Pereiti prie turinio

Kaip vaziuoti automobiliu? :D


Rekomenduojami pranešimai

Na jeigu tau su dyzeliu taip sunkoka, tai su benzinu isvis ziauru bus. as irgi kai tik pradejau mokintis is vietos judet su benzu sunku buvo. Dabar kai jau baigiu vairavimo mokykla su dyzeliu vieni juokai, tas dyzelis kaip zaislas, beveik metai sankaba kaip nori vistiek negesta ;) Vat kai kartais persedu i benza tai ten jau reik truputi atsargiau...

Jei ruosiesi tik su Dyzeliu vaziuot tai daryk taip. Isspausk sankaba, ijunk pirma, atleidinek sankaba kol pajausi, kad masina pradeda bent kazkiek judet, truputi paspausk gazo iki kokiu 1.5krpm ir svelniai atleisk sankaba. ir riedek i sveikata

Jo, su dyzeliu, tai išvis baika važinėt. Mokausi su 5 golfu, dyzeliu. Pvz aikštelėj, kai visus tuos įsiparkavimus, apsisukimą, užvažiavimą ant estakados darau, tai gazo išvis nespaudžiu, tik sankabą reguliuoju ir rieda jis... Pačia pirmą pamoką netyčia 3 pavarą buvau įjungęs ir tai iš vietos su sankaba lyg niekur nieko pajudėjau... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ne.. man vien su sankaba nepatogu, bei nenoriu priprast, nes po to i benza sėsi nepavažiuosi:) Bei labai lėtas startas jei be gazo pradedi važiuot.

Na aikštelėj greičio ir nereikia. ;) O mieste, tai žinoma, kad ir gazo duodu, kad niekas sankryžoje nepradėtų pypsint iš galo. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jo...

klausimėliai keli:

2. Norint Sukt į dešinę prie šveisoforo, kuris turi žalią lentelę, jog visada galima sukt į dešinę, teorijos mokykloj, bei bilietuose, visada teisingas atsakyma yra jog "Prie važiuojant į dešinę, reikia sustoti ties stop linija, ir tik tada vėl pradėti važiavimą). Nors per praktikos pamokas šito nereikia...

Įsivaizduok situacija: atvažiuoja iš kairės mašina (jai dega žalia) ir tu jos nepraleidi (tau raudona, su lentele), lendi prieš ją, ji turi stabdyti jog į tave neįvažiuotų ir tu taip jei važiuotum su regitra turėtum kritinę klaidą jei ji gautų stabdyti, nes tu sutrukdei.

 

Sustot tai nesustoja, bet privažiavus prie sankryžos pristoji, jei nėra auto ar toli, tada toliau važiuoji, o jei yra, tada tenka sustot, palaukt ir praleist. Nes Žalia lentelė nesuteikia pirmenybės prieš žalia šriesaforo signalą.

Redagavo eXPy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2. Norint Sukt į dešinę prie šveisoforo, kuris turi žalią lentelę, jog visada galima sukt į dešinę, teorijos mokykloj, bei bilietuose, visada teisingas atsakyma yra jog "Prie važiuojant į dešinę, reikia sustoti ties stop linija, ir tik tada vėl pradėti važiavimą). Nors per praktikos pamokas šito nereikia...
Įsivaizduok situacija: atvažiuoja iš kairės mašina (jai dega žalia) ir tu jos nepraleidi (tau raudona, su lentele), lendi prieš ją, ji turi stabdyti jog į tave neįvažiuotų ir tu taip jei važiuotum su regitra turėtum kritinę klaidą jei ji gautų stabdyti, nes tu sutrukdei.

 

Sustot tai nesustoja, bet privažiavus prie sankryžos pristoji, jei nėra auto ar toli, tada toliau važiuoji, o jei yra, tada tenka sustot, palaukt ir praleist. Nes Žalia lentelė nesuteikia pirmenybės prieš žalia šriesaforo signalą.

Dar papildysiu, jog prie stop linijos sustoti visada REIKIA, po to jei nematai, ar iš kairės atvažiuoja kas nors ar ne, tai pavažiuoji šiek tiek į priekį. :)

Redagavo Deaw
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man taip pat buvo panaši problema, ant dyzelio, per staigiai pajudėdavau iš vietos. Bet daug kartų bandydamas po truputį supratau, kaip reikia daryti :) Tuo metu vieną kartą pabandžiau su benzinine mašina, tai buvo žymiai lengviau, ne tokia jautri sistema. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsakysiu simtaji karta :) sankaba atleidi greitai iki tol kol pradeda kabinti, yra riba, prie tos ribos nustoji kelti sankaba, ir tiesiog laikyk ant tos ribos, isleto atleisk, vel paspausk, vel atleisk, vel paspausk. Gaza kartu vos vos pulsuojanciai gali spaudinet.

Laikai sankaba ant kabinimo ribos ir treniruojies.

 

Pabandyk su benzinu pajudeti is vietos nespaudziant gazo visiskai, tiesiog numesk nuo gazo koja. Tada vel pasiek kabinimo riba su sankaba ir laikyk, reguliuok, masinos apsuko kris maziau 1000, bet neges, tad po kokiu 10 sekundziu vos vos pajudesi is vietos.

 

Tai yra jausmas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
atsakysiu simtaji karta :D sankaba atleidi greitai iki tol kol pradeda kabinti, yra riba, prie tos ribos nustoji kelti sankaba, ir tiesiog laikyk ant tos ribos, isleto atleisk, vel paspausk, vel atleisk, vel paspausk. Gaza kartu vos vos pulsuojanciai gali spaudinet.

Laikai sankaba ant kabinimo ribos ir treniruojies.

 

Pabandyk su benzinu pajudeti is vietos nespaudziant gazo visiskai, tiesiog numesk nuo gazo koja. Tada vel pasiek kabinimo riba su sankaba ir laikyk, reguliuok, masinos apsuko kris maziau 1000, bet neges, tad po kokiu 10 sekundziu vos vos pajudesi is vietos.

 

Tai yra jausmas :D

Priklauso nuo to su kokia mašina, galima su normalia benzinine ir per kelias sekundes vien su sankaba. Bet pagaliau atsirado tos pačios kaip ir aš nuomonės. :D Du svarbiausi dalykai, kuriuos būtina išmokt:

1. Jausti sankabą.

2. Jausti mašiną(atstumus kiek gali privažiuot ir pnš.)

O toliau jau teorija ir atidumas, kaip ir viskas. :D

 

Antam Golfe :), ten laikrodis .

 

Kodėl būtent 2 Golf'e? Ir kitose mašinose gali būt, priklauso nuo prietaisų skydelio, galima ir kitą pakeist su apsukom. :)

Redagavo PauliusC
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va užvakar bandžiau prasukt ratus :D Geras jausmas :D aišku toli nevažiavau, tik gal sekundę prasukinėjau ratus ir stabdau iškart:> o su 1,6L benzininiu ir dar kai ten nelabai švariai dirba nelabai lengvai iš pradžių pavyko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar jau kas bus patare, bet lengviausia suprasti, kurioje vietoje sankaba geriausiai kabina tai pradzioj ismini sankaba, poto spaudi gaza iki 2,000 rpm, laikai gaza ir atleidineji sankaba ;] atleidinejant sankaba - prades kristi rpm'ai, tai vel uzspausi gaza daugiau, ir prasau - graziai pajudejai ;]

 

 

4-5 kartus pirmyn atgal pavazinejai ir jau pagauni kampa

 

 

Kai jau suprasi, kurioje vietoje kabina sankaba tai ta darysi paraleliai ;] atleidinesi sankaba ir tuo paciu gaza spausi, visiskai paprasciau bus

Redagavo VytasB
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na as supratau viena dalyka. Ta, kad tai, ka man pataria nieko nereiskia. Reikia PACIAM viska daryti, bandyti ir dar karta bandyti. Maza ziureti kaip vaziuoja kiti.

Nepyk, bet man toks vaizdas, kad tu labai jau negabus mašinos vairavimui. :) Bet gal išmoksi ir važiuosi puikiai, tik, kad bent jau man, pradet važiuot nebuvo didelių problemų pirmais kartais.

Sekmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man įdomu čia, sakot, kad visiem yra problemų su pajudėjimu iš vietos. Man irgi 16 metų, prie mašinos vairo esu gal 4 kartus sėdėjęs, bet ir pirmą kart tolygiai netrukčiodamas pajudėjau iš vietos, su Audi 100 benzinu (vietoj apsukų irgi laikrodis :) ). O tėvas net neužsiminė, kad gali būti sunku pajudėt iš vietos, bet dabar paskaitęs šį forumą kažkaip nujaučiu, kad užgesiu... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki, kadangi cia skiltys Apie Viska, sumaniau sukurti cia tema. Dabar man 16 metu ir mokausi vazinetis automobiliu, tarp 1 ir 2, 2 ir 3, itt. begiu idealiai jungiu pavaras, bet is N i pirma pavara moku tik kai gazas iki dugno ir masina staigiai pradeda vaziuoti, tik taip moku (tikiuosi supratot) :) Bet nesuprantu kaip svelniai pradeti su 1 pavara vaziuoti? Kiek stengiuosi, visa laika variklis issijungia, nezinau kaip tai padaryti. Gal kas turi video aisku kaip tai daryti, nesinori masinos gadinti ))

 

Na čia daug patarimų tau pasiūlė spausk gazą iki dugno :) ar laikyk solidžiai 2 tūkst. aps. per min., šiaip patariu neklausyk, čia ne važiavimas :) aš dabar ateinu į mašiną spaudžiu gazą sukeliu apsukas, kitaip tariant viską darau kaip iš knygos, taip nebūna.

 

Mano patarimas: Reikia jausti automobilį(variklį), tol kol vadovausiesi kitais aspektais, toli nenuvažiuosi :)

Redagavo Darexs
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra jis negabus, tėtis mane mokint pradėjo kai buvau 12metų, aišku toks ten ir mokinimas, 1 , 2 bėgiu =D Apie startą išvis patyliu. Užsivesdavau iš 20-o karto. Bet va dabar šiais metais (14 jau man) normaliai =D Aišku biškį kasasi, bet ko norėt iš benzo 0.9L varikliu =DDD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nėra jis negabus, tėtis mane mokint pradėjo kai buvau 12metų, aišku toks ten ir mokinimas, 1 , 2 bėgiu =D Apie startą išvis patyliu. Užsivesdavau iš 20-o karto. Bet va dabar šiais metais (14 jau man) normaliai =D Aišku biškį kasasi, bet ko norėt iš benzo 0.9L varikliu =DDD

Kaip normaliai, jei kasies su silpnu varikliu? Reiškia važiuoji kaip jis, gazo daug, sankaba belekaip, bele pajudėt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...