liau.lt bei 19.perku-parduodu.lt sužinoję apie daromą reklamos eksperimentą ir matyt išsigandę to, kad rezultatai bus viešinami viešai dalyvauti eksperimente nesutiko(liau.lt administratorius atsisakė atsakinėti į E-pašto laiškus, perku-parduodu.lt administratorius motyvavo tuom kad neva būtina pirkti tik ilgam periodui, visos mano apeliacijos į bandymą nusipirktą reklamą savaitei(nors jis pats rašo tokią parduodantis), buvo tolygu kalbėjimui į sieną).

 

Dabar jei klausimas būtų man - kokią reklamą, aš, savo nuomone, laikau efektyvia, atsakyčiau:

Efektyviai reklama laikau tokią kuri duoda didesnį lankytojų srautą nei Google(LT+COM).

 

Na o dabar reklamos rezultatai:

 

1.Reklamos rezultatai po 1-os reklamos ekspermento dienos(2007-10-13, šeštadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.13-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1459

 

2.Rezultatai po 2-os dienos(2007-10-14, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.14-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1460

 

3.Rezultatai po 3-os dienos(2007-10-15, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.15-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1461

 

4.Rezultatai po 4-os dienos(2007-10-16, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.16-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1462

 

5.Rezultatai po 5-os dienos(2007-10-17, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.17-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1463

 

6.Rezultatai po 6-os dienos(2007-10-18, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.18-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1464

 

8.Rezultatai po 7-os dienos(2007-10-19, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.19-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1465

 

9.Rezultatai po pirmos savaitės(2007.10.13 - 2007.10.19):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.13-19-ozzwanted.net.jpg

 

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1458

 

Kaip matote, vienos reklamos visiškai nepasiteisino, kitos pasiteisino tik dalinai. Visiškai pasiteisinusių reklamų deja nebuvo, ir google visada taip ir likdavo daugiausiai unikalių lankytojų duodantis portalas.

 

Na o apibendrinant išvadas pasakysiu:

 

1.Interneto katalogų rezultatai:

Labiausiai pasiteisinusi reklama interneto kataloge - www.ooo.lt - nekainavo nieko, o per savaitę pritraukė net 9 unikalius vartotojus, kurie padarė mano portale 55 peržiūras. Reklama interneto kataloguose gaires.lt ir sko.lt nepasiteisino, matyt dėl pernelyg menko šių portalų lankomumo, bet kuriuo atveju visuose šiuose trijuose minėtuose portaluose reklama nieko nekainavo.

 

2.Paieškos sistemų rezultatai:

Google.lt, Google.com davė išties gerų rezultatų, ir kaip ir visada atėjo beveik 300 naujų unikalių vartotojų per savaitę, kurie padarė beveik pusantro tūkstančio peržiūrų. Manau kaip, iš googlės srautas tikrai padorus, kaip saitui turinčiam PR0.

Yahoo.com rezultatai buvo apgailėtini. Na nėra kuom stebėtis kad google laikoma kur kas geresne paieškos sistema.

 

3.sms4you.lt rezultatai:

Portale sms4you.lt reklamos efektyvumas būtų pusėtinas, o kaip už tokią kainą, tikrai gana padorus, kadangi per savaitę sms4you.lt, iš 50 tūkst. mano nusipirktų parodymų už 5Lt, tesugebėjo išnaudoti vos tik 4 tūkst. Tad realiai ta reklama ten savaitei už tuos 10 unikalių per savaitę ir 68 parodymus man tekainavo vos tik 40 centų. Deja, bet šis portalas apgaudinėja lankytojus, kadangi reklamos dažnumo pasirinkimuose yra punktai - kuo dažniau(iki <1min) ir kas 1 min, bei didesni intervalai, deja, kai jau minėjau, mano 468x60 reklaminis baneris šiame portale tebuvo geriausiu atveju parodomas tik max. 500 kartų per dieną, vidutiniškai - 300-400 kartų per dieną, tad tie pirmų punktų pasirinkimai tikrai neatinka tikrovės, nors pagal juos baneris turėtų būti parodomas atitinkamai 1500 kartų per dieną ir virš 2000 kartų per dieną, kas kaip matote, šiame portale nelabai yra įmanomas tik teoriškai dalykas, kadangi baneriai vis dėl to yra generuojami random būdu, tad matyt sistema turi aiškių spragų savo vidiniuose apskaičiavimuose.

 

4.skaitiklis.lt rezultatai:

(http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduodama-vieta-nuorodoms-t31650.html)

Reklama skaitiklis.lt nepasiteino, pirkęs reklamą už 1Lt, per savaitę išnaudojau 25 centus, už kuriuos gavau 8 unikalius lankytojus, kurie padarė vos 9 peržiūras portale(t.y. visi tik atėjo ir išėjo). Išvada: šiame portale reklama visiškai neefektyvi. Na o portalui turinčiam ~1400 unikalių lankytojų per savaitę(~0,57% unikalių lankytojų paspaudė mano reklaminę nuorodą), kurie padaro ~3 tūkst peržiūrų(~0,25% parodymų buvo efektyvūs), unikalūs rezultatai buvo pusėtini, tačiau efektyvūs rezultatai buvo visiškai tragiški.

 

5.e-torrent.net rezultatai:

(http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduo...ms-t31650.html)

Reklama warez torrentų trackeryje e-torrent.net beveik pasiteisino, ir davė didžiausią naujų lankytojų antplūdį tarp saitų, kuriuose pirkau reklamą. Na o už tuose 165 unikalius vartotojojus, kurie padarė viso 1100 peržiūrų, sumokėjau vos tik 2 litus. Šiame saite reklamą pirkti tikrai apsimokėjo, ir manau reklamos sutartį su šiuo portalu pratęsiu. Visgi turint omenyje kad tai portalas turintis 20 tūkst. peržiūrų į dieną, iš kurių 1,8 tūkst. yra unikalios, ir per savaitę mano reklama šiame saite buvo parodytą net 150 tūkstančių kartų, tik 165 klickai(aka vos tik 0,11% paspaudimų nuo reklamos banerių parodymų), kurias padarė kone 13 tūkst. unikalių lankytojų(aka vos tik 1,27% unikalių vartotojų paspaudė ant mano banerio), yra tragiškas rezultatas žiūrint pagal lankytojų potencialą, todėl kaip ir minėjau ankščiau, warez TT vs diskusijų forumas lankomumo duodančio reklamos efektyvumą santykis yra apytiksliai 1 prie 20-30(diskusijų forumuose clickų paprastai būna nuo 2proc. iki 3proc., esant geram baneriui - net iki 5 proc., nuo banerio parodymų skaičiaus. Tačiau bet kuriuo atveju, kaip reklamai už 2Lt, 165/1,1tūkst. unikal./perž. gautų rezultatų duomenys yra tikrai pakankamai geri.

 

6.torrentai.info rezultai:

(http://www.uzdarbis.lt/Reklama-trekeryje-t...fo-t31469.html)

Na šis saitas drąsiai gali pretenduoti į reklamos efektyvumo antirekordininko titulą. Už reklamą sumokėjęs 2Lt(1 savaitė - 1Lt), per savaitę tegavau vos tik 43 unikalius vartotojus, kurie padarė tik 198 peržiūras portale, kas portalui turinčiam NET 700 unikalių vartotojų į dieną, kurie padaro 4-5 tūkstačius peržiūrų, ir per savaitę savaitę mano baneris buvo peržiūrėtas kone 5 tūkstančių unikalių vartotojų, tegavo vos tik 43 unikalius vartotojus(vos tik 0,86% unikalių vartotojų paspaudė ant mano banerio), ir portalui kur mano baneris per savaitę buvo parodytas net kone 35 tūkstančius kartų, tekliuvę vos tik 43 klikai(vos tik 0,12% paspaudimų nuo reklamos banerių parodymų) yra dar vienas tragiškas rezultatas. Ir vėl kaip jau minėjau, pasiteisina teiginys, kad reklamos efektyvumas Warez TT vs diskusijų forume yra lygus santykiui 1 prie 20-30/50(2-3/5% klikų nuo reklamos parodymų skaičiaus yra standartinis diskusijų forumo efektyvumas).

 

7.uzdarbis.lt rezultatai:

Na o čia tikrai puikūs rezultatai - portalui, kuriame reklamos nepirkau, pakako tik gan aktyviai dalyvauti portalo diskusijose ir gavau išties puikius rezulutatus vien tik už 120x60 banerį šio forumo paraše - per savaitę atėjo net 60 unikalių vartotojų, kurie padarė net 350 peržiūrų mano portale, kas leido portalui uzdarbis.lt užimti antrą vietą tarp reklamos efektyvumo rezultatų, nors reklama nekainavo visiškai nieko. Kandangi tai tik banerinė reklama portalo reklamos efektyvumo suskačiuoti nelabai įmanoma, kadangi reklama nebuvo rodoma visuose puslapiuose.

 

=====================================

Taigi išvados - kaip reklamos pirkimo efektyvumą pateisinančius rezultatus, pasiėmiau portalą 20.lankytojai.lt kaip reklamos efektyvumo rodiklį, kur 150 unikalių vartotojų kainuoja 3 litus:

 

1 Unikalaus vartotojo kaina: (kliento saite)

(mažesnis skaičius geriau)

1.e-torrent.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,01Lt (1,21ct) [2Lt savaitė]

-----------------(geros kainos riba)---------------------------

2.lankytojai.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (2,00ct)

3.torrentai.info - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (2,33ct) [1Lt savaitė]

4.skaitiklis.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,03Lt (3,13ct) [25ct savaitė]

5.sms4you.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,04Lt (4,00ct) [40ct savaitė]

 

 

1 Peržiūros kaina: (kliento saite)

(mažesnis skaičius geriau)

1.e-torrent.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,002Lt (0,182ct)

2.torrentai.info - unikalaus vartotojo kaina: 0,005Lt (0,505ct)

3.skaitiklis.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,028Lt (2,778ct)

4.sms4you.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,006Lt (0,588ct)

 

(kliento banerio) Paspaudimų procentas nuo unikalių lankytojų: (tiekėjo saite)

(išreiškiamas procentais, didesnis procentų skaičius geriau)

1.sms4you.lt - net 2,08% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

2.e-torrent.net - 1,27% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

3.torrentai.info - 0,86% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

4.skaitiklis.lt - 0,58% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

 

Paspaudimų procentas nuo (kliento banerio) parodymų skaičiaus: (tiekėjo saite)

(išreiškiamas procentais, didesnis procentų skaičius geriau)

1.sms4you.lt - net 1,70% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

2.skaitiklis.lt - 0,27% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

3.torrentai.info - 0,12% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

4.e-torrent.net - 0,11% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

 

 

Taigi rezultatus aprašiau, reklamos efektyvumą apibūdinau. Kitai savaitei bandysiu susirasti naujų reklamos tiekėjų(jeigu pavyks su žmonėm susitarti, ir išgirdę apie šį eksperimentą jie nesislėps už 9 durų su 9 spynom. Taip pat kitą savaitę planuoju pasiimti reklamą pabandymui ir tokiuose portaluose kaip lankytojai.lt, na visos būsiančis reklamos rezultatus, kaip ir galite suprasti, pamatysite minėtųjų reklamos banerių/nuorodų efektyvumo bandymo savaitės.

 

ozzWANTED © 2007

post-6973-1192914356_thumb.jpg

post-6973-1192914367_thumb.jpg

post-6973-1192914373_thumb.jpg

post-6973-1192914390_thumb.jpg

post-6973-1192914400_thumb.jpg

post-6973-1192914409_thumb.jpg

post-6973-1192914416_thumb.jpg

post-6973-1192914427_thumb.jpg

Redagavo ozzWANTED
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu priblokštas. Labai naudingas eksperimentas. Dėkui tau už nepagailėtus $ ir už laiką.

 

Gal gali parodyti, kokius banerius naudojai reklamavimui? Nes šeip priklauso daug kas ir nuo pačio banerio :)

 

Ps. Labai viskas aiškiai parašyta

Redagavo ifonly
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu priblokštas. Labai naudingas eksperimentas. Dėkui tau už nepagailėtus $ ir už laiką.

 

Gal gali parodyti, kokius banerius naudojai reklamavimui? Nes šeip priklauso daug kas ir nuo pačio banerio :)

 

Ps. Labai viskas aiškiai parašyta

 

120x60 ozzwanted.net baneris mano paraše(kiek rodo duomenys, baneris tikrai efektyvus yra pagal peržiūrų/klikų skaičių), na o 468x60 baneris panašus į ozzwanted.net saito headerio logo, tik be visų tų išblukinimų. Nuorodos buvo su title'u "viskas apie NFS: Pro Street ir GTA", bei "Viskas apie Need for Speed ir Grand Theft Auto žaidimus".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galėjai padaryt dar statistiką, kurioje rodytų kokius raktažodžius vedė žmonės google ir kituose paieškos sistemose :)

Na čia jau nesutinku. Pasiskaityk temos pavadinimą - tai "reklamos efektyvumo", o ne "paieškų sistemų efektyvumo" eksperimentas, ir su tuom niekaip nesusijęs. Bet kuriuo atveju, tokią statistiką su visais užklausų raktais google, yahoo, bei MSN turiu, bet tai jau greičiau būtų komercinė portalo paslaptis, ir yra skirta tik reklamos klientams, jie jie to pareikalauja. Bet kuriuo atveju - 90 proc. paieškos raktų yra susiję su NFS ir GTA žaidimais, t.y. portalo paskirtimi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, va, kaip ir žadėjau prieš savaitę, reklamos rezultatai.

Reklamos efektyvumo stebėjimo sistemos principas:

Skaičiuojami iš kito portalo atėję unikalūs vartotojai ir kiek paspaudimų jie padarė.

Nei vienas iš 3 mano saitų bandyme nedalyvavo, kad rezultatuose nebūtų jokio šališkumo galimybių.

Baneriai išrūšiuoti pagal URL, kad nebūtų jokio šališkumo propapaguojat kurį nors iš kriterijų, kaip efektyvesnį ar svarbesnį už kitą.

 

Reklamos pirkimai:

Lygiai prieš savaitę, t.y. užpraėjusio pektadienio vėlyvą vakarą-šeštadienio rytą nusipirkau reklamos saituose:

1.torrentai.info - reklama 120x60 apačioje nuo 2007.10.12 23:20 (2 savaitėm) - 2Lt

(pirkta per http://www.uzdarbis.lt/Reklama-trekeryje-t...fo-t31469.html)

2.e-torrent.net - reklama 120x60 saito kairėje nuo 2007.10.13 10:15 (10 dienų) - 3Lt

(pirkta per http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduo...ms-t31650.html)

3.skaitiklis.lt - reklaminė nuoroda apačioje nuo 2007.10.13 10:26 (1 mėnesiui) - 1Lt

(pirkta per http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduo...ms-t31650.html)

4.sms4you.lt - reklama 468x60 (50000 parodymų - 5Lt)

5.Uzdarbis.lt - rodomas banerių mano paraše sukuriamas efektyvumas,

6.top.stats.lt - efektyvumas iš nuorodos šiame top'e, tarp svetainių lankomumo top'ų.

Su portalais 7.counteris.lt, 8.chuliganai.net buvo kitos sutarties sąlygos, t.y. reklama nebuvo pirkta.

 

Portaluose 9.games.lt, 10.phpfusion-lt.com ir 11.nfsgaming.tk reklama nebuvo pirkta, ir į mano saitą nariai pateko tik iš vienetinių atvejų, kai tų portalų nariai diskutavo forume ar per PM, ir buvo postintas URL'as, tad šie saitai taip pat nedalyvauja bandyme.

 

Interneto kataloguose 12.gaires.lt, 13.sko.lt, 14.ooo.lt reklama nebuvo pirkta - saitas tiesiog buvo patalpintas į šių svetainių katalogus.

 

Na ir žinoma paieškos sistemos - 15.google.lt(Lietuvių darytos paieškos), 16.google.com(daugiausiai užsieniečių darytos paieškos) bei 17.yahoo.com, rodo lankytojų srautą patenkantį į portalą iš šių paieškos sistemų, daugumą paieškos raktų yra susiję su portalo paskirtimi NFS ir GTA žaidimais.

 

Gaila, bet portalai 18.liau.lt bei 19.perku-parduodu.lt sužinoję apie daromą reklamos eksperimentą ir matyt išsigandę to, kad rezultatai bus viešinami viešai dalyvauti eksperimente nesutiko(liau.lt administratorius atsisakė atsakinėti į E-pašto laiškus, perku-parduodu.lt administratorius motyvavo tuom kad neva būtina pirkti tik ilgam periodui, visos mano apeliacijos į bandymą nusipirktą reklamą savaitei(nors jis pats rašo tokią parduodantis), buvo tolygu kalbėjimui į sieną).

 

Susimaišei truputį, tikriausiai omenyje turėjai parduodu-perku.lt (kam įdomu, turiu pokalbio log'ą su ozvantedu, jei kam įdomu - AŽ).

Dabar jei klausimas būtų man - kokią reklamą, aš, savo nuomone, laikau efektyvia, atsakyčiau:

Efektyviai reklama laikau tokią kuri duoda didesnį lankytojų srautą nei Google(LT+COM).

Haha, čia geras. Pas mane iš ~600 unikalių per parą apsilankančių, 400-450 yra iš google, tad didesnio srauto už reklamą kad ir už 100Lt/mėn tikėtis neįmanoma. Ką tai reiškia? Tai reiškia, jog visų pirma lankomumui svarbiausia yra SEO (o tu tai vadini šlamštu).

 

Na o dabar reklamos rezultatai:

 

1.Reklamos rezultatai po 1-os reklamos ekspermento dienos(2007-10-13, šeštadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.13-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1459

 

2.Rezultatai po 2-os dienos(2007-10-14, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.14-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1460

 

3.Rezultatai po 3-os dienos(2007-10-15, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.15-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1461

 

4.Rezultatai po 4-os dienos(2007-10-16, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.16-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1462

 

5.Rezultatai po 5-os dienos(2007-10-17, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.17-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1463

 

6.Rezultatai po 6-os dienos(2007-10-18, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.18-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1464

 

8.Rezultatai po 7-os dienos(2007-10-19, sekmadienio):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.19-ozzwanted.net.jpg

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1465

 

9.Rezultatai po pirmos savaitės(2007.10.13 - 2007.10.19):

http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.13-19-ozzwanted.net.jpg

 

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1458

 

Kaip matote, vienos reklamos visiškai nepasitesino, kitos pasitesino tik dalinai. Visiškai pasiteisinusių reklamų dėje nebuvo, ir google visada taip ir lindavo daugiausiai unikalių lankytojų duodantis portalas.

Pats sau prieštarauji(o gal atrandi SEO?:>).

 

Na o apibendrinant išvadas pasakysiu:

 

1.Interneto katalogų rezultatai:

Labiausiai pasiteisinusi reklama interneto kataloge - www.ooo.lt - nekainavo nieko, o per savaitę pritraukė net 9 unikalius vartotojus, kurie padarė mano portale 55 peržiūras. Reklama interneto kataloguose gaires.lt ir sko.lt nepasiteisino, matyt dėl pernelyg menko šių portalų lankomumo, bet kuriuo atveju visuose šiuose trijuose minėtuose portaluose reklama nieko nekainavo.

 

Pasakyk, kuom skiriasi ooo.lt "net" devyni unikalūs lankytojai (55 peržiūros = ~ 6peržiūros/unikaliam), nuo gaires.lt 5 unikalių (15 peržiūrų = 3peržiūros/unikaliam) ir sko.lt 3 (99 peržiūros = 33 peržiūros/unikaliam)? Beje, tu itin vertini atvertimus. Tai kodėl sko.lt rezultatas blogas?

 

2.Paieškos sistemų rezultatai:

Google.lt, Google.com davė išties gerų rezultatų, ir kaip ir visada atėjo beveik 300 naujų unikalių vartotojų per savaitę, kurie padarė beveik pusantro tūkstančio peržiūrų. Manau kaip, iš googlės srautas tikrai padorus, kaip saitui turinčiam PR0.

Yahoo.com rezultatai buvo apgailėtini. Na nėra kuom stebėtis kad google laikoma kur kas geresne paieškos sistema.

 

 

Prieštaravimas sau nr.2 . Dėl yahoo neverta stebėtis, nes Lietuvoje tai nėra populiari paieškos sistema (nors pasalyje užima ~23% rinkos), beto, tikriausiai, nieko ir nedarei, kad yahoo apie tave žinotų. Beje, ką esi girdėjęs apie kitas paieškos sistemas? Nieko? Google užima ~ 57% paieškos rinkos (world wide), Yahoo ~23%. Kiek lieka procentų? Nemažai, ania? O dabar

procentus paversk lankytojais - nustebsi :>

 

 

3.sms4you.lt rezultatai:

Portale sms4you.lt reklamos efektyvumas būtų pusėtinas, o kaip už tokią kainą, tikrai gana padorus, kadangi per savaitę sms4you.lt, iš 50 tūkst. mano nusipirktų parodymų už 5Lt, tesugebėjo išnaudoti vos tik 4 tūkst. Tad realiai ta reklama ten savaitei už tuos 10 unikalių per savaitę ir 68 parodymus man tekainavo vos tik 40 centų. Deje, bet šis portalas apgaudinėja lankytojus, kadangi reklamos dažnumo pasirinkimuose yra punktai - kuo dažniau(iki <1min) ir kas 1 min, bei didesni intervalai, dėje, kai jau minėjau, mano 468x60 reklaminis baneris šiame portale tebuvo geriausiu atveju parodomas tik max. 500 kartų per dieną, vidutiniškai - 300-400 kartų per dieną, tad tie pirmų punktų pasirinkimai tikrai neatinka tikrovės, nors pagal juos baneris turėtų būti parodomas atitinkamai 1500 kartų per dieną ir virš 2000 kartų per dieną, kas kaip matote, šiame portale nelabai yra įmanomas tik teoriškai dalykas, kadangi baneriai vis dėl to yra generuojami random būdu, tad matyt sistema turi aiškių spragų savo vidiniuose apskaičiavimuose.

 

4.skaitiklis.lt rezultatai:

(http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduodama-vieta-nuorodoms-t31650.html)

Reklama skaitiklis.lt nepasiteino, pirkęs reklamą už 1Lt, per savaitę išnaudojau 25 centus, už kuriuos gavau 8 unikalius lankytojus, kurie padarė vos 9 peržiūras portale(t.y. visi tik atėjo ir išėjo). Išvada: šiame portale reklama visiškai neefektyvi. Na o portalui turinčiam ~1400 unikalių lankytojų per savaitę(~0,57% unikalių lankytojų paspaudė mano reklaminę nuorodą), kurie padaro ~3 tūkst peržiūrų(~0,25% parodymų buvo efektyvūs), unikalūs rezultatai buvo pusėtini, tačiau efektyvūs rezultatai buvo visiškai tragiški.

 

5.e-torrent.net rezultatai:

(http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduo...ms-t31650.html)

Reklama warez torrentų trackeryje e-torrent.net beveik pasiteisino, ir davė didžiausią naujų lankytojų antplūdį tarp saitų, kuriuose pirkau reklamą. Na o už tuose 165 unikalius vartotojojus, kurie padarė viso 1100 peržiūrų, sumokėjau vos tik 2 litus. Šiame saite reklamą pirkti tikrai apsimokėjo, ir manau reklamos sutartį su šiuo portalu pratęsiu. Visgi turint omenyje kad tai portalas turintis 20 tūkst. peržiūrų į dieną, iš kurių 1,8 tūkst. yra unikalios, ir per savaitę mano reklama šiame saite buvo parodytą net 150 tūkstančių kartų, tik 165 klickai(aka vos tik 0,11% paspaudimų nuo reklamos banerių parodymų), kurias padarė kone 13 tūkst. unikalių lankytojų(aka vos tik 1,27% unikalių vartotojų paspaudė ant mano banerio), yra tragiškas rezultatas žiūrint pagal lankytojų potencialą, todėl kaip ir minėjau ankščiau, warez TT vs diskusijų forumas lankomumo duodančio reklamos efektyvumą santykis yra apytiksliai 1 prie 20-30(diskusijų forumuose clickų paprastai būna nuo 2proc. iki 3proc., esant geram baneriui - net iki 5 proc., nuo banerio parodymų skaičiaus. Tačiau bet kuriuo atveju, kaip reklamai už 2Lt, 165/1,1tūkst. unikal./perž. gautų rezultatų duomenys yra tikrai pakankamai geri.

 

6.torrentai.info rezultai:

(http://www.uzdarbis.lt/Reklama-trekeryje-t...fo-t31469.html)

Na šis saitas drąsiai gali pretenduoti į reklamos efektyvumo antirekordininko titulą. Už reklamą sumokėjęs 2Lt(1 savaitė - 1Lt), per savaitę tegavau vos tik 43 unikalius vartotojus, kurie padarė tik 198 peržiūras portale, kas portalui turinčiam NET 700 unikalių vartotojų į dieną, kurie padaro 4-5 tūkstačius peržiūrų, ir per savaitę savaitę mano baneris buvo peržiūrėtas kone 5 tūkstančių unikalių vartotojų, tegavo vos tik 43 unikalius vartotojus(vos tik 0,86% unikalių vartotojų paspaudė ant mano banerio), ir portalui kur mano baneris per savaitę buvo parodytas net kone 35 tūkstančius kartų, tekliuvę vos tik 43 klikai(vos tik 0,12% paspaudimų nuo reklamos banerių parodymų) yra dar vienas tragiškas rezultatas. Ir vėl kaip jau minėjau, pasiteisina teiginys, kad reklamos efektyvumas Warez TT vs diskusijų forume yra lygus santykiui 1 prie 20-30/50(2-3/5% klikų nuo reklamos parodymų skaičiaus yra standartinis diskusijų forumo efektyvumas).

 

7.uzdarbis.lt rezultatai:

Na o čia tikrai puikūs rezultatai - portalui, kuriame reklamos nepirkau, pakako tik gan aktyviai dalyvauti portalo diskusijose ir gavau išties puikius rezulutatus vien tik už 120x60 banerį šio forumo paraše - per savaitę atėjo net 60 unikalių vartotojų, kurie padarė net 350 peržiūrų mano portale, kas leido portalui uzdarbis.lt užimti antrą vietą tarp reklamos efektyvumo rezultatų, nors reklama nekainavo visiškai nieko. Kandangi tai tik banerinė reklama portalo reklamos efektyvumo suskačiuoti nelabai įmanoma, kadangi reklama nebuvo rodoma visuose puslapiuose.

 

=====================================

Taigi išvados - kaip reklamos pirkimo efektyvumą pateisinančius rezultatus, pasiėmiau portalą 20.lankytojai.lt kaip reklamos efektyvumo rodiklį, kur 150 unikalių vartotojų kainuoja 3 litus:

 

1 Unikalaus vartotojo kaina: (kliento saite)

(mažesnis skaičius geriau)

1.e-torrent.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,01Lt (1,21ct) [2Lt savaitė]

-----------------(geros kainos riba)---------------------------

2.lankytojai.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (2,00ct)

3.torrentai.info - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (2,33ct) [1Lt savaitė]

4.skaitiklis.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,03Lt (3,13ct) [25ct savaitė]

5.sms4you.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,04Lt (4,00ct) [40ct savaitė]

1 Peržiūros kaina: (kliento saite)

(mažesnis skaičius geriau)

1.e-torrent.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,002Lt (0,182ct)

2.torrentai.info - unikalaus vartotojo kaina: 0,005Lt (0,505ct)

3.skaitiklis.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,028Lt (2,778ct)

4.sms4you.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,006Lt (0,588ct)

 

(kliento banerio) Paspaudimų procentas nuo unikalių lankytojų: (tiekėjo saite)

(išreiškiamas procentais, didesnis procentų skaičius geriau)

1.sms4you.lt - net 2,08% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

2.e-torrent.net - 1,27% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

3.torrentai.info - 0,86% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

4.skaitiklis.lt - 0,58% paspaudimų nuo 1 unikalaus vartotojo.

 

Paspaudimų procentas nuo (kliento banerio) parodymų skaičiaus: (tiekėjo saite)

(išreiškiamas procentais, didesnis procentų skaičius geriau)

1.sms4you.lt - net 1,70% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

2.skaitiklis.lt - 0,27% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

3.torrentai.info - 0,12% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

4.e-torrent.net - 0,11% paspaudimų nuo 1 kliento banerio peržiūros.

Taigi rezultatus aprašiau, reklamos efektyvumą apibūdinau. Kitai savaitei bandysiu susirasti naujų reklamos tiekėjų(jeigu pavyks su žmonėm susitarti, ir išgirdę apie šį eksperimentą jie nesislėps už 9 durų su 9 spynom. Taip pat kitą savaitę planuoju pasiimti reklamą pabandymui ir tokiuose portaluose kaip lankytojai.lt, na visos būsiančis reklamos rezultatus, kaip ir galite suprasti, pamatysite minėtųjų reklamos banerių/nuorodų efektyvumo bandymo savaitės.

 

ozzWANTED © 2007

 

Na čia dar būtų galima pakalbėti apie nevisai tiksliai atliktus skaičiavimus, tačiau jau pabodo kažkiek, o beto, žinant koks kietakaktis yra ozvantedas, naudos vistiek nebus jokios .

 

Iki objektyvumo (kaip kalbėjome, pameni?) tau trūksta dar labai daug. Tikriausiai esi girdėjęs tokią savoką, kaip "Tikslinė auditorija" (Jeigu neaišku, paaiškinu: kiek paspaudimų tikėtumeisi įdėjęs reklamą apie nano dalelių atskyrimo tyrimus į tinklapį apie burokų auginimo technologijas?). Neteisinga dėti reklamas į "netikslinę auditoriją" turintį tinklapį ir poto sakyti, kad štai "ten reklama man pasirodė visai neefektyvi". Taip pat, tikriausiai, esi girdėjęs apie skaitliukų "tikslumą". Siekdamas tikslumo turėtum naudoti bent tris skaitliukus (mano nuomone) ir iš gautų rezultataų vesti vidurkius (aišku darbo bus trigubai, bet tu gi sieki tobulumo!). Šiaip galiu pasakyti, kad mintis tikrai šauni, rezultatai įdomūs ir laukiami. Linkiu sumažinti narciziškumo kiekį ir atkreipti dėmesį į mano ir kitų pastabas. Sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tiek rekaujo, kad is trackeriu ateja zmones mazai perziuru padaro.., o isejo taip, kad is google ateja useriai padaro maziau perziuru, nei is trackeriu.

Ir isviso nesuprantu e-torrent.net adminu parduot reklama uz 3lt, kai ideja kapitalo reklama ir gave bent 100 cliku uzdirbtu bent 10lt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na isties gan idomus stebejimas. Taip, jei butu norima atlikti tikrai objektyvu bei kur kas tikslesni stebejima, reiktu kai ka tikslinti.

 

Taciau knoppkius is taves per daug kritikos, tiesiog, taip, gal zmogus ne viska ismano, taciau jis ir cia atliko tirkai labai dideli darba, kurio nei tu nei kiti nedryso padaryti, nros gal ir su didesnemis ziniomis. Tad is esmes, geriau butu, kad savo kritika rasytum kaip patarima, o ne tipo "nieko neismanai, priestarauji sau, is esmes darbas bevertis". Tikrai sakau, kad kritika yra gehrai, taciau visada ja reiktu stengtis ir butu mandagiau, rasyti ir patarimo puses, nes net ir tu nesi visazinis ;)

 

Butu labai idomu atlikti panasu tik daug sudetingesni eksperimenta, su tikrai dideliais portalais. Kalbu apie reklamos pirkima bent 5000 unikaliu zmoniu turinciuose portaluose, qar tuose kurie itraukti i Geminisu audience, sakykim lietuvos TOP20 ar TOP50 (point.lt, klase.lt, games.lt, plius.lt, draugas.lt ir kituose).

Aisq tam reiktu tirkai daugiau pinigu nei keli litai.. tacai as netgi galbut prisideciau prie tokio projekto nes man tai butu gan idomu, manau rastum gal dar ne viena ir ne du sutinkancius paaukoti reklamos pirkimui ir is sito gautusi tikrai labai saunus eksperimentas. Aisq riektu ji daryti bendradarbiaujant ir su zmonem, gerai ismananciais interneto platumas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tikro viskas priklauso nuo pačios reklamos, o ne nuo to, kur ją žiūri. Yra tokių reklamų, kurios tik ir prašosi paspaudžiamos, netgi ir šioje temoje pačiame viršuje dešinėje. Tokios reklamos surenka didžiulius click ratio, tačiau neaišku ar gautas trafficas, būna ko nors vertas. Kitą vertus paprastesnės reklamos, paprasti baneriai, text-ads, turi žymiai mažesnius click ratio, bet jas paspaudžia tikrai susidomėję žmonės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na isties gan idomus stebejimas. Taip, jei butu norima atlikti tikrai objektyvu bei kur kas tikslesni stebejima, reiktu kai ka tikslinti.

 

Taciau knoppkius is taves per daug kritikos, tiesiog, taip, gal zmogus ne viska ismano, taciau jis ir cia atliko tirkai labai dideli darba, kurio nei tu nei kiti nedryso padaryti, nros gal ir su didesnemis ziniomis. Tad is esmes, geriau butu, kad savo kritika rasytum kaip patarima, o ne tipo "nieko neismanai, priestarauji sau, is esmes darbas bevertis". Tikrai sakau, kad kritika yra gehrai, taciau visada ja reiktu stengtis ir butu mandagiau, rasyti ir patarimo puses, nes net ir tu nesi visazinis ;)

 

Butu labai idomu atlikti panasu tik daug sudetingesni eksperimenta, su tikrai dideliais portalais. Kalbu apie reklamos pirkima bent 5000 unikaliu zmoniu turinciuose portaluose, qar tuose kurie itraukti i Geminisu audience, sakykim lietuvos TOP20 ar TOP50 (point.lt, klase.lt, games.lt, plius.lt, draugas.lt ir kituose).

Aisq tam reiktu tirkai daugiau pinigu nei keli litai.. tacai as netgi galbut prisideciau prie tokio projekto nes man tai butu gan idomu, manau rastum gal dar ne viena ir ne du sutinkancius paaukoti reklamos pirkimui ir is sito gautusi tikrai labai saunus eksperimentas. Aisq riektu ji daryti bendradarbiaujant ir su zmonem, gerai ismananciais interneto platumas :)

Na, aš toli gražu ne visažinis (ir niekada nesiruošiu tokiu būti) - šituose vandenyse plūduriuoju nepilną pusmetį. Ir mano išdėstytos kritikos "tonas" buvo toks, kokį naudoja pats bandymo sumanytojas. Šiaip, pasikartosiu, idėja tikrai puiki, tačiau, siekiant tikslių rezultatų reikia daugiau pastangų. Ko ir linkiu :> Sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susimaišei truputį, tikriausiai omenyje turėjai parduodu-perku.lt (kam įdomu, turiu pokalbio log'ą su ozvantedu, jei kam įdomu - AŽ).

Na labai mažas skirtumas, tai dar kartą įrodo kad tu įdėjas rippini nuo kitų saitų, o dublikatas niekada nebus populiaresnis už orginalą, neskaitant išimčių. Taip pat puikiai matau ko tu atėjai į šią temą - tu atėjai iškart su šališku požiūriu, tik ginti savo saito reklamos - atsisakei ir visaip išsisukinėjai nuo reklamos pirkimo, dabar neburbuliuok. Visi tavo svarstymai mane mažai domina, kadangi esi bailys. O su bailiais daug šnekos niekada nebuvo. Kai turėsi pakankamai drąsos, tada galėsime ir diskutuoti. Ir pradžiai nicką išmok teisingai užrašyti "knapale" tu, nes jokių žmonių nicku "ozvanted" aš nepažįstu.

 

Haha, čia geras. Pas mane iš ~600 unikalių per parą apsilankančių, 400-450 yra iš google, tad didesnio srauto už reklamą kad ir už 100Lt/mėn tikėtis neįmanoma. Ką tai reiškia?

Ne unikalūs viską sako, viską pasako unikalių peržiūrų santykis, jei turėsi savo saite bent 5 prie 1 ar didesnį, bus ir didesnis srautas.

 

Tai reiškia, jog visų pirma lankomumui svarbiausia yra SEO (o tu tai vadini šlamštu).

 

<..>google visada taip ir likdavo daugiausiai unikalių lankytojų duodantis portalas<...>

Pats sau prieštarauji(o gal atrandi SEO?:>).

Neatrandu ir nė neketinu ieškoti, nedarau jokių ten SEO ar panašaus šlamšto dalykų vien tam kad googlei būtų geriau - aš siekiu kuo paprastesnės ir lengviau įsimenamos bei greičiau parašomos saito nuorodų sistemos, ir man rodos 3-4 skaičiukus yra įsiminti ir parašyti lengviau nei URL'ui parsintą temos pavadinimą. Beje skelk, kiek pas tave per savaitę ateina žmonių iš google(būninas foto įrodymas). Kartais nebus tik mažiau nei pas mane ;)

 

 

Pasakyk, kuom skiriasi ooo.lt "net" devyni unikalūs lankytojai (55 peržiūros = ~ 6peržiūros/unikaliam), nuo gaires.lt 5 unikalių (15 peržiūrų = 3peržiūros/unikaliam) ir sko.lt 3 (99 peržiūros = 33 peržiūros/unikaliam)? Beje, tu itin vertini atvertimus. Tai kodėl sko.lt rezultatas blogas?

Kaip tai kuom - 3 kartus daugiau yra 9 už 3. Aišku kolkas tai nieko neįtakojantis skaičius, tačiau pusmečio laikotarpyje 300 prie 900 manau skirtumą jaustų. Taip aš vertinu atvertimus, tačiau yra tam tikrai kritinė riba, kaip minėjau - santykis didesnis nei 4/5 prie 1 - na o ir ooo.lt ir sko.lt turi daugiau(beje, ar kartais tamsta neturite jokių ryšių su sko.lt portalu kad jį jau taip propaguojate).

 

 

Prieštaravimas sau nr.2 . Dėl yahoo neverta stebėtis, nes Lietuvoje tai nėra populiari paieškos sistema (nors pasalyje užima ~23% rinkos), beto, tikriausiai, nieko ir nedarei, kad yahoo apie tave žinotų. Beje, ką esi girdėjęs apie kitas paieškos sistemas? Nieko? Google užima ~ 57% paieškos rinkos (world wide), Yahoo ~23%. Kiek lieka procentų? Nemažai, ania? O dabar procentus paversk lankytojais - nustebsi :>

Na čia dar būtų galima pakalbėti apie nevisai tiksliai atliktus skaičiavimus, tačiau jau pabodo kažkiek, o beto, žinant koks kietakaktis yra ozvantedas, naudos vistiek nebus jokios .

Mane mažai domina kas kur ką užima pasaulyje, saitas yra Lietuvių kalbą, ir kiniečius tu nebent tik screenshotais sudominsi, jei jie sugebės galeriją atrasti. O dabar vietoje savo vaikiškų paieškų apie MSN, AOL ir kitų paieškos sistemų siūlymų, geriau nebezdėk užsienietiška duona, o procentus rašyk apie lietuvišką auditoriją, kurios, kiek man žinoma sudaro ~80 proc. google tarp LT paieškos sistemų. Tad tie likę 20 proc. nėra tikrai jo tokie įtakūs.

 

Iki objektyvumo (kaip kalbėjome, pameni?) tau trūksta dar labai daug.

Man objektyvumo trūksta? Kažkodėl būčiau linkęs labiau patikėti kad jo kur kas labiau trūksta tau, kadangi tu čia atėjai, kaip matau su vienu tikslu - pabėkęs kaip kiškis nuo reklamos eksperimentų atėjai čia propaguoti savo saitų. Tai gal eik į savo temas ir propaguok juos, mane saitų savininkai - bailiai nedomina.

 

Tikriausiai esi girdėjęs tokią savoką, kaip "Tikslinė auditorija" (Jeigu neaišku, paaiškinu: kiek paspaudimų tikėtumeisi įdėjęs reklamą apie nano dalelių atskyrimo tyrimus į tinklapį apie burokų auginimo technologijas?).

O tu ką nors girdėjęs apie reklamos banerius, jų paruošimą, ir sukeliamą susidomėjimą ir potraukį vartotojui. Jeigu tą savo nano dalelių reklamą gerai paruoši, nesijaudink ji pritrauks ne ką mažiau žmonių nei tikslinės auditorijos reklama.

 

Neteisinga dėti reklamas į "netikslinę auditoriją" turintį tinklapį ir poto sakyti, kad štai "ten reklama man pasirodė visai neefektyvi".

Ir vėl skleidi savo saito propaganda. Man rodos tuoj apsivemsiu nuo tamstos politikavimo. Ir dar kartą sakau tamstai, ne tinklinė auditorija, bei būtent banerio paruošimas turi didžiausią įtaką naujų unikalių lankytojų pritraukimą. O ta tavo vadinamoji "tikslinė/netikslinė auditorija" turi įtakos tik tų unikalių lankytojų padarytų peržiūrų skaičiui - t.y. kiek vienam unikaliam lankytojui teks peržiūrų mano saite.

 

Taip pat, tikriausiai, esi girdėjęs apie skaitliukų "tikslumą". Siekdamas tikslumo turėtum naudoti bent tris skaitliukus (mano nuomone) ir iš gautų rezultataų vesti vidurkius (aišku darbo bus trigubai, bet tu gi sieki tobulumo!).

O tu tamsta bent žinai $_SERVER VAR'ų struktūrą, ar nors kartą lankeisi portuose php.net, mysql.com, apache.org, skaitei nors kiek literatūros apie šias sistemas. Tai va, tamstai pasakau - keli skaitliukai yra būtini reklamos efektyvumą skaičiuojant remote būdu - kai yra naudojami tokie išoriniai skaitlikliai kaip stats.lt, hey.lt ar google analytics. Remote atveju kartais pasitaiko atvejų, kad atitinkamų laiko momentų nebūna signalo, arba signalas dubliuojasi tarp papildomojo išorinio serverio, ir duomenys būna įrašomi ne visada. Skaitiklis, esantis saito, viduje visada atspindi duomenis su 0% paklaida, nes visos užklausos, kurios pasiekia saitą, tuo pačiu automatiškai pasiekia ir logus. Skirtumas čia yra tik tas, kad tik kas 100-asis žmogus sugeba pasirašyti gerą reklamos stebėjimo skriptą(šiuo atveju tikrai drįsiu pasakyti kad aš tai tikrai sugebu, jeigu kyla klausimų dėl mano Php/Mysql sugebėjimų visada galima pateikti praktinių pavyzdžių), beto reklamos pirkėjai dažnai reikalauja išorinių duomenų, kad galėtų palyginti su analogais kituose saituose darytos tos pačios statistikos tiekėjo(stats.lt, hey.lt ir pan., dažniausiai tai būna top'ai), taip pat išorinis skaitiklis apsaugo nuo tiesioginio duomenų falsifikavimo, kas gali būti daroma reklamos pardavinėjimo atveju, tačiau aš šiuo atveju tik pirkau reklamos, ir šioje temoje raklamos nepardavinėju, o ten kur pardavinėju statistika yra pateikiama iš remote skaitliukų kaip stats.lt ir pan. Tačiau tamstai kalbant apie tikslumą, turiu Jus nuvilti - bet kuriuo atveju statistika nėra daroma vienu vidiniu saito skaitliuku, tą patį turėtų daryti ir stats.lt, o kaip jiems tai sekasi, gali pasiskaityti kituose mano postuose. Tad visada, esant būtinybei(šiuo atveju jeigu žmogus perka reklamą iš manęs), galiu pateikti išsamias ataskaitas iš kelių sistemų jam pageidavus, šiuo atveju aš tik dariau paprastą tyrimą, ir jį tęsiu.

 

Šiaip galiu pasakyti, kad mintis tikrai šauni, rezultatai įdomūs ir laukiami. Linkiu sumažinti narciziškumo kiekį ir atkreipti dėmesį į mano ir kitų pastabas. Sėkmės.

Kažkodėl aš čia tik tematau tavo drabstymąsi purvais siekant patenkinti savo ego sumenkinant kito žmogaus darbą - tačiau parodyk tu man, kur aš rašiau, jog šią statistiką darau tau, tavo užsakymu, aš tiekėjas, o tu esi to užsakovas. Tad tamstos niekas nevertė čia rašyti savo šarašino kontoros idėjų, apie apskirtojo stato riterius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesivelsiu.

 

Aciu dievui :) Nusibodo abieju kilometrinius postus skaitineti :)

 

 

 

O del tikslines/netikslines reklamos abu teisus tik nepaminit svarbiausio. Jei moki uz paspaudima kokiam textads.lt tai reikia deti tiksline reklama, kad zmogus zinotu ka paspaudes ras. Nes jei uzrasas bus "pliki papai" o saitas apie agurku rauginima tai keli simtukai litu reklamai bus isgarave be tikslo. Jei moki uz kazkoki laiko intervala tada jau gali tuos pacius plikus papus proteguoti nors saitas apie agurkus. Is 500 pliku papu uzejusiu pasiziureti vis tiek nors 1 realiai tais agurkiai susidomes.

 

 

O siaip eksperimentas man kaip 3 lietuvisku saitu savininkui yra labai idomus ir tikrai vertingas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomus eksperimentas, su įdomumu pasiskaičiau. Kritika man pasirodė nereikalinga čia, nes pats eksperimento tikslas lyg įvykdytas ;)

 

Sutinku, kad reklamos rezultatai priklauso ne tik nuo tinklalapio, kuriame reklamuosi, bet ir nuo daug kitų faktorių, tačiau dėl bendro įspūdžio susidarymo įdomu pasižiūrėt.

 

Šioks toks pasiūlymas. Galima būtų padaryti tinklalapį su javascriptiniu variant'u (ar tiesiog duoti kodą?), kad kiti galėtų įsidėti ir taip pat dalintis rezultatais.

 

isejo taip, kad is google ateja useriai padaro maziau perziuru, nei is trackeriu.

 

Kiek man teko lyginti lankytojus iš paieškos sistemų ir iš banerių, tai rezultatai labai panašūs, kaip čia. Google ieškodamas žmogus tiksliai žino ko ieško - jei neranda atėjęs į tinklalapį, jį uždaro, jei randa - pasiima tą, ko reikia ir vėlgi - uždaro. Žinoma, ne kiekvienu atveju - dalis tų lankytojų labai naudingi tinklalapiui lieka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomus bandymas, respect ;)

 

kiek man žinoma sudaro ~80 proc. google tarp LT paieškos sistemų. Tad tie likę 20 proc. nėra tikrai jo tokie įtakūs.

 

Del google naudojimo Lietuvoje, tai pagal ranking.lt statistika (saita valdo Gemius tyrimo agentura), ji renkasi virs 95% zmoniu kaip paieskos sistema. Visiskas dominavimas rinkoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesivelsiu.

http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1473

"stats.lt truputį grybauja, nu bet vistiek"

Muahahahahaha ;) Vat būtent todėl ir diegiausi į savo saitą vidinį skaitliuką - stats.lt išvis kilometrus rodo. Vienintelis dalykas ką stats.lt gerai užlogina, tai peržiūrų skaičių(ir tik tuomet kai stats.lt uptime būna 100%(pastaraisiais mėnesiais jis yra vos 90%), bei dalinai unikalių skaičių, kuris yra "šiek tiek sumažinamas stats.lt". Kuo jau kuo, bet stats.lt išvedamais duomenimis "iš kur ateina" niekada nepasitikėčiau, ten išvis pasitaiko atvejų, kad jis sugeba per 3 mėnesius užloginti tik vieną atėjusį iš 10 tūkst. Tad duomenys "falšyvi" ške, ir neatspindi tikrovės(čia jau daugiau turėčiau omenyje procentinę dalį).

 

Beje tamstos norą "sufasifikuoti" duomenis rodo ir tai, kad skaičiuojate 8 dienas, o ne 7 kaip aš:

15,16,17,18,19,20,21,22 - 8 skaičiai, tad kiba vidurinės tamsta taip ir nesugebėjęs užbaigti kad net sudėti niekas neišmokė. Ar vis dar skaičiuojate pirštais?

 

Bet kuriuo atveju duomenis visiškai falšyvi vien jau todėl, kad stats.lt skaičiuoja "apsilankymų" o ne unikalių skaičių, tai pagal vadinamuosiuos apsilankymus, kaip matai mano saite iš google gaunasi beveik 1,5 tūkst., o pas tave vos 3,5 tūkst. (brutaliai atmetus 8-tą dieną), na o tavo saitas yra net 6 kartus daugiau unikalių generuojantis saitas, tad gaunais taip kad tu SEO specialiste gauni beveik kone triskart mažiau apsilankymų iš google, nei aš, žmogelis berupinantis kur kas labiau patogumu lankytojams nei google botui.

 

Ir dar, kaip matau pagal jkm postą, google net pernelyg nuvertinau LT, tad knapale visiškai susimovei, ir dėl tų 5 proc. plėšytis gali tik idiotas, visiškai neturintis ką veikti.

Redagavo ozzWANTED
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
aš siekiu kuo paprastesnės ir lengviau įsimenamos bei greičiau parašomos saito nuorodų sistemos, ir man rodos 3-4 skaičiukus yra įsiminti ir parašyti lengviau nei URL'ui parsintą temos pavadinimą.
Mano nuomone tie 3-4 skaičiukų įsiminėjimai jau yra šiek tiek pasenęs reikalas, nes jau tikrai daug žmonių žino tokius dalykus, kaip Bookmarks (Favorities).

Aišku būna situacijų, kai turi prisijungti iš kito PC (bet ir tai jau daug kas naudoja OnLine bookmarks'ų sistemas) arba reikia draugui ant popieriuko užrašyti tinklapio konkrečios temos adresą. Bet tokių atvejų pasitaiko vis rečiau ir manau, kad jie sudaro mažiau nei 5%, o tamstos žodžiais "dėl tų 5 proc. plėšytis gali tik idiotas, visiškai neturintis ką veikti".

Beje, manau kad siekiant patogumo žmogui užrašant/rankiniu būdu įvedant adresą manau reikėtų vengti tokių nestandartinių simbolių, kaip kad ~, kuris tamstos tinklapyje figūruoja beveik visuose adresuose.

 

Skaitiklis, esantis saito, viduje visada atspindi duomenis su 0% paklaida, nes visos užklausos, kurios pasiekia saitą, tuo pačiu automatiškai pasiekia ir logus.
Taip, skaitiklio, esančio puslapio viduje tikslumas tikrai didesnis už tuos JavaScript'inius ar paveikslėlinius skaitiklius, tačiau dėl 0% paklaidos drįsčiau prieštarauti.

Užfiksuoja tai jis tikrai visus lankytojus, tačiau informacija, iš kur jie atėjo, tikrai gali būti netiksli, kadangi šiuo metu yra net ganėtinai populiarūs (lyginant su populiarumu prieš metus ar dar seniau) tokie naršyklių įskiepiai, kaip RefControl, RefSpoof ar No-Referrer, kurie pakeičia arba visai panaikina adresą, iš kurio atėjo lankytojas. Ypač žmonės mėgsta padaryti, kad kaip referrer'į visada rašytų jų puslapį taip reklamuodami savo puslapį įvairiose statistikose.

Tad tokie įskiepiai jūsų eksperimento tikslumą padaro tikrai ne 100%-inį.

Aišku sutinku, kad paklaida nėra didelė ir iš esmės rezultatų nekeičia, tačiau nereikėtų taip drastiškai teigti 0% paklaidos, nes vis dėl to ji yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na su T-Mix nelabai sutikčiau - taip tai yra 0 procentų. O sakau todėl, kad jeigu pasidomėtum kiek žmonių Lietuvoje naudojasi FF, ir kokia menka dalis iš jų naudoja būtent tuos add-on'us pamatytum, kad tai ne daugiau kaip 0,1 proc. vartotojų, o tai apvalinant būtų tas pats nulis. Kas dėl tavo teiginio kad refus dedasi kaip savo saitus, vėlgi nenorėčiau sutikti - aš stebiu ir matau visus refus, ir jeigu man kyla įtarimas kad refas įtartinas, aš tą refą paprasčiausiai patikrinu ir matau lygiai tą tiksliai vietą kaip useris surado mano saitą. Ir kol kas tokių NEatitinkimų nebuvo, tad išvadoje, bent jau kol kas tikslumas yra šimtaprocentinis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...