Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema (Customer Relationships Manager). Pasidomėjau ja ir pagalvojau, kokia nesamonė... Tačiau mano nuomonė pasikeitė kardinaliai padirbus didelėje kompanijoje, kurioje ir buvo naudojama ši sistema. Aš supratau, kaip svarbu rinkti visą informaciją apie klientą ir pardavimas nereiškia kito kliento ieškojimu. Tai gali būti tik pradžia.

Na bet, kad būtų suprantamiau, pateiksiu pavyzdį:

 

Skambinam naujam klientui. Prieš tai pasidomime pagrindine informaciją (su įmonėm paprasčiau). Išsiklausinėjame poreikius (tai būtinai pasižymime savo sistemoje).

Tada pateikiame pasiūlymą. Kas dirba su pardavimais, supras, ką tai reiškia. Pasipila prieštaravimai. Vėl gi, juos pasižymime savo sistemoje, tai puikus indikatorius. Žinoma, mes atlaikome prieštaravimus, tačiau natūralu, kad klientas gali pasakyti ne.

Bet čia ir atsiveria CRM žavesys. Jūs jau turite "+" duomenų bazėje. Ir tai nereiškia, kad šį klientą išbraukiate, kadangi dabar žinote jo poreikius ir po tam tikro laiko galėsite jį informuoti, apie naujienas, nuolaidas ir kitus pasikeitimus;)

Plius, kitą kartą klientas jus labiau vertins, kadangi prisiminsit anksčiau jo pateiktus poreikius ir nešaudysit pro šalį.

 

Sukaupus rimtesnę duomenų bazę, jūs galėsite matyti rinkos paveikslą, pateikti naują paslaugą ar pakoreguoti esamą bei priimti kitus verslui naudingus sprendimus.

 

Dar viena problema su kuria susiduria įmonės nenaudojančios CRM, tai vadybininkų kaitos sukuriamas chaosas. Išėjus vadybininkui, jo klientai pasilieka įmonėje ir gali būti perleidžiami kitam su visa sukaupta informacija.

 

Na CRM esmė, jums suteikiama galimybė vienoje sistemoje maksimaliai palaikyti kontaktą su klientu. O kas sukasi versle supranta, kad pajamas generuoja klientai, ir kuo geriau jie bus aptarnaujami, tuo daugiau pajamų galima pritraukti į įmonę:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rekomenduoju, kas nemėgino dar su CRM žaistis išmėginti http://www.zoho.com/crm/free-edition.html 3 vartotojams nemokamai, mažai komandai taip +-. Mėginausi gal pusę metų, su užsienio klientais geriausias variantas dirbti. 3 doleriai/mėn vienam vartotojui ir customer chat dar gaunamas.

 

Ne reklamuoju, o rekomenduoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai čia labiau panašu į reklamą - t.y. pats pirmas postas. Na, o CRM sistema tikrai gali būti naudinga, bet toli gražu ne kiekvienam. Esminis dalykas čia - didelė įmonė. Nes šiaip ar taip CRM - tai papildoma biurokratija ir išlaidos. Todėl jos privalumai pasijaučia tada, kai tikrai daug klientų, daug vadybininkų, žmonės dažnai keičiasi.

 

Plius ir pati CRM sistema turi būti pritaikyta tai įmonei. Kadangi lietuviai mėgsta, kad viskas būtų pigiai ar net nemokamai, tai tenka matyti, kai net didelės įmonės įsidiegia niekam tikusius CRM'us. O paskui darbuotojai keikiasi, sukandę dantis veda tą informaciją, nors realiai jos niekas nepanaudoja. Pati CRM sistema savaime stebuklingai klientų nepritrauks. Reikia ją diegiant gerai apgalvoti visą darbo organizavimo tvarką, kaip ta informacija bus analizuojama ir naudojama, ar bus patogu dirbti - va tada galbūt atneš naudos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, mes teikiame įmonėms paslaugą: CRM diegimas, pritaikymas jos vykdomai veiklai ir apmokymas. Bet šis postas skirtas apšviesti tuos, kurie nebuvo girdėję apie šią sistemą. O kas nuspręs, kad jos reikia, palieku teisę patiems:)

O dėl biurokratijos, pritariu, yra kas neapdairiai įdiegia nepatogią ir nenaudingą sistemą apsunkinančią vadybininkus. O kuris vadybininkas norės papildomai dirbti? Todėl ir siekiame pritaikyti įmonei patogią sistemą bei apmokyti, kad būtų nauda net tik įmonei, bet ir padėtų patiems vadybininkams daryti pardavimus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Nekaupti duomenų neįmanoma :) na pvz kaip tada apskaitą tvarkyti?

O kaip yra su duomenų apsauga. Ar įstatymai leidžia kaupti duomenis apie klientus ir panašiai.

Žinoma daug įmonių vienaip ar kitaip kaupia duomenis, bet ar tai nepažeidžia vartotojų teisių ir pan.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip yra su duomenų apsauga. Ar įstatymai leidžia kaupti duomenis apie klientus ir panašiai.

Žinoma daug įmonių vienaip ar kitaip kaupia duomenis, bet ar tai nepažeidžia vartotojų teisių ir pan.?

Žinoma, kad pažeidžia. Įmonės turi turėti leidimus.

 

Apie CRM dabar kiekviename vadybos moksle dėsto. Tikrai geras dalykas.

 

CRM - pats principas, o ne sistema. Yra daugybė NEMOKAMŲ ir labai šaunių (ypač svetainių developeriams, dizaineriams). Pirkti tikrai neverta, jeigu neturi daug darbuotuojų, nes nemokamos yra itin funkcionalios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Jau prieš porą metų skaičiau, kaip užsienyje sparčiai populiarėja ir tampa "privaloma" verslo dalimi vadinama "CRM" sistema <..>

Hmm.. 2010 m. kai dirbau vienoj įmonėj diegiau, prižiūrėjau ir dresiravau vadybininkę, kad naudotų vTiger CRM.

Ir buvo juokinga, kai KU Vadybos katedroj viena dėstytojų pristatinėjo CRM kaip naują dalyką - 2011 metais..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CRM tikrai nėra inovacija, tiesiog Lietuvoje ji nepopuliari, kadangi neįžvelgiama jos nauda:)

O nemokamų sistemų tikrai daug, tačiau ar ji bus patogi naudoti būtent Jūsų įmonėje ir gausite maksimalią naudą?

Rinktis Jums, bet kas abejoja galime padiskutuoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CRM tikrai nėra inovacija, tiesiog Lietuvoje ji nepopuliari, kadangi neįžvelgiama jos nauda:)

O nemokamų sistemų tikrai daug, tačiau ar ji bus patogi naudoti būtent Jūsų įmonėje ir gausite maksimalią naudą?

Rinktis Jums, bet kas abejoja galime padiskutuoti :)

 

 

Nesutinku, įmonė dirba su pardavimais, tai kaip jie gali nenaudot CRM, tik tiek ,kad tas CRM nebūtinai turi būt kompiuterio ekrane.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

CRM tikrai nėra inovacija, tiesiog Lietuvoje ji nepopuliari, kadangi neįžvelgiama jos nauda:)

O nemokamų sistemų tikrai daug, tačiau ar ji bus patogi naudoti būtent Jūsų įmonėje ir gausite maksimalią naudą?

Rinktis Jums, bet kas abejoja galime padiskutuoti :)

Nesutinku griežtai. Dirbu šioje srityje (tiksliau logistikai pritaikyti CRM/VVS), beveik kiekviena Lietuvoje esanti logistikos įmonė tokį dalyką turi, arba pereina ant to. Ką jau kalbėti apie įmones dirbančias su pardavimais.

Redagavo Mantas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Klientas klientui nelygu - kai kurie nori likti nežinomi, kad būtų laikomasi diskretiškumo, anonimiškumo... ir kad kiekvienąsyk jis būtų nežinomas. O įkyrius paslaugų siūlytojus kartais norisi tiesiai šviesiai "išpašolnachinti". Suprantu, kai skambina ir rašo firmoms, žmonėms, kurie pasiskelbę, kurių numeriai vieši, bet kai renka iš visur privačius numerius ir po to skambinėja... Eina jie šikt...:lol: Net negali pasakyt, iš kur gavo šį telefono numerį. Sako: "iš duomenų bazės". Įdomu, tai reiškia, jei dalyvavau kažkokioj apklausoj, kur mergičkos parduotuvėj klausinėja, nuorodžiau savo tel., tai po to tas numeris patenka į kažkokią bazę, ir ta baze gali naudotis visokie reklamščikai... matyt, už tam tikrą atlygį.

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal kas galite pasiūlyti kokią crm, su nedidelėm funkcijom? Kad užsižymėt vardą, pavardę, adresą, sumas, emailus.. Na tiesiog kad būtų paprasta ir nemokama?

Kuom tada blogai kokia Access duombazė arba net koks XLS?

Ant Mac tai teko naudoti Relationship, manau, turėtų būti koks analogas ant Windows tikrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuom tada blogai kokia Access duombazė arba net koks XLS?

Ant Mac tai teko naudoti Relationship, manau, turėtų būti koks analogas ant Windows tikrai.

Galima naudoti, bet specializuotas įrankis visada yra pranašesnis.

 

Čia maždaug kaip pasitaiko, kad žmonės pasakoja man apie savo klientų ar dar kokios informacijos duomenų bazes tai aš įsivaizduoju, kad jų tos duomenų bazės bent jau access pavidalu, o realybė tokia, kad pas juos ten viskas kokiame excel ir jie tą failą duomenų baze vadina :D Kai tokius žmones pamokai ką galima nuveikti su normalia duomenų baze tai prie excel retas benori grįžti.

 

Manau ir čia tas pats variantas būtų. Gali naudoti visokius Access ar Excel, bet išbandęs normalų CRM įrankį nebenorėsi grįžti prie access ar excel :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...