Pereiti prie turinio

Kaip vaziuoti automobiliu? :D


Rekomenduojami pranešimai

O jei noresi kur nors aikstelej parkuojantis ar siaip kur nereikia greitai vaziuoti, tai gali gazo isvis nespausti. Tik ijungti pavara ir pamazu sankaba atleidineti. B-) O spaudziant gaza tai 1300-1600 apsuku pakanka kad pajudeti is vietos, nors cia kaip su kokia masina priklauso.

edit: O stabdant tai pirma stabdyti su stabdziu pedalu, o tik paskui sankaba isminti/nuspausti.

Redagavo Lin3R
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
1. Užvedi variklį.

2. Jungi 3 pavarą.

3. Įspaudi sankabą iki galo.

4. Spaudi gazą iki dugno.

5. Staigiai atleidi sankabą iki pusės.

6. Pasiekęs 70-90km/h , staigiai užtrauki rankinį stabdį (gazo neatleidi).

7. Vairą suki tai į dešinę, tai į kairę (staigiais judesiais).

8. Geros kelionės.

B-):P:D mano brolis megsta taip padurniauti , tik xantia turi rankini ant priekiniu ratu (isimtis) , tai jis staigiai vaira suka, 100km/h ant smelio i posuki, as rimtai.. o siaip Geremi, aciu tau, bandysiu be akseleratoriaus judeti. kas del kasimo - as tik taip teirmoku normaliai pradeti vaziuoti :D Aisku ismoksiu, tik 3 kartus buvau uz vairo :D Kas del tarpines - nevarykit, ismoksiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko jus prisikabinot prie nicko? ))) Tiesiog esu sios masinos fanas, gal ateity ir vairuosiu ja B-) po kokiu 10 metu ))) jei rasiu normalia. Nedaug bendraklasiu ir taip prades vazinetis iki 18m, daug kas tik mokykloj mokysis judeti is vietos, tad nesijuokit ))) Su laiku ismoksiu :D Svarbiausia optimizmas )))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
as tai nezinau su benzinu man daug geriau vaziuot negu su dyezliu, su benzinu beveik isvis neuzgesti. Nors vaziavimas is vietos priklauso ir nuo sankabos jautrumo...

Na asmeniškai man tai dyzelį pajudint iš vietos tikrai daug lengviau nei benzą, nors aišku kai jau įkerti viską tai nebėra sunku.

Bet vistiek maloniau man prie benzo... Tikra mašina B-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki, kadangi cia skiltys Apie Viska, sumaniau sukurti cia tema. Dabar man 16 metu ir mokausi vazinetis automobiliu, tarp 1 ir 2, 2 ir 3, itt. begiu idealiai jungiu pavaras, bet is N i pirma pavara moku tik kai gazas iki dugno ir masina staigiai pradeda vaziuoti, tik taip moku (tikiuosi supratot) B-) Bet nesuprantu kaip svelniai pradeti su 1 pavara vaziuoti? Kiek stengiuosi, visa laika variklis issijungia, nezinau kaip tai padaryti. Gal kas turi video aisku kaip tai daryti, nesinori masinos gadinti ))

 

batai gal per levi, stringa koja :D arba per laisvi, tada irgi zostkai, pabandyk be batu ;]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Gal per mažai apsukų duodi ir greitai sankabą atleidi? Kai pirmą kartą sėdau už vairo, turėjau tokią bėdą.

 

 

 

B-)

Nice Video! :D Kaip supratau is video, kai vaziuoji atbulyne, reikia visa laika laikyto sankaba, jei nori truputi pavaziuoti atgal, spaudi gazo truputi ir atleidi biski sankabos, taip? Kai nori sustoti, sankaba ir stabdys, ane? :D

 

idealus vairuotojas krc

O kas blogai? Tiesiog pasakiau, kad tarp begiu normaliai jungiu, bet pradeti vairuoti man sudetinga, todel ir sukuriau sia tema...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nice Video! B-) Kaip supratau is video, kai vaziuoji atbulyne, reikia visa laika laikyto sankaba, jei nori truputi pavaziuoti atgal, spaudi gazo truputi ir atleidi biski sankabos, taip? Kai nori sustoti, sankaba ir stabdys, ane? :D

 

 

O kas blogai? Tiesiog pasakiau, kad tarp begiu normaliai jungiu, bet pradeti vairuoti man sudetinga, todel ir sukuriau sia tema...

Vistiek sakai truputį. :D Taigi sakė ir dar kažkas, kad priklauso nuo sankabos jautrumo, pas vieną sankabą atleidi vos vos ir jau pradeda judėt, o pas kitą gal prie pat galo, taigi turi jaut, atleidinėji, pajauti, kad pradeda judėt, truputį palaikai gazo duodi ir tada atleidi daugiau, jei jauti, kad pabaigoj trūksta galios ir pradeda gęst, duodi truputį daugiau gazo, reik išmokt jaust, O atbulam reik važiuot lėčiau, nes matei kas būna kai rauni iš vietos- sudaužyta šiukšliadėžė. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nice Video! B-) Kaip supratau is video, kai vaziuoji atbulyne, reikia visa laika laikyto sankaba, jei nori truputi pavaziuoti atgal, spaudi gazo truputi ir atleidi biski sankabos, taip? Kai nori sustoti, sankaba ir stabdys, ane? :D

 

 

O kas blogai? Tiesiog pasakiau, kad tarp begiu normaliai jungiu, bet pradeti vairuoti man sudetinga, todel ir sukuriau sia tema...

 

Na juokingai skamba "is 1 i 2, is 2 i 3 begius imetu idealiai". Kaip galima is 1 i 2, is 2 i 3 neidealiai imesti? Grusti per jega nenuspaudus sankaba? Nepataikyti imesti? :D

 

Jei vazineji su dyzeliu, tai tau patarciau atgal vaziuojant visai nespausti gazo, o tik pamazu atleisti sankaba. Kuo daugiau atleisi, tuo greiciau vaziuosi, o jei dar gazo duosi, tai ikalsi kur nors i stulpa. Kai ismoksi vaziuoti normaliai, tada galesi gaza spausti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na juokingai skamba "is 1 i 2, is 2 i 3 begius imetu idealiai". Kaip galima is 1 i 2, is 2 i 3 neidealiai imesti? Grusti per jega nenuspaudus sankaba? Nepataikyti imesti? B-)

 

Jei vazineji su dyzeliu, tai tau patarciau atgal vaziuojant visai nespausti gazo, o tik pamazu atleisti sankaba. Kuo daugiau atleisi, tuo greiciau vaziuosi, o jei dar gazo duosi, tai ikalsi kur nors i stulpa. Kai ismoksi vaziuoti normaliai, tada galesi gaza spausti.

Jis tikrai idealiai nepermušinėja. O idealiai permušinėt irgi ne kiekvienas sugeba. Pvz drage ypač pasireiškia ne tik automobilio pranašumas, bet ir sugebėjimas pavaras mėtyt greitai ir tinkamu momentu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo...

klausimėliai keli:

1. kai artėji prie šviesoforo, pavyzžiui ijungta ketvirta pavara, tai butinai reikia tas pavaras mažint? Negalima stabdyt ant ketvirtos ir tada, jau kai pradeda dust mašinajungt neutralkę(nu ašku , kad ant tos neutralkės nevažiuot daugiau nei 3s), nes man tie pavaros mažinimai labai nepatinka..

2. Norint Sukt į dešinę prie šveisoforo, kuris turi žalią lentelę, jog visada galima sukt į dešinę, teorijos mokykloj, bei bilietuose, visada teisingas atsakyma yra jog "Prie važiuojant į dešinę, reikia sustoti ties stop linija, ir tik tada vėl pradėti važiavimą). Nors per praktikos pamokas šito nereikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jo...

klausimėliai keli:

1. kai artėji prie šviesoforo, pavyzžiui ijungta ketvirta pavara, tai butinai reikia tas pavaras mažint? Negalima stabdyt ant ketvirtos ir tada, jau kai pradeda dust mašinajungt neutralkę(nu ašku , kad ant tos neutralkės nevažiuot daugiau nei 3s), nes man tie pavaros mažinimai labai nepatinka..

2. Norint Sukt į dešinę prie šveisoforo, kuris turi žalią lentelę, jog visada galima sukt į dešinę, teorijos mokykloj, bei bilietuose, visada teisingas atsakyma yra jog "Prie važiuojant į dešinę, reikia sustoti ties stop linija, ir tik tada vėl pradėti važiavimą). Nors per praktikos pamokas šito nereikia...

1. Važiuoji toliau su ta pavara, su kuria ir važiavai. Kai apsukos pasiekia ~1200 (skirtingiems varikliais ir pavarų dežėms skirtingos tos apsukos), meti laisvą. Paprastai tokie sūkiai pasiekiami mašinai jau pratiškai vos beriedant. Trumpiau tariant, laisvą įmeti tada, kai pajauti, kad apsukos tai pavarai per mažos ir variklis ima dusti.

2. Šito nepakomentuosiu, dar nemačiau nei vieno, kuris sukdamas į dešinę prie Stop linijos sustotų. Pats irgi pjaunu su vėjeliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nežinau, su POLO, kuriuo mokausi kai atvažiuoju prie šviesoforo 4-u bėgiu, tai už kokių 50m jau bandau jungt 2-ą, nes kol sustoja dūūūsta žiauriai. Išvis kvailai mano manymu padarė, kad negalima iki šviesoforo riedėt ant laisvo. Ant posūkių ir kalnų suprantu ten jau gali kas nors atsitikt, o riedant iki šviesoforo, tai nelabai įsivaizduoju..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man lygiai tas pats buvo, tik kad atbulom važiuojant, ir ten nuokalnej užklipmus :DD

su tėvu mokinaus tada vairuot, tai tiek nervavos jis, man sako nebemoki atbulomišvažiuot? :DDD to po supratau, jog reikia variklio darbo klausytis, tada labai lengva, anksčiau ir iš vietos nelabai gražiai išvažiuodavau, bet dabar tai be problemų išvažiuoju ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2. Norint Sukt į dešinę prie šveisoforo, kuris turi žalią lentelę, jog visada galima sukt į dešinę, teorijos mokykloj, bei bilietuose, visada teisingas atsakyma yra jog "Prie važiuojant į dešinę, reikia sustoti ties stop linija, ir tik tada vėl pradėti važiavimą). Nors per praktikos pamokas šito nereikia...

Jeigu dega raudona ir yra sekcija su žalia rodykle į dešinę reikia sustoti prie stop linijos. Tipo įsitikint ar mašinų ir pėsčiųjų nėra. Jei geltona irgi važiuot negali. Jeigu žalia sustot nereikia ;)

Redagavo LarisK
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...