Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 10 minučių, MartynasKu parašė:

Jei kas ir plauna smegenis tai tik tu. ? Visi perekūpai juodi sukčiai - nes o kaip kitaip ? Jei pirksi gerą auto nieko neuždirbsi, šis faktas aptartas ne kartą. Tad perekupai perka su defektu (rida, daužtas, be pagalvų ar dar kas nors). Sutvarko už pačias mažiausias sąnaudas, kai klausia detalių parduotuvėje kokios kokybės detalę norit sau ar pardavimui ? Aišku sako pardavimui t.y. kaip įmanoma pigiausią. 
Stanley perka geros būklės automobilius "nepriburtus" už brangiai, bet vienas malonumas su tokiais automobiliais važinėti, tad jeigu nesi šio verslo atstovas, tikrai verta susimokėti už Stanley paslaugas ir pirkti su jo pagalba.
Suprantu tavo susierzinimą, kad tu nesi jo vietoje ir nesugalvojai tokio verslo modelio ir kad tavo 1-2 automobilių potencialų pirkėjų ratą nusiurbia Stanley, bet nieko tu čia nepadarysi, tiesiog man kaip klientui patinka jo skaidrumas, profesionalumas, aiškumas ir buvimas kliento pusėje visos procedūros metu, o ne požiūris kaip daugiau iš jo uždirbti ir kaip kuo daugiau iš jo pinigų numelžti, tai ir yra esminiai dalykai dėl kurių jis turi pakankamai klientų. ?

Džiaugiuosi dėl tavo požiūrio vienu aspektu: tikrai yra geriau galvoti, kad perekūpai sukčiai-vagys, nes taip gali apsaugoti save. Taip, mašinos yra perkamos daužtos, bet klaidinga teigti, kad perkami visiški laužai ir kad kėbulo geometrija atstoma tik virinant. Smulkūs daužimai atitempiami, airbag'ai sudedami, o airbag'ų kompas perrašomas pas oficialų dealerį. Ir tokio perekūpo mašina yra geresnė už didžiąją dalį mūsų auto parko, bet atėjas tikrintojas įbes savo geriausią aksesuarą - dažų storio matuoklį - ir važiuosit ieškot geresnio varianto, kurio tikėtina galbūt ir nerasit. ? 

p.s. mano pagrindinis pajamų šaltinis yra kitas, man nei šilta nei šalta ar kas nors teikia tokią paslaugą ar ne. bet nereikia spalvint visko viena spalva ir pasakot, kad kitaip nebūna.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, neprisimenu parašė:

Džiaugiuosi dėl tavo požiūrio vienu aspektu: tikrai yra geriau galvoti, kad perekūpai sukčiai-vagys, nes taip gali apsaugoti save. Taip, mašinos yra perkamos daužtos, bet klaidinga teigti, kad perkami visiški laužai ir kad kėbulo geometrija atstoma tik virinant. Smulkūs daužimai atitempiami, airbag'ai sudedami, o airbag'ų kompas perrašomas pas oficialų dealerį. Ir tokio perekūpo mašina yra geresnė už didžiąją dalį mūsų auto parko, bet atėjas tikrintas įbes savo geriausią aksesuarą - dažų storio matuoklį - ir važiuosit ieškot geresnio varianto, kurio tikėtina galbūt ir nerasit. ? 

p.s. mano pagrindinis pajamų šaltinis yra kitas, man nei šilta nei šalta ar kas nors teikia tokią paslaugą ar ne. bet nereikia spalvint visko viena spalva ir pasakot, kad kitai nebūna.

Tai ir pirk tuos atitampytus automobilius, o airbag'ų tikrai nesudeda, nes o kam geriau įdedi varžą ir pasiimi didesnį pelną. ? Tai jei tavo pajamų šaltinis kitas - tai viskas super, visi laimingi ir patenkinti. ? O geresnio varianto Lietuvoje dažnai nėra, bet Vokietijoje tikrai atsiranda, svarbu turėti atitinkamą sumą už atitinkamos būklės automobilį. ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas ant jo nepuola, jei tu jo neidealizuosi visuose jo žodžiuose dėl perdėtos laimės nusipirkus automobilį pastebėsi, jog niekas apie jo paslaugą blogai nekalba. Šaunu kad dirba ir turi klientų ir sėkmės jam. Bene visi komentuojantys nėra susiję su šia rinka tiesiogiai šiuo metu todėl apie kažkokius "savo rinkos išlaikymus" negali būti kalbos. Vienintelis dalykas dėl kurio mes diskutuojam, jog Stanley pateikia informaciją kuri buvo aktuali prieš dešimtmetį pateikdamas ją dabarčiai, taip ne mano vieno pastebėjimu turbūt bando susirinkti mažiau suprantančių šioje srityje potencialių klientų dėmesį. Nors tai ir reklama bet tai nėra mano manymu gera/graži reklama, einame už gerą naudingą turinį tik tiek.

Redagavo InTeXaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, Derosi parašė:

Kodėl esi tokios nuomonės, kad stipriai brangs? Kiek kartais pastebiu auto skelbimus su Powershiftais, tai jie nebrangsta ? 

Visi tikri tautoveziai brangsta. Daug nutiko per paskutinius metus pokyciu rinkoj, todel butu naivu tiketis, kad masinu kainos nedides dar labiau:

1. Prancuzijoj neina nupirkti masinu. Viskas pabrange su defektais ar be defektu, nes prancuzai sau neranda nauju (ir naudotu) auto, todel ilgiau vazineja su senom ir nebekeicia.

2. Del infliacijos, vairuotoju atlygibimo ir kuro sanaudu dideja parvezimo kaina

3. darbu / remonto kainos lietuvoj padidejo iki 50 proc. Brangsta duona - serviso mechanikai nori daugiau algos ?

4. Brangsta dalys, 2021m. lapkricio men infliacija 10 proc.

5. Sdk kodas neleidzia nemoketi mokesciu, daug perikupu, kurie pardavinejo pigiau mokesciu saskaita jau isvaziavo i uzsieni dirbti fizini darba

6. Ukraina neblogai perka, visi geri / einamu modeliai isvaziuoja reeskportui, lietuviams nelieka, nes eksportui klientas geresnis - nera rizikos, kad jei netycia kas nors suges - gris su pretenzijom.

7. Vmi demesys sutartims su netikra kaina - mokesciai tampa iskaiciuojami i kaina.

Automobiliu rinka yra inertiška, visi tokie pokyciai pasijaucia ne iskart, bet per pusmeti- metus. Todel ir sakau, kad jei dbr kainos atrodo dideles, tai dar truputi palaukit?

Redagavo RokasSl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, RokasSl parašė:

Visi tikri tautoveziai brangsta. Daug nutiko per paskutinius metus pokyciu rinkoj, todel butu naivu tiketis, kad masinu kainos nedides dar labiau:

1. Prancuzijoj neina nupirkti masinu. Viskas pabrange su defektais ar be defektu, nes prancuzai sau neranda nauju (ir naudotu) auto, todel ilgiau vazineja su senom ir nebekeicia.

2. Del infliacijos, vairuotoju atlygibimo ir kuro sanaudu dideja parvezimo kaina

3. darbu / remonto kainos lietuvoj padidejo iki 50 proc. Brangsta duona - serviso mechanikai nori daugiau algos ?

4. Brangsta dalys, 2021m. lapkricio men infliacija 10 proc.

5. Sdk kodas neleidzia nemoketi mokesciu, daug perikupu, kurie pardavinejo pigiau mokesciu saskaita jau isvaziavo i uzsieni dirbti fizini darba

6. Ukraina neblogai perka, visi geri / einamu modeliai isvaziuoja reeskportui, lietuviams nelieka, nes eksportui klientas geresnis - nera rizikos, kad jei netycia kas nors suges - gris su pretenzijom.

7. Vmi demesys sutartims su netikra kaina - mokesciai tampa iskaiciuojami i kaina.

Automobiliu rinka yra inertiška, visi tokie pokyciai pasijaucia ne iskart, bet per pusmeti- metus. Todel ir sakau, kad jei dbr kainos atrodo dideles, tai dar truputi palaukit?

Viskas ok, o kas pirko tiesiai iš Vokietijos (per Stanley) tai aktualu tik pirmi du teiginiai. ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, InTeXaS parašė:

Stanley pateikia informaciją kuri buvo aktuali prieš dešimtmetį pateikdamas ją dabarčiai

Ne aš pradėjau šitą oldschool temą. Vienas parašė, kad matė tralą su mašinų kainom už priekinio stiklo, kitas patvirtino, kad reikia pirkt "nuo tralo", o aš tik paneigiau, kad tas "nuo tralo" tera iliuziją, pateikdamas argumentus kodėl. Toliau jau susijungėt į perekupų būrelį ir kaip vaikai ėmėt kabinėtis prie kiekvieno mano žodžio ir viską absoliutinti tik tam, kad įrodyt, kad aš neteisus, o diskusijos tema jau pasidarė visiškai nesvarbi. 
 

prieš 6 valandas, neprisimenu parašė:

Džiaugiuosi dėl tavo požiūrio vienu aspektu: tikrai yra geriau galvoti, kad perekūpai sukčiai-vagys, nes taip gali apsaugoti save. Taip, mašinos yra perkamos daužtos, bet klaidinga teigti, kad perkami visiški laužai ir kad kėbulo geometrija atstoma tik virinant. Smulkūs daužimai atitempiami, airbag'ai sudedami, o airbag'ų kompas perrašomas pas oficialų dealerį. Ir tokio perekūpo mašina yra geresnė už didžiąją dalį mūsų auto parko, bet atėjas tikrintojas įbes savo geriausią aksesuarą - dažų storio matuoklį - ir važiuosit ieškot geresnio varianto, kurio tikėtina galbūt ir nerasit. ? 

p.s. mano pagrindinis pajamų šaltinis yra kitas, man nei šilta nei šalta ar kas nors teikia tokią paslaugą ar ne. bet nereikia spalvint visko viena spalva ir pasakot, kad kitaip nebūna.

Pagal tave perekupai yra šventieji, kurie aprūpina vargšus tautiečius puikiomis mašinomis, jeigu ne jie, tai visi arkliais važinėtų ??? Nežinau kaip dirbi būtent tu, nežinau kaip dirba kiti forumiečiai perekupai, bet skirtingai nei čia komentuojantys aš su jais susiduriu kasdien. Taip, būna ir sąžiningų kur atvažiuoji ir viską randi kaip sakė telefonu, bet čia būna išimtys, didžioji dalis meluoja net nesigėdydami. Pvz., keli paskutiniai atvejai: 

  • Telefonu sako, kad mašina blogai kuriasi, bet kai užsikuria dirba ir važiuoja puikiai. Atvažiavus pasirodo, kad užsikurus dirba netolygiai, traukos visiškai nėra, avarinis režimas ir skydelyje girlianda. 
  • Skelbime prirašęs, kad nauja sankaba su smagračiu, nauja dėžė, naujas pagr. diržas, nauja turbina ir t.t. Atvažiavus smagratis barška ir matosi, kad prie variklio net nebuvo lįsta. Šiuo atveju melas kenksmingas dvigubai, nes pirkėjas nusipirkęs tokią mašiną ramiai važinės, nes galvos, kad viskas pakeista, o po kurio laiko nutrūks diržas ir sugadins variklį. 
  • Einant per turgų sustojom prie vieno modelio, iškart pribėgo perekupas ir pradėjo meluot tiesiai į akis, kad nedažyta nei viena detalė, nors jau iš tolo matėsi 50 pilkų atspalvių, o priėjus arčiau pasimatė špaklius ir dažymo brokai. 

Kad mašina neva nebuvo daužta yra dažniausias melas. Pasakyk kas buvo daužta, parodyk foto ar sąskaitas, jei pirkėjas neieško nedaužtos - nupirks, o jei ieško nedaužtos, tai nepirks bet kokiu atveju, tik jei iškart sakysi tiesą sutaupysi visų laiką. Jei jau taip bijai, kad tiesa atbaidys pirkėjus, tai bent pasakyk nežinau, netikrinau, žiūrėk pats. Bet kai skelbime didelėm raidėm parašo "nedažyta nei viena detalė", telefonu sako, kad pats tikrino su dažų matuokliu, o atvažiavęs į vietą randi sulipdytą iš špakliaus, virintus lonžeronus ar galinius ketvirčius, tai joks save gerbiantis pirkėjas nepirks mašinos iš tokios padugnės, net jei mašinos būklė jam ir tiktų. 

Čia turiu omeny tik akivaizdų perekupų melą. Net nešneku apie pašalinius garsus iš variklio, smūgiuojančias dėžes ir pan., nes teoriškai perekupas galėjo to nepastebėti, o išpjauti katalizą ir atsukti ridą galėjo praeitas savininkas. Nors visi žinom kas ir kaip iš tikro, bet nepagautas nevagis ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, RokasSl parašė:

Visi tikri tautoveziai brangsta. Daug nutiko per paskutinius metus pokyciu rinkoj, todel butu naivu tiketis, kad masinu kainos nedides dar labiau:

1. Prancuzijoj neina nupirkti masinu. Viskas pabrange su defektais ar be defektu, nes prancuzai sau neranda nauju (ir naudotu) auto, todel ilgiau vazineja su senom ir nebekeicia.

2. Del infliacijos, vairuotoju atlygibimo ir kuro sanaudu dideja parvezimo kaina

3. darbu / remonto kainos lietuvoj padidejo iki 50 proc. Brangsta duona - serviso mechanikai nori daugiau algos ?

4. Brangsta dalys, 2021m. lapkricio men infliacija 10 proc.

5. Sdk kodas neleidzia nemoketi mokesciu, daug perikupu, kurie pardavinejo pigiau mokesciu saskaita jau isvaziavo i uzsieni dirbti fizini darba

6. Ukraina neblogai perka, visi geri / einamu modeliai isvaziuoja reeskportui, lietuviams nelieka, nes eksportui klientas geresnis - nera rizikos, kad jei netycia kas nors suges - gris su pretenzijom.

7. Vmi demesys sutartims su netikra kaina - mokesciai tampa iskaiciuojami i kaina.

Automobiliu rinka yra inertiška, visi tokie pokyciai pasijaucia ne iskart, bet per pusmeti- metus. Todel ir sakau, kad jei dbr kainos atrodo dideles, tai dar truputi palaukit?

Kiek pastebėjau kaip tik labiausiai brangsta netautovežiai. Pvz., 2020m. Nissan 350Z buvo pasirinkimo nuo 6k€. 2021 metais iki 10k jau nieko nebuvo. 370Z buvo už 11 ar tai 12k, dabar tokie po 16-20k. Subaru BRZ, Toyota GT86 buvo nuo 9k, dabar nuo 13k. Čia turiu omeny Europos rinką, netik LT. 

Automobiliai brangsta pagrinde dėl dviejų dalykų: 
1. Infliacija. Dėl jos brangsta viskas, tiksliau nuvertėja pinigai. Jeigu kažkoks auto pabrango nedaug, tai palyginus su algom ir kitų daiktų kainom jis nei kiek nepabrango, tik skaičiai pasikeitė. 
2. Naujų auto trūkumas. Visame pasaulyje ilgą laiką buvo puslaidininkių krizė, dėl ko naujų auto gamyba tapo apribota. Žmonės neperka naujų auto, taigi nepaleidžia į rinką naudotų, atsiranda naudotų auto trūkumas visame kainų diapazone. Paklausa viršija pasiūlą, todėl kainos ir kyla. 
Tai vyksta visoje Europoje, gal net ir visame pasaulyje. Visokie SDK, vmi, ir ukrainiečiai palyginus yra tik smulkmenos ir tik Lietuvos mastu, taigi didelės įtakos nedaro. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, Stanley parašė:

Kiek pastebėjau kaip tik labiausiai brangsta netautovežiai. Pvz., 2020m. Nissan 350Z buvo pasirinkimo nuo 6k€. 2021 metais iki 10k jau nieko nebuvo. 370Z buvo už 11 ar tai 12k, dabar tokie po 16-20k. Subaru BRZ, Toyota GT86 buvo nuo 9k, dabar nuo 13k. Čia turiu omeny Europos rinką, netik LT. 

Automobiliai brangsta pagrinde dėl dviejų dalykų: 
1. Infliacija. Dėl jos brangsta viskas, tiksliau nuvertėja pinigai. Jeigu kažkoks auto pabrango nedaug, tai palyginus su algom ir kitų daiktų kainom jis nei kiek nepabrango, tik skaičiai pasikeitė. 
2. Naujų auto trūkumas. Visame pasaulyje ilgą laiką buvo puslaidininkių krizė, dėl ko naujų auto gamyba tapo apribota. Žmonės neperka naujų auto, taigi nepaleidžia į rinką naudotų, atsiranda naudotų auto trūkumas visame kainų diapazone. Paklausa viršija pasiūlą, todėl kainos ir kyla. 
Tai vyksta visoje Europoje, gal net ir visame pasaulyje. Visokie SDK, vmi, ir ukrainiečiai palyginus yra tik smulkmenos ir tik Lietuvos mastu, taigi didelės įtakos nedaro. 

Negaliu atsakyti apie ne tautovezius, nes su jais nedirbu ir nestebiu (su retom isimtim). 

Kalbu apie tuos, kuriuos zinau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, RokasSl parašė:

Negaliu atsakyti apie ne tautovezius, nes su jais nedirbu ir nestebiu (su retom isimtim). 

Kalbu apie tuos, kuriuos zinau

Jeigu taip LT kyla triperių kainos, ir neina nupirkti kitur. Kodėl nesidairot Švedijoje? Čia pastoviai tų triperių yra nupirkti už 300-1000€. Pvz pasatą B5-B5+ 4-motion čia galima nupirkti už 500€, dar bus ir TA, du komplektai ratų kaip priklauso. Aišku papuvęs bus. O jei neperkant bet ko ir ieškant, tikrai yra variantų neblogų. Ar nelabai apsimoka iš čia gabentis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MuniGod parašė:

Jeigu taip LT kyla triperių kainos, ir neina nupirkti kitur. Kodėl nesidairot Švedijoje? Čia pastoviai tų triperių yra nupirkti už 300-1000€. Pvz pasatą B5-B5+ 4-motion čia galima nupirkti už 500€, dar bus ir TA, du komplektai ratų kaip priklauso. Aišku papuvęs bus. O jei neperkant bet ko ir ieškant, tikrai yra variantų neblogų. Ar nelabai apsimoka iš čia gabentis?

Arba aš ne taip supratau. ? Galvoju, kad tautovežis tai tie visi pasatai, audi ir kiti iki 1k. Gal kalbat apie brangius tautovežius. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbam apie vidutinio lietuvio masina ~3-6k
 

iš švedų neapsimoka, nes jie jau papuvę, o jei dar ne - lietuvos klimate greit supus

nu tai pats paskaiciuok ar apsimoka. Nupirksi b5+ passat uz 500, nupirkimo kaštai jei gyvai leksi pats bus dar koks 100 vienai masinai (laikas,hotelis, keliones, maistas), parvezimas koks 400 (nesu tikras kiek iš svedu, bet turbut bus panasiai),  rudis reikia survarkyt, kokius sparnus pakeist, nudazyt, chemini padaryt, nuvezt poliruot, dar kokia detale pakeist, ziurek ir dar 600-700 prisideda. Tau ta masina stovi ~1700. Tai savikaina lygi rinkos kainai, plius masina dazineta, nekonkurencinga net su lietuvoj vazinetom.

 

Redagavo RokasSl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kelionės išlaidos tikrai daugiau nei 100€. Ir nėra ten taip paprasta nupirkt mašiną, kokioj Vokietijoj ar Prancūzijoj paduodi pinigus, pasirašai sutartį, pasiimi mašiną su dokumentais ir važiuoji namo. O Švedijoj reikia siųst dokumentus į jų regitrą ir laukt kol atsiųs naujus, tai arba sėdėt viešbuty savaitę, arba varyt mašiną be dokumentų ir tikėtis, kad niekas nepatikrins. Pažįstamas varo mašinas iš Švedijos, tai turi ten vietinį lietuvį, kuris perka mašinas ant savęs ir parduoda jam. Nes sakė tiesiogiai iš švedo nupirkt mašiną praktiškai neįmanoma. Dėl būklės irgi sakė, kad sau iš Švedijos nepirktų mašinos ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Stanley parašė:

Kelionės išlaidos tikrai daugiau nei 100€. Ir nėra ten taip paprasta nupirkt mašiną, kokioj Vokietijoj ar Prancūzijoj paduodi pinigus, pasirašai sutartį, pasiimi mašiną su dokumentais ir važiuoji namo. O Švedijoj reikia siųst dokumentus į jų regitrą ir laukt kol atsiųs naujus, tai arba sėdėt viešbuty savaitę, arba varyt mašiną be dokumentų ir tikėtis, kad niekas nepatikrins. Pažįstamas varo mašinas iš Švedijos, tai turi ten vietinį lietuvį, kuris perka mašinas ant savęs ir parduoda jam. Nes sakė tiesiogiai iš švedo nupirkt mašiną praktiškai neįmanoma. Dėl būklės irgi sakė, kad sau iš Švedijos nepirktų mašinos ? 

pridesiu dar, svedijoj rida visur fiksuoja, gali paziuret visa ridos istorija bet kurios auto registruoto svedijoj, ir nera cia zemu kainu deja, nebent kaip auksciau minejo "triperiai" pigus, bet kam jie reikalingi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Paulius. parašė:

O galvojau visas straipsnis bus tik apie mane ?

Sunku patikėti, kad žmonės ant tiek nepasitiki savo derybiniais gabumais (turėdami tą patį tavo pateiktą defektacijos aktą, tai yra turėdami visus tuos pačius argumentus kaip ir tu), kad galvoja, jog nė pusės tavo nuderėtos kainos nesugebės nuderėti... 

Absurdas mokėtu pusę nuderėtos kainos, nes tikrai mažiausiai pusę pats sugebėsi nuderėt. Jei tau nuleis 1000 eur, kodėl kitam (su tais pačiais argumentais) nenuleis bent 500+ ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai jūs daug faktų ir teisybių prirašėt apie vienas kitą, bei kitus, nežinau ar dėlto čia pykstates, bet užkliuvo kai keli puslapiai atgal kažkas rašė, jog perikupai nuo fūros nuvaro katik atvežtas auto, ir tuoj pat tą pačią fūrą pakrauna serviso sutvarkytais auto, kuri išvažiuoja į turgų, taip sudarydama įspūdi, kad fūra katik grįžo iš vokietijos ar iš kur jums reikia.

Nesakau, kad taip daro visi, bet čia yra vienas iš marketingo suktybių, nes eilinis pirkėjas, kuris perka kartą per 5metus, labai vertina, jog auto neatsukta rida, mažai pravažiavusi ir dar su vaiko kėdute gale stovi ant fūros

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, Tmaster parašė:

Labai jūs daug faktų ir teisybių prirašėt apie vienas kitą, bei kitus, nežinau ar dėlto čia pykstates, bet užkliuvo kai keli puslapiai atgal kažkas rašė, jog perikupai nuo fūros nuvaro katik atvežtas auto, ir tuoj pat tą pačią fūrą pakrauna serviso sutvarkytais auto, kuri išvažiuoja į turgų, taip sudarydama įspūdi, kad fūra katik grįžo iš vokietijos ar iš kur jums reikia.

Nesakau, kad taip daro visi, bet čia yra vienas iš marketingo suktybių, nes eilinis pirkėjas, kuris perka kartą per 5metus, labai vertina, jog auto neatsukta rida, mažai pravažiavusi ir dar su vaiko kėdute gale stovi ant fūros

Nebesvajokim. Paprasti pirkejai tokiu neperka (1/500 max). Nuo tralo nupirkti random zmogui, ne perikupui, yra misija neimanoma. Nuo tralo perki masina ja net nepavaziaves ? net ne visada uzkursi, nes akumai mire buna, o rankpinigius palieki iskart, dar nenukrautai, jei viskas tinka. Jei tau netinka - kitam perekupui tiks.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 31 minutę, RokasSl parašė:

Nebesvajokim. Paprasti pirkejai tokiu neperka (1/500 max). Nuo tralo nupirkti random zmogui, ne perikupui, yra misija neimanoma. Nuo tralo perki masina ja net nepavaziaves ? net ne visada uzkursi, nes akumai mire buna, o rankpinigius palieki iskart, dar nenukrautai, jei viskas tinka. Jei tau netinka - kitam perekupui tiks.

perskaityk dar kartą ką parašiau, ir tada pakomentuok dar kartą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, biz parašė:

Sunku patikėti, kad žmonės ant tiek nepasitiki savo derybiniais gabumais (turėdami tą patį tavo pateiktą defektacijos aktą, tai yra turėdami visus tuos pačius argumentus kaip ir tu), kad galvoja, jog nė pusės tavo nuderėtos kainos nesugebės nuderėti... 

Absurdas mokėtu pusę nuderėtos kainos, nes tikrai mažiausiai pusę pats sugebėsi nuderėt. Jei tau nuleis 1000 eur, kodėl kitam (su tais pačiais argumentais) nenuleis bent 500+ ? 

Mano klientai maxi plana renkasi tikrai ne vien dėl derybų. Jie renkasi dėl bendro patogumo, nes yra viskas padaroma už juos. Aš net paimu žmogu iš namų, nuvežu į pirkimo vietą, pirštu pabaksnoju kur dėti parašą. Jam nereikia dėl nieko sukti galvos.

O tai kur yra matematika? Kad tu nusideri 500e su mano defektaciją, bet toliau viska darai pats.

Kai tuo tarpu mano klientam buna nuderėta pvz 1000e, jis vistiek atgauna tuos 500e, bet už ji buna atlikti visi tolimesni veiksmai.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku. Dažnai žmonės išvis nemoka ar net nemėgsta derėtis. Ne kartą mačiau, kai pirkėjas prieina prie pardavėjo ir sako "tinka, perku. Kiek nuleisi?" Savaime aišku, kad tokiu atveju pardavėjas nieko nenuleis, nebent simboliškai 50€, nes kokia prasmė derėtis, jeigu pirkėjas jau ir taip perka. Kiti iškart pradeda pult pardavėją kokia mašina bloga, kiek čia daug defektų, tada pardavėjas supyksta ir išvažiuoja. Aišku šiais laikais jau sunkiau derėtis, nes mašiną parduot lengviau nei nupirkt ir mašinos brangsta, žmonėms nėra poreikio atsikratyti mašinos kuo greičiau. Be to, yra ir emocinis faktorius, kai perki mašiną sau ir stovi prie jos įsimylėjęs, tai esi pasiruošęs už ją ir daugiau sumokėt, kad tik kuo greičiau ji būtų tavo. Taip būna ir iš tikro - pažįstami buvo nuvažiavę vieni į turgų, tiesiog išsirinko patinkantį modelį ir nusipirko netikrinę, tai sumokėjo už jį 9k, nors ant lango buvo 8k ? Neva kažkokius mokesčius priskaičiavo, nors realiai ir taip aišku, kad pardavėjas tiesiog pasinaudojo situacija. Bet kokiu atveju niekas neverčia imti derybų paslaugos - jei moki derėtis, derėkis pats. O jei ne, tai tikrintojas nuderės daugiau ir užsidirbs iš pardavėjo, o ne iš tavęs, o kita pusė nuderėtos sumos atpirks jo paslaugas ir dar liksi pliuse. 


Dėl straipsnių, tai aš jau pasimokiau, kad su tais žurnaliugom reikia būt atsargiems arba išvis nesusidėti su jais. Vieną kartą daviau interviu prieš kamerą, tai didžiąją dalį iškarpė, ką paliko buvo ištraukta iš konteksto ir jau paskelbtam reportaže atrodė, kad aš ten nesąmones pezu. Kitą kartą tv3 žurnalistas buvo uždavęs klausimus emailu, nepagailėjau laiko, viską atsakiau, daug prirašiau, po to išėjo straipsnis kur interviu neva buvo imtas iš kažkokio kito žmogaus, o visi klausimai ir atsakymai buvo žodis į žodį. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Paulius. parašė:

Mano klientai maxi plana renkasi tikrai ne vien dėl derybų. Jie renkasi dėl bendro patogumo, nes yra viskas padaroma už juos. Aš net paimu žmogu iš namų, nuvežu į pirkimo vietą, pirštu pabaksnoju kur dėti parašą. Jam nereikia dėl nieko sukti galvos.

O tai kur yra matematika? Kad tu nusideri 500e su mano defektaciją, bet toliau viska darai pats.

Kai tuo tarpu mano klientam buna nuderėta pvz 1000e, jis vistiek atgauna tuos 500e, bet už ji buna atlikti visi tolimesni veiksmai.

Tai 500 eu vs 1000 eur nuderejima as parasiau kaip minimaliausia pavyzdi, realybeje jei tu nuderesi 1000, tai kitas bent kokius 750 turetu tikrai. 

Parasu dejimas, registros tvarkymas - cia gal jaunuoliam dabartiniam kazkokias problemas sudaro? Na max 50 eur, kad tai sutvarkyt gal ir verta moket, jei jau labai tingi ar bijai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, biz parašė:

Tai 500 eu vs 1000 eur nuderejima as parasiau kaip minimaliausia pavyzdi, realybeje jei tu nuderesi 1000, tai kitas bent kokius 750 turetu tikrai. 

Parasu dejimas, registros tvarkymas - cia gal jaunuoliam dabartiniam kazkokias problemas sudaro? Na max 50 eur, kad tai sutvarkyt gal ir verta moket, jei jau labai tingi ar bijai.

Mano klientai man sutiktu mokėt po kelis šimtus eurų, kad už juos vartyčiau skelbimus, ko aš nedarau.

Didelė dalis norėtu net pirkime nedalyvauti, sumokėti daugiau, bet mašina rasti savo kieme.

 

Tiesiog mano klientai taupo laiką, tausoja nervus ir nori prie viso proceso liestis minimaliai.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...