Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

O kodel yra kisimas iskart pilnos komplektacijos ir butinai didzalitrazio variklio?

Pagal jus tai BMW nuo opelio skiriasi variklio turiu ir kilovatu skaiciumi.

Aplamai bmw sulyginat su kazkokia galinga, sportine masina, kad ji BUTINAI turi buti su galingu varikliu. Tai yra visiskai paprasta kasdiene masina.

 

Zinai ne viena kuris nusiperka pilnos komplektacijos masina, moka 30-40prod daugiau nei rinkos kaina ir ant tu visu navarotu ijungimo migtuku kaupiasi dulkes.

 

Aisku kiekvienam savo, bet taip kisti savo nuomone, kad bmw tik didzialitrazis ir butinai su pilna komplektacija yra nesamone.

 

Pats sau nepirkciau mazalitrazio automobilio ir nesvarbu tai bmw ar dar kas, bet tiesiog pagal mano poreikius man tai netinka, o kazkam jie tinka tai prasom.

 

P.S vazineju su e60 3.0

BMW tai nėra paprasta kasdienė mašina. Aišku kai turi BMW ilgą laiką, tada apie tai pamiršti ir jis susitapatina su kitom markėm. Bet kai persėdi į kitą markę pradedi ieškoti viso to kas buvo bmw, o čia nebėra. Todėl bmw nereikia pirkti tiems, kam reikia tiesiog paprastos kasdienės mašinos, nes tai būtų tas pats, kas nusipirkti tortą ir nuo jo suvalgyti tik vyšnią :)

 

Dėl komplektacijos sutinku. Man tie besivaikantys pilnų komplektacijų tik juoką kelia :) Dažnai rašo ar skambina, sako "man reikia x auto su pilna komplektacija". Klausi - pilna tai kokia? Tyli, nežino ką atsakyt. Nesvarbu kokia komplektacija - svarbiausia, kad būtų pilna ir būtų kuo prieš draugus pasigirti :D Komplektaciją reikia žiūrėti, kad viskas būtų ko tau reikia. Ir pradžioje išsiaiškint ar tie prietaisai tinkamai atlieka savo funkciją. Jeigu jau prakalbom apie BMW E60, tai pakomentuosiu jų "navarotus":

Head-up displejus. Tu jį matai arba jeigu esi 2m ūgio arba atsisėdi kaip pensininkas ir pakaušis remiasi į lubas. Jeigu patogiai atsiloši, tai jo nesimato. Kam tada jo reikia?

Naktinio matymo kamera. Kur jūs ketinat važiuoti be šviesų??

Adaptyvinė kruizo kontrolė. Tokią nesąmonę išmesčiau vien dėl saugumo. Pvz., važiuoji autostrada paskui kitą mašiną, kelias pasisuka, sensoriai pagauna mašiną gretimoje juostoje kuri važiuoja lėčiau ir imi staigiai stabdyti.

Mažas, didelis ekranas. Ką jūs ten žiūrėsit? Filmus? Nebejuokinkit, patys sau atsakykit, kada paskutinį kartą mašinoj kažką žiūrėjote?

Navigacija. Netgi išsinuomavęs visiškai naują mašiną supranti, kad integruota navigacija yra pasenusi, nepatogi ir lėta, nes auto pradėtas projektuoti dar prieš kelis metus. O jūs norit, kad 10-15 metų senumo prietaisas dirbtų normaliai. Vistiek visi važinėja įsijungę programėlę telefone, nors ir turi mašinoj integruotą navigaciją.

Odinis salonas. Niekam nepatinka žiemą atsisėsti ant ledinės odos, o vasarą sėdėti ant keptuvės ir ištisai prakaituoti. Bet gi skuduras tikram baxurui nelygis :D Oda imčiau nebent šildomą ir ventiliuojamą, bet tokių nedaug.

Galima vardint ir toliau, bet esmę manau supratot :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, asmenine patirtis, nesedint kaip pensininkui, o patogiai head up puikiai matosi, juk aukstis jo reguliuojas.

Didelis ekranas tiek dizaino atveju geriau atrodo, tiek patogumo.

Del odos nei ziema nei vasara nesudare nepatogumo, kad prakaituoja ar, kad per salta.

Del kitko pritariu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelygink 166 su 159, naujas lapas. 166 eksplotacija tikrai brangi, o galinė važiuoklė labai trapi. O jei dar meistrai grybai, tai esu matęs ir naujus sailentus po 3k km išplyšusius :D

 

Pats 156 nusipirkau dar mokykloj besimokydamas. Pigiai :D Teko įkišti neblogai, kad atkelčiau, tačiau po to tik važiuoklę kartą į sezoną po kokį šarnyrą atsirestauruot ar sailenbloką. Aišku važiuoklė žeminta, ratai R17, o ir Kaune tuo metu asfalto nelabai buvo :D Ir važinėju aš tikrai ne pensininko rėžimu :)

Tėvas su visiškai standartu Lietuvoj 8 metus atvažinėjo darbui naudodamas. Dabar vėl ieškosi italo.

 

O 159 jau iš atitinkamų žmonių pasiėmiau, tikrai gerą variantą su aiškiu defektu. Po nupirkimo jau 25k km pravažiavau, galinis langų pakelėjas sugedo (negalima stipriai triktelti durų su atidarytu langu) ir priekinis guolis. That's it. Neseniai važiuoklę kratė prieš suvedimą darant - viskas gražu. O mašina taip pat žeminta, R17 kol kas.

 

Svarbu išsirinkti ne lavoną, tikrai iš patirties pasakysiu, kad geriau sumokėti šiek tiek brangiau ir turėti gerą variantą, nei pirkti pigesnį ir bandyti atkelti. Nežinau kaip su kitom markėm, bet su italais taip geriau nedaryti. Užsiknisi.

Pas mane ratai gale visada budavo isklise :( Net padangas esdavo. Atsiminimai ne patys geriausi, bet aisku v6 2.5 benzino garselis buvo malonus, vaziavimas irgi gan sportiskas :) Na man tikrai grazus 159 vidaus dizainas, isore, traukiantis aki modeliukas tikrai! Gal kada nors ir sugrysiu vel prie Italo. Buvo pravezine su 3.0 alfa rome gt, tai irgi buvau uzsikepes :)

 

Tokie dalykai kaip akloji zona, ventiliuojamos/sildomos sedynes, lane assistas, 360 kamera, bet to ramiu veidu isgyveni, ne apie tai kalbu.

Taciau, didelis ekranas, sportinis vairas, head up, oda, galine kamera, parktronikai, autopilotas, el sedynes ir panasus privalumai man suteikia patogumo. Del naudojimo, isvardytus dalykus naudoju kasdien. Tai nera pilna komplkc, bet ir ne baze.

Na, del e39/e60/f10 as palaikysiu kita nuomone, tikrai geriau jausciausi e60 fl 173kw 3L, m paketu, rekaru, head up, dideliu ekranu, automatu ir t.t. nei sededamas f10 2L su 135kw, mazu ekranu, mechanu, stock vairu ir kita bazine komplck., kai slyvos ramiu veidu vaziuoja per sona.

 

EDIT.

Tuskis, ir viskas labai gerai, yra keli draugai, kurie vairuoja e90 2L ir nesiskundzia, pilnai palaikau, nes tai yra skonio reikalas, vienam reikia 3L ir komplektacijos, kitam uztenka 2L stocko, kiekvienam pagal norus.

 

As tai jei pirkciau F10 tai pasirinkciau siek tiek plikesni, bet bent jau 3.0 dyzeli, nei 2.0 dyzeli ir pilnesnes komplektacijos. Sanaudos baisiai nesiskiria, o vaziavimas skiriasi. Seip apie komplektacijas tai turbut vis del to pasirinkciau plikesni F10 nei pilnesni e60 :D

 

Stanley, asmenine patirtis, nesedint kaip pensininkui, o patogiai head up puikiai matosi, juk aukstis jo reguliuojas.

Didelis ekranas tiek dizaino atveju geriau atrodo, tiek patogumo.

Del odos nei ziema nei vasara nesudare nepatogumo, kad prakaituoja ar, kad per salta.

Del kitko pritariu.

 

Man veliuras tai tragiskai atrodo. Odines sedynes, kazkaip geriau atrodo visuose automobiliuose, bet tik ne juodos spalvos. Aisku nesildoma nlb fun, bet be ventiliuojamos galima issiversti. Mazas ekranas tai tragedija,tikrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW tai nėra paprasta kasdienė mašina. Aišku kai turi BMW ilgą laiką, tada apie tai pamiršti ir jis susitapatina su kitom markėm. Bet kai persėdi į kitą markę pradedi ieškoti viso to kas buvo bmw, o čia nebėra. Todėl bmw nereikia pirkti tiems, kam reikia tiesiog paprastos kasdienės mašinos, nes tai būtų tas pats, kas nusipirkti tortą ir nuo jo suvalgyti tik vyšnią :)

 

Dėl komplektacijos sutinku. Man tie besivaikantys pilnų komplektacijų tik juoką kelia :) Dažnai rašo ar skambina, sako "man reikia x auto su pilna komplektacija". Klausi - pilna tai kokia? Tyli, nežino ką atsakyt. Nesvarbu kokia komplektacija - svarbiausia, kad būtų pilna ir būtų kuo prieš draugus pasigirti :D Komplektaciją reikia žiūrėti, kad viskas būtų ko tau reikia. Ir pradžioje išsiaiškint ar tie prietaisai tinkamai atlieka savo funkciją. Jeigu jau prakalbom apie BMW E60, tai pakomentuosiu jų "navarotus":

Head-up displejus. Tu jį matai arba jeigu esi 2m ūgio arba atsisėdi kaip pensininkas ir pakaušis remiasi į lubas. Jeigu patogiai atsiloši, tai jo nesimato. Kam tada jo reikia?

Naktinio matymo kamera. Kur jūs ketinat važiuoti be šviesų??

Adaptyvinė kruizo kontrolė. Tokią nesąmonę išmesčiau vien dėl saugumo. Pvz., važiuoji autostrada paskui kitą mašiną, kelias pasisuka, sensoriai pagauna mašiną gretimoje juostoje kuri važiuoja lėčiau ir imi staigiai stabdyti.

Mažas, didelis ekranas. Ką jūs ten žiūrėsit? Filmus? Nebejuokinkit, patys sau atsakykit, kada paskutinį kartą mašinoj kažką žiūrėjote?

Navigacija. Netgi išsinuomavęs visiškai naują mašiną supranti, kad integruota navigacija yra pasenusi, nepatogi ir lėta, nes auto pradėtas projektuoti dar prieš kelis metus. O jūs norit, kad 10-15 metų senumo prietaisas dirbtų normaliai. Vistiek visi važinėja įsijungę programėlę telefone, nors ir turi mašinoj integruotą navigaciją.

Odinis salonas. Niekam nepatinka žiemą atsisėsti ant ledinės odos, o vasarą sėdėti ant keptuvės ir ištisai prakaituoti. Bet gi skuduras tikram baxurui nelygis :D Oda imčiau nebent šildomą ir ventiliuojamą, bet tokių nedaug.

Galima vardint ir toliau, bet esmę manau supratot :)

Bet tu ziuriu visada drasiai kalbi ir visada uz VISUS. Toli grazu ne visi. Telefone net neturiu navigacines programeles (jei reikia peskom paeiti kur nors, tiesiog Google maps pasijungiu), masinoj esanti gamykline navigacija su einamu metu zemelapiais kol kas niekada nepavede. Nereikia jokiu papildomu tvirtinimu prie stiklo pirkti ar laikyti telefono rankose. Be to, telefonas turi buti priristas prie laisvu ranku irangos, bent jau man. Nezinau ar navigacija telefono ekrane suderinta vienu metu ir ja naudotis ir kalbeti.

 

Cia intarpas tarp kitko, nenukrypkit nuo diskusijos. Tik pasakysiu, kad vienam navaroas yra navarotas, o kitam jis nereikalingas menkniekis. Bet kaip bebutu niekada ir niekur nereikia kalbeti uz visus. Jeigu niekas nenaudotu, tu navarotu masinose neliktu. Yra paklausa, o gamintojas ja ispildo.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai kaip sakoma - išimtys tik patvirtina taisyklę :) Nežinau nei vieno žmogaus kuris naudotų gamyklinę navigaciją kaip pagrindinę. Būsi pirmas :) Jeigu tau reikia nuvažiuoti tik iš Vilniaus į Kauną, arba savo mieste nežinomu adresu tai ok, nuvažiuosi be problemų. Bet pabandyk su senovine integruota navigacija nuvažiuoti tarkim kur nors į Olandiją, išsirinkti optimalų maršrutą, nusistatyti dalį mokamais, dalį nemokamais keliais, susirasti degalines, parduotuves pakeliui ir pan. ir tuo tarpu nenuvažiuoti šimtų kilometrų lanko. Kažin ar pavyks.

Sutinku, kad geriau atrodo, bet važiavimas lankom ir maršruto sudarymas pusę valandos to neatperka.

Paklausa yra tik tokių žmonių kurie to nėra turėję ir jiems tas atrodo kažkoks stebuklas. Su draugu pirkom jam Touaregą, sako būtinai turi būti navigacija. Tris dienas jam smegenis ploviau, kad jam nereik tos nesąmonės - nepraploviau :) Sumokėjo už mašiną 800€ daugiau nei kainavo tokia pati be navigacijos. Po kiek laiko susitinkam, žiūriu su telefonu rankoj važiuoja :D

O jeigu mašinoj labai reikia navigacijos ir multimedijos, tai daug geriau pasiimti iš kiniečių už 300-400€ įrenginį su android, kuris galės viską kaip ir telefonas, ir dar daugiau, skirtas būtent konkrečiam mašinos modeliui, todėl vizualiai atrodys kaip originalus, turės visus valdymus nuo vairo ir t.t.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau, negaliu komentuot kaip del marsrutu, bet mano masinoj zemelapiai Tomtom'o, tai is principo esu isitikines, kad marsruta skaiciuoja lygiai taip pat kaip ir rankines Tomtom'o navigacijos. Gal kazkokie navigaciniai apps'ai ant telefonu ir skaiciuoja protingiau. Bet ar daznas statistinis Lietuvis reguliariai vazineja i uzsieni? Nemanau. Jei paciam dabar reiktu i uzsieni, tai isvis dar i bordacioka isimesciau ir rankine navigacija ir dar telefone pasirupinciau zemelapiais, o marsruta deliociau per Google maps ir ji lyginciau. Bet po vieta Lietuvoje nematau tikslo naudoti kazka kita, kai mano poreikius pilnai patenkina originali navigacija.

 

O tokiu zmoniu, kurie naudoja integruotas nepazisti, nes aplamai mazai lietuviu turi tokias masinas su veikianciom navigacijom (kai kuriem auto modeliam isvis nera LT zemelapiu, tik vakaru europa. bet ant nauju auto manau si problema turi buti jau sprendziama). Dar kiti turi veikiancias, bet DVD ar SD kortele su turimais zemelapiais yra tu metu, kai buvo pagaminta masina. Tokie zemelapiai tikrai outdated, ir nera tikslo ju naudoti, bus tik nervu gadinimas (jei reikia nuvaziuoti i tikslu taska miesto centre). O tikras litovcas papildomu euru neinvestuos, jam uztenka kad ekranas didelis ir tiesiog krutai atrodo. :)

 

Tai vat, pirma reikia paklausti zmogaus ko jam reikia, nes kiek zmoniu tiek nuomoniu, tad asmenine nuomone toli grazu ne visiem tinkama/priimtina.

 

O kad auto su navigacija 700-800 eur brangiau kainuoja - velgi pilna isimciu. Pats mobile.de vartai ir turbut matai, kad buna islenda ziauriai geru variantu su tam tikrais defektais, uz ziauriai gera kaina. Tokie skelbimai dingsta po keletos valandu ar po paros maximum. Tad sumedzioti pilna komplektacija uz plikos kaina nera misija neimanoma. :) rankpinigius pervedei, jei firma patikima, buni ramus. Bet suprantu, kad tavo klientai yra kitokie ir masinas perka tik po apziuros ir vertinimo, tad toks pirkimo modelis labai daug kam nera priimtinis. Ypac zmonem kurie perka masina karta per 5 ar 10 metu.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, Lietuvoj kiekvienas jaučiasi esantis perekūpu ir perka mašiną pigiau nei rinkos kainom :D Prisižiūri "fake" skelbimų ir po to įsivaizduoja, kad gali nusipirkti mašiną už tiek kiek paraštyta. Per diena man tokių po 1-2 rašo. Tam tikro modelio kainos tik prasideda nuo 6k, jis man atsiunčia tokį už 4k ir sako nuvažiuok apžiūrėk dar kainą nuderėk. Tai gerai, kad bent jau pradžioj kreipiasi į profesionalą, kuris gali jo naivias svajones išsklaidyt ir apsaugot nuo apgavystės. Bet būna ir tokių, kurie kreipiasi jau po visko kai būna per vėlu ir klausia ką daryt. Vienas nusipirko mašiną be Briefo, kuri pasirodo yra lizinginė ir turėjo dar bankui susimokėt. Kitas pervedė 7500€ nežinia kam...

Kad ir kaip norėtumėt - nenusipirksit sau geros mašinos pigiau nei rinkos kaina jeigu neužsiimat auto prekyba. Bet vistiek nėra prasmės kažką tokiems sakyt, kol patys nenudegs - nesupras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbant apie naujų mašinų navigacijas, tai viskas čiki. Pas tevuką 2014 metų Qashqai, tai dar nebuvo kažkokių nukrypimų ar problemų važiuojant Lietuvoje ar užsienyje :)

 

Apie senas net nėra kalbos, daugelis perka tik dėl įvaizdžio ir komplektacijos gausumo, nors ta Nacigacija nieko doro nerodo ir nerodys.

 

P.S Galima pasirinkti ir kad nevestu per žvirkelį, mokamus kelius, kiek atsimenu atrodo rodo degalines ir kitus svarbius objektus. Tai tiek :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, Lietuvoj kiekvienas jaučiasi esantis perekūpu ir perka mašiną pigiau nei rinkos kainom :D Prisižiūri "fake" skelbimų ir po to įsivaizduoja, kad gali nusipirkti mašiną už tiek kiek paraštyta. Per diena man tokių po 1-2 rašo. Tam tikro modelio kainos tik prasideda nuo 6k, jis man atsiunčia tokį už 4k ir sako nuvažiuok apžiūrėk dar kainą nuderėk. Tai gerai, kad bent jau pradžioj kreipiasi į profesionalą, kuris gali jo naivias svajones išsklaidyt ir apsaugot nuo apgavystės. Bet būna ir tokių, kurie kreipiasi jau po visko kai būna per vėlu ir klausia ką daryt. Vienas nusipirko mašiną be Briefo, kuri pasirodo yra lizinginė ir turėjo dar bankui susimokėt. Kitas pervedė 7500€ nežinia kam...

Kad ir kaip norėtumėt - nenusipirksit sau geros mašinos pigiau nei rinkos kaina jeigu neužsiimat auto prekyba. Bet vistiek nėra prasmės kažką tokiems sakyt, kol patys nenudegs - nesupras.

Kiek teko vest rankpinigiu, tai vokieciai po 500€ praso. Cia gal masina uz 50k pirko, kad 7500 vede :))) nekalbu apie pigias masinas be defektu, tokiu nebuna.

Kalbant apie naujų mašinų navigacijas, tai viskas čiki. Pas tevuką 2014 metų Qashqai, tai dar nebuvo kažkokių nukrypimų ar problemų važiuojant Lietuvoje ar užsienyje :)

 

Apie senas net nėra kalbos, daugelis perka tik dėl įvaizdžio ir komplektacijos gausumo, nors ta Nacigacija nieko doro nerodo ir nerodys.

 

P.S Galima pasirinkti ir kad nevestu per žvirkelį, mokamus kelius, kiek atsimenu atrodo rodo degalines ir kitus svarbius objektus. Tai tiek :)

Apie ka ir kalbu. Prisiziuri zmones navigaciju pakankamai senuose masinose ir skleidzia gandus, kad nieko gero. Aisku kiekvienam pagal poreikius... Vieniem net iphone ######.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užstato dažniausiai užtenka 50-200€. Bet privatiems vesti pinigus nemačius mašinos yra labai didelė rizika, nes dabar vos ne kas antras skelbimas "scamas".

O kur vedė 7500€, tai čia už visą mašiną. Bet aferistai tokią gudrią schemą buvo sugalvoję, neva pervedi pinigus ne pardavėjui, o logistikos įmonei, kurioje tie pinigai užsišaldys, ir pardavėjas juos gaus tik tada kai pirkėjas gaus mašiną ir patvirtins, kad su ja viskas tvarkoje. Jeigu ne, tada pirkėjas atgauna pinigus. Firmos puslapis: http://world-logeurope.com/index.html/index.html/ Iš pirmo žvilgsnio atrodo rimtai. Po to visgi suprato, kad jį apgavo kai firma pradėjo reikalauti dar poros tūkstančių eurų, neva pasienyje sustabdė tralą ir nepraleidžia mašinos, nes reikia sumokėti muitus ir PVM :)

 

Dėl navigacijos: mes ir šnekam apie senas mašinas. Ar jums BMW E60 2004m skaitosi nauja mašina? Nueikit į muziejų, susiraskit kokį 12m. senumo Garminą ir pabandykit juo pasinaudoti. Abejoju ar patiks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai rekomenduočiau Android telefonui iGO. Pati geriausia, furistai n metų naudoja. Gali dėtis kokius nori žemėlapius (ar HERE ar TomTom). Susikonfiguruoti ją kaip pats nori, pilna įvairių skinų. Blogiausia kad visiškai neišmanančiam žmogui gan sunkoka įsidiegti. Na bet yra ypač pas rusus paruošti rinkiniai.

 

Antras variantas būtų Sygic. Ją naudojau iki iGO.

Redagavo Chevy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai rekomenduočiau Android telefonui iGO. Pati geriausia, furistai n metų naudoja. Gali dėtis kokius nori žemėlapius (ar HERE ar TomTom). Susikonfiguruoti ją kaip pats nori, pilna įvairių skinų. Blogiausia kad visiškai neišmanančiam žmogui gan sunkoka įsidiegti. Na bet yra ypač pas rusus paruošti rinkiniai.

 

Antras variantas būtų Sygic. Ją naudojau iki iGO.

 

Aš ieškau iOS aplinkai (iPhone), čia modifikuoti sudėtingiau būtų. Dabar naudojau Here maps ir google maps, daznai tenka nusivilti isvaziavus kazkur toliau. Bet kaip nemokamas produktas ko gero daug ir nereikia tiketis. O kas iš mokamų navi, funkcionalesnis, tikslesnis ? Ir kodėl iGO pakeitei į Sygic ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ieškau iOS aplinkai (iPhone), čia modifikuoti sudėtingiau būtų. Dabar naudojau Here maps ir google maps, daznai tenka nusivilti isvaziavus kazkur toliau. Bet kaip nemokamas produktas ko gero daug ir nereikia tiketis. O kas iš mokamų navi, funkcionalesnis, tikslesnis ? Ir kodėl iGO pakeitei į Sygic ?

As naudoju nemokama maps.me ir interneto nereikia ir veikia palyginus man gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudoju iGo Android telefone. Pati programa labai funkcionali, galima susivesti daug tarpiniu taškų, juos optimizuoti. Gali pasirinkti tarp alternatyvių maršrutų, yra istoriniai eismo intensyvumo duomenys pagal kuriuos gali apskaičiuoti skirtingus maršrutus skirtingu paros laiku. Taip pat prisijungus prie interneto mato eismo duomenis realiu laiku, tiesa kiek pastebėjau duomenys vėluoja. Gali perskaičiuoti maršrutą jau pakeliui. Kažkada kai buvo Navteq žemėlapiai - buvo pasaka, dabar liko tik Here ir TomTom, tai abu žemėlapiai turi trūkumų, vieną kartą vieni geresni, kitą kartą kiti. Naudoju Here, nes ten gerokai daugiau POI, tačiau TomTom kartais apskaičiuoja geresnį maršrutą.

Esu bandęs Sygic (naudoja tuos pačius žemėlapius) - visiškai nepatiko, pasirodė labai paprasta tik nuvažiuoti į taško A į tašką B ir nepatogi naudotis.

Tikiu, kad yra geresnių programų, tačiau kažkaip nėra laiko visas bandyt ir mokytis. Nebent kas patartų :) Anksčiau visi gyrė kažkokią rusišką navigaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Kiek laiko trunka sutvarkyti popierizmą (numeriai, registracija ir kt. kas reikalinga) perkant automobilį parvarytą iš užsienio?

 

Realiai 1 dienos yra per akis norint susitvarkyti viską, nors realiai gali užtekti ir kokia 3-4 valandų, priklausomai nuo eilės regitroje ir techniniu apziuriu centre. Taip pat daug priklauso ar techninę apžiūrą praaisi iš pirmo karto ar ne, jeigu ne automatiškai visas procesas užtruks neribotą kiekį laiko iki pašalinsi visus gedimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju išmėgint kokį komfortiškesnį amerikoną kasdienai, ką parekomenduotumėt? :) Tik benzinas, tik mechanas, tik galas varomas. Biudžetas 1-5k.

Ir šiaip įdomios nuomonės žmonių turėjusių amerikonus - ar labai brangi ir problematiška eksploatacija?

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...