Pereiti prie turinio

NT filmavimas kopteriu.


Rekomenduojami pranešimai

Kadangi turiu profesionalų droną (DJI Phantom 2), pagalvojau kodel gi nepabandžius iš jo uždirbti, nes dabar paskraidau tik savo malonumui. Idėja būtų tokia, siūlyti savo filmavimo paslaugas NT agentūrom, kurios pardavineja didelius namus (arba nebūtinai). Tarkim jie man pateikia užsakyma, jog reiktu paruošti video apie tam tikrą namą, aš nuvažiuoju į vieta, nufilmuoju, susuku video pristatantį namą asmeniui, kuris juo domisi. Ir taip viskas sukasi. Žinau, jog tokia veikla plačiai vykdoma JAV ir kitose vakarų valstybėse. Taip pat yra pora įmonių Lietuvoje, kurios "ale" kaip tuo ir užsiimtu, bet kol kas internete, tiksliau NT skelbimuose tokių dalykų dar nemačiau. Kaip manote, ar tokia paslauga turetų paklausą rinkoje?

 

Dėkui už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ideja tikrai gera ir unikali, manau zmones su mielu noru moketu po 50-100lt uz kokybiskai nufilmuota ir sumontuota video. O gal ir dar daugiau.

Kad kelionė iki nekilnojamo turto atsipirktų ir būtų įmanoma bent kažkiek uždirbti reikėtų didesnės sumos prašyti. Beje, yra Lietuvoje įmonių kurios tuo užsiima. Pvz: http://www.skypic.lt/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mačiau vieną rusų padarytą namo pristatymą, 8 minutės su trupučiu, namas ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus parodytas, papasakota... pasijauti kaip ten buvęs. Po to gale įdeda vietoj titrų kontaktus, tipo filmuojam, darom pagal užsakymus. Man visai patiko. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idėja nėra bloga. :)

Manau, vidų nufilmuoti yra privaloma. Taip pat filmuke pateikti ir visą informaciją apie namą.

Galbūt atskirą web projektą čia net galima daryt. Turėjau šiek tiek minčių ir aš.

Jeihu dirbt su agentūromis, tai orientuotis reikėtų į namus, kurių reali vertė daugiau kaip 400000Lt.

Čia kaina galėtų būti gero reklaminio filmuko ir 1000Lt. Tačiau, manau, agentūros sutiks bendradarbiauti jei sutarsite, kad su Jumis atsiskaitys tik po sandorio. Tokiu pat principu kaip ir dirba pačios agentūros.

 

Pats dabar dirbu NT srityje, tad jeigu kas ieškote NT brokerio Kaune ar Kauno rajone - drąsiai galite kreiptis ar konsultuotis. :)

Redagavo shown
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu kolegai auksčiau, kad reiktu filmuoti tik didelės vertės NT. Bet kažkaip man tas filmavimas vistiek ne prie širdies, retas geras brokeris norės, kad video iš jo atimtų galimybę parduoti. Kadangi geras brokeris parduoti turi savo metodus, o jeigu viską pamatytų klientas per video, kam tada tas brokeris reikalingas. Kažin ar už šimtą litų apsimokėtų daryti tuos video, nebent objektai būtų nedideliu atstumu vienas nuo kito. Idėja nėra bloga, bet reiktų viską gerai apgalvoti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu kolegai auksčiau, kad reiktu filmuoti tik didelės vertės NT. Bet kažkaip man tas filmavimas vistiek ne prie širdies, retas geras brokeris norės, kad video iš jo atimtų galimybę parduoti. Kadangi geras brokeris parduoti turi savo metodus, o jeigu viską pamatytų klientas per video, kam tada tas brokeris reikalingas. Kažin ar už šimtą litų apsimokėtų daryti tuos video, nebent objektai būtų nedideliu atstumu vienas nuo kito. Idėja nėra bloga, bet reiktų viską gerai apgalvoti ;)

 

Nenusisnekek. Ale zmogus pamatys video ir iskarto net nenuvaziaves i vieta paziuret pirks ta nama... Tai tik pristatomasis video, kaip skelbimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu kolegai auksčiau, kad reiktu filmuoti tik didelės vertės NT. Bet kažkaip man tas filmavimas vistiek ne prie širdies, retas geras brokeris norės, kad video iš jo atimtų galimybę parduoti. Kadangi geras brokeris parduoti turi savo metodus, o jeigu viską pamatytų klientas per video, kam tada tas brokeris reikalingas. Kažin ar už šimtą litų apsimokėtų daryti tuos video, nebent objektai būtų nedideliu atstumu vienas nuo kito. Idėja nėra bloga, bet reiktų viską gerai apgalvoti ;)

 

Jei filmukas, o ne brokeris "parduos" nama, komisinius vis tiek gaus brokeris, kuris ta filmuka ir uzsakes bus. Sakai, kad brokeriai turi savo metoduis kaip parduot, tai filmukas kaip tik papildomas "metodas" jiems bus. Ir jei taip gerai kaip isivaizduoji parduos filmukai patys namus tai temos autoriui uzsakymu netruks :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarimas:

Dideli dėdės mėgsta konkrečius pasiūlymus. Padaryk parodomąjį reklaminį klipą, kad ir apie savo ar draugo namą ar Gedimino pilį. ir išsiuntinėk pasiūlymus nt agentūrom, dabar labai suaktyvėjusi prabangių būstų rinka...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau reiktu tau taikyti i tokias agenturas, kurios dirba su isskirtiniais NT projektais - http://balticsothebysrealty.com/lt/

Pvz. tokiu namu nufilmavimas, butu tikrai didelis pliusas - 1 variantas, 2 variantas

Nes tokiu agenturu klientai yra ne tik vietiniai gyventojai, bet ir klientai is uzsienio, todel galimybe apziureti NT su video pagalba butu tikrai didelis pliusas.

Redagavo finansai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei visi skelbimai būtų su video, tada tai būtų tikrai didesnis pranašumas brokeriui, o kadangi klientai žiūri į kainą ir turi keletą variantų, todėl bet kuriuo atveju vykstama apžiūrėti visus galimus variantu. Tai tas video lieka tokios pačios vertės kaip ir paprastos foto, kuriose viskas aiškiai parodoma. Aišku išimtis labai dideli objektai. Ir neprisigalvokit vėjų dėl to video galimybės parduoti, norėjau pasakyti, kad geras brokeris žino kada ir ką pasakyti, kada uždaryti pardavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip sakoma - nėra nieko naujo, yra tiesiog pamiršta.

Kažkada su pažįstamu apie tai diskutavome

https://www.facebook.com/milijonierius.lt/posts/484152421728286

tačiau kaina tikrai ne 100 litų, nes normalus video per valandą - stebuklas.

 

Todėl sukti tokiam video minimum turtas 1mln turi kainuot.

 

Jei visi skelbimai būtų su video, tada tai būtų tikrai didesnis pranašumas brokeriui, o kadangi klientai žiūri į kainą ir turi keletą variantų, todėl bet kuriuo atveju vykstama apžiūrėti visus galimus variantu. Tai tas video lieka tokios pačios vertės kaip ir paprastos foto, kuriose viskas aiškiai parodoma. Aišku išimtis labai dideli objektai. Ir neprisigalvokit vėjų dėl to video galimybės parduoti, norėjau pasakyti, kad geras brokeris žino kada ir ką pasakyti, kada uždaryti pardavimą.

Kai kurie žmonės pvz. užsieniečiai gali remtis ir video. Tai iš dalies gera reklama (kaip minėjau pigiai prekei ji netinkama)

Redagavo petrask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei visi skelbimai būtų su video, tada tai būtų tikrai didesnis pranašumas brokeriui, o kadangi klientai žiūri į kainą ir turi keletą variantų, todėl bet kuriuo atveju vykstama apžiūrėti visus galimus variantu. Tai tas video lieka tokios pačios vertės kaip ir paprastos foto, kuriose viskas aiškiai parodoma. Aišku išimtis labai dideli objektai. Ir neprisigalvokit vėjų dėl to video galimybės parduoti, norėjau pasakyti, kad geras brokeris žino kada ir ką pasakyti, kada uždaryti pardavimą.

 

Fotografijose ne viskas aiškai parodoma, tuo labiau viduje... be to, potencialus pirkėjas gali norėti ramiai ir ne vieną kartą pasižiūrėti video, be pardavėjo nuolatinių sekiojimų po namą ir replikų, koks tas namas geras ir pigiai parduodamas - žodžiu, be spaudimo pirkti. Gal jis parodys tą video namiškiams ir kitiems suinteresuotiems asmenims. Jie negaišdami laiko važinėjimams ir nedegindami kuro galės ramiai peržiūrėti videopristatymus. Be to, puikus video suteikia papildomą vertę NT. :)

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

video suteikia papildomą vertę NT.

 

Leiskite paklausti kuo? Kas iš to video? Kur ta jo vertė papildoma?

As pries tai rasiau, kad video labai aktualus butu dideles vertes nekilnojamo turto pardavimai, ir netik paprasto gyvenamojo busto, bet ir tarkim didesniu komerciniu pastatu su teritorija, ypac jei NT imone dirba su uzsienio klientais.

Pvz. tokius namu pardavinejancios kompanijos, ju potencialus klientai is viso pasaulio, tad papildomas video butu didelis pliusas, jiems perziurint skelbimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 3 mėnesių...

Šiektiek informacijos dronų turėtojams.

 

CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS

 

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL BEPILOČIŲ ORLAIVIŲ NAUDOJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2014 m. sausio 23 d. 4R-17

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo (Žin., 2005, Nr. 142-5103)

6 straipsnio 2 dalimi:

1. T v i r t i n u Bepiločių orlaivių naudojimo taisykles (pridedama).

2. Šis įsakymas įsigalioja nuo 2014 m. gegužės 1 d.

 

 

 

Direktorius Kęstutis Auryla

 

 

PATVIRTINTA

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus

2014 m. sausio 21 d. įsakymu Nr. 4R-17

 

 

BEPILOČIŲ ORLAIVIŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato bendrąsias bepiločių orlaivių naudojimo taisykles, skrydžių vykdymo jais sąlygas ir tvarką, šiems orlaiviams taikomus techninius reikalavimus ir atitinkamų leidimų bei išimčių suteikimo tvarką.

2. Šiose taisyklėse nustatyti reikalavimai galioja visiems Lietuvos Respublikos oro erdve skrydžius vykdantiems bepiločių orlaivių valdytojams ir atitinkamai orlaiviams, turintiems maksimalią kilimo masę nuo 300 g iki 25 kg. Vykdant skrydžius bepiločiais orlaiviais, kurių maksimali kilimo masė yra iki 300 g, taikomi tik šių taisyklių 11 punkte nustatyti reikalavimai.

3. Vykdyti skrydžius bepiločiais orlaiviais, kurių maksimali kilimo masė yra nuo 25 kg, galima tik Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) arba jos įgaliotoje organizacijoje registruotais orlaiviais ir turint išankstinį CAA leidimą, kuriame nurodytos tokiam skrydžiui taikomos sąlygos ir apribojimai, taip pat taikomi orlaivio tinkamumo, civilinės atsakomybės draudimo bei specialūs kvalifikaciniai reikalavimai tokio orlaivio valdytojui.

4. Šių taisyklių reikalavimai, neatsižvelgiant į šių taisyklių 2 punkto nuostatas, netaikomi:

4.1. lynu valdomų bepiločių orlaivių (t.y. ratu skrendantiems orlaiviams, kurių padėtis ir aukštis reguliuojami viename gale pritvirtintu fiksuoto ilgio lynu, kuriuo riboja skrydį valdantis asmuo), nepakylančių aukščiau nei 150 pėdų (45 metrų) nuo žemės paviršiaus, skrydžiams;

4.2. bepiločių pririšamų balionų ir aitvarų, nepakylančių aukščiau nei 150 pėdų (45 metrų) nuo žemės paviršiaus, skrydžiams;

4.3. visiems bepiločių orlaivių skrydžiams uždarose patalpose.

5. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:

bepilotis orlaivis – kiekvienas orlaivis be įgulos, kurį galima valdyti nuotoliniu būdu arba kurio skrydis valdomas automatiškai, taip pat laisvojo skridimo orlaivis;

laisvojo skridimo orlaivis – sunkesnis už orą bepilotis orlaivis, kurio keliamoji jėga skrendant susidaro dėl dinaminės oro sąveikos su fiksuotais keliamaisiais paviršiais ir laisvasis skridimas nėra tiesiogiai valdomas nuotoliniu ar automatiniu būdu.

psichotropinės medžiagos – alkoholis, opioidai, kanabinoidai, raminamieji (migdomieji) vaistai, hipnotikai, kokainas, psichostimuliuojamosios ir haliucinogeninės medžiagos, lakūs skysčiai. Prie šių medžiagų kava ir tabakas nepriskiriami;

uždara patalpa – stacionariomis pertvaromis nuo išorės atskirta patalpa.

6. Asmuo, valdantis bepiločio orlaivio skrydžio trajektoriją yra laikomas bepiločio orlaivio valdytoju. Valdytojas yra atsakingas už bepiločio orlaivio valdymą pagal šias taisyklių reikalavimus.

7. Draudžiama valdyti bepilotį orlaivį vartojus kokių nors žmogaus galimybes ribojančių psichotropinių medžiagų, taip pat sergant, labai pavargus ar esant kitoms priežastims, dėl kurių jis negali tinkamai atlikti savo pareigų.

8. Bepiločių orlaivių valdytojai turi būti susipažinę ir laikytis pagrindinių teisės aktų, reglamentuojančių skrydžių saugo Lietuvos Respublikos oro erdvėje pagrindinių reikalavimus. Šių teisės aktų pagrindinių reikalavimų sąrašas skelbiamas CAA interneto svetainėje.

9. Bepiločio orlaivio valdytojas asmeniškai atsako, kad orlaivis būtų techniškai tvarkingas. Prieš kiekvieną skrydį valdytojas privalo patikrinti visų bepiločio orlaivio valdymo elementų ir jėgainės darbą. Jeigu valdytojui kyla abejonių dėl bepiločio orlaivio techninės būklės, skrydį vykdyti griežtai draudžiama.

 

II. SKRYDŽIŲ VYKDYMAS BEPILOČIAIS ORLAIVIAIS

 

10. Vykdyti skrydžius bepiločiu orlaiviu Lietuvos Respublikos oro erdvėje galima laikantis šių bendrųjų bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių:

10.1. teritorijoje, kurioje tokių skrydžių nedraudžia vietos savivaldybė ir jie vykdomi laikantis nustatytų sąlygų bei reikalavimų (jeigu jos nustatytos);

10.2. matant vizualiai, įžiūrint jo skrydžio kryptį ir padėtį, ir bet kokiais atvejais ne toliau kaip 1000 m nuo fizinės valdytojo buvimo vietos;

10.3. išlaikant minimalų 50 metrų atstumą nuo visų rūšių transporto priemonių, statinių ir pašalinių žmonių;

10.4. už miestų ir miestelių tankiai gyvenamų rajonų arba žmonių sambūrio atvirose vietose ribų.

11. Bepiločių orlaivių skrydžiai, negavus atskiro oro eismo paslaugų teikėjo leidimo, draudžiami valdomos oro erdvės dalyje, esančioje:

11.1. arčiau kaip 1 jūrmylės (apie 1.8 km) spinduliu nuo Lietuvos Respublikos tarptautinių Vilniaus, Kauno, Palangos ir Šiaulių oro uostų aerodromų kontrolinių taškų (toliau – kontroliniai taškai) neatsižvelgiant į skrydžio aukštį;

11.2. 1 – 3 jūrmylių spinduliu (apie 5.4 km) nuo kontrolinių taškų virš šalia esančių kliūčių (medžių, statinių, reljefo elementų, elektros laidų, įrenginių ir kt.);

11.3. toliau kaip 3 jūrmylių spinduliu nuo kontrolinių taškų aukščiau 200 pėdų (apie 60 metrų) nuo žemės paviršiaus.

12. Šių taisyklių 11 punkte bepiločių orlaivių skrydžiams apribotų valdomos oro erdvės dalių žemėlapiai pateikti šių taisyklių 1 – 4 prieduose.

13. Bepiločių orlaivių skrydžiai nevaldomoje oro erdvėje draudžiami:

13.1. virš 400 pėdų (apie 120 metrų) nuo žemės paviršiaus, išskyrus atvejus, kai gautas išankstinis CAA leidimas ir tie skrydžiai vykdomi laikantis leidime nustatytų sąlygų;

13.2. Lietuvos Respublikos aerodromų oro eismo zonose (vertikaliose ir horizontaliose ribose), išskyrus atvejus, jei yra gautas aerodromo naudotojo raštiškas sutikimas ir laikomasi aerodromo naudotojo nustatytų sąlygų.

14. Pilotuojamas orlaivis visada turi pirmenybę prieš bepilotį orlaivį. Bepiločiu orlaiviu draudžiama skristi ir kelti pavojų kylantiems ir tūpiantiems orlaiviams.

15. Daiktai, įvairios medžiagos arba skysčiai gali būti išmetami arba purškiami iš skrendančio bepiločio orlaivio tik laikantis CAA nustatytų sąlygų.

16. Specialios veiklos oro erdvėje vykdyti skrydžius bepiločiais orlaiviais galima tik gavus šios oro erdvės naudotojo atitinkamą leidimą.

17. Prieš skrydį bepiločio orlaivio valdytojas privalo susipažinti su visa skrydžių saugos informacija, teisės aktų reikalavimais, vietos savivaldybės reikalavimais, meteorologine situacija (prireikus ir prognoze).

18. Jeigu skrydžio metu bepiločio orlaivio valdytojas netenka galimybės valdyti orlaivį (parandama orlaivio valdymo kontrolė) ir pastarasis išskrenda iš orlaivio valdytojo vizualaus apžvalgos lauko ribų, apie tai būtina nedelsiant telefonu informuoti artimiausią skrydžių valdymo centrą, kurio telefonai skelbiami CAA interneto svetainėje. Pranešime būtina pateikti šią informaciją: orlaivio valdytojo vardas ir pavardė, vieta, kurioje prarasta orlaivio valdymo kontrolė, orlaivio skrydžio aukštis bei skrydžio kryptis.

 

 

III. IŠIMČIŲ SUTEIKIMAS

 

19. Asmenys gali kreiptis į CAA su prašymu suteikti išimtį šių taisyklių 10.2 – 10.4 punktuose nustatytiems reikalavimams, jeigu jie gali pagrįsti CAA priimtiną skrydžių saugos lygį atitinkamomis priemonėmis. Per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos CAA priima sprendimą suteikti arba nesuteikti išimtį pagal šio punkto nuostatas. Sprendime suteikti išimtį nurodomos tokio skrydžio vykdymo sąlygos ir apribojimai bei orlaivio tinkamumo skraidyti reikalavimai, civilinės atsakomybės draudimo ir specialūs kvalifikaciniai reikalavimai tokio orlaivio valdytojui.

 

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Šios taisyklės nustato tik minimalius bepiločių orlaivių skrydžių saugos reikalavimus ir neatleidžia bepiločio orlaivio savininko ar valdytojo nuo bet kokios formos teisinės atsakomybės prieš kitus asmenis, jeigu bus pažeistos šių asmenų teisės ir teisėti interesai.

Redagavo RGedukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Dirbu dronu pilotu ORO GRUPEJE. NT brokeriams tikrai naudinga uzsakyti sklypu nuotraukas is virsaus, nes is virsaus matosi viskas aplink, skelbimas atrodo daug rimciau ir viskas daug aiskiau pirkejui. Greitesnis pardavimas garantuotas. Jei ka domina krepkites, ofisai yra visoje lietuvoje, tad uzsakymas butu atliktas greitai ir kokybiskai. Esame dronu paslaugu lyderiai. Technika, dji phantom 2 vision dronai ir dji inspire dronai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...