Pereiti prie turinio

Uber.com jau veikia Vilniuje


Rekomenduojami pranešimai

Būnant vietiniu - taip, o ką daryti žmogui, kuris šiaip į Vilnių netyčia užsuko? :) Gal, visgi, patogiau išsitraukti mobilų telefoną, pasileisti ne vieną kartą naudotą appsą ir važiuoti kelis kartus pigiau?

Bet diskusija prasidejo apie kaina vietiniams, jei butu naudojama kaip taksi alternatyva. O jei kalbame apie uzsieniecius, tai va, Uber gali promoutintis, kad "jusu neapgaus vietniai aferistai taksistai ir is oro uosto centra pasieksite uz maziausia galima kaina". :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet diskusija prasidejo apie kaina vietiniams, jei butu naudojama kaip taksi alternatyva. O jei kalbame apie uzsieniecius, tai va, Uber gali promoutintis, kad "jusu neapgaus vietniai aferistai taksistai ir is oro uosto centra pasieksite uz maziausia galima kaina". :D

 

Na taip, bet žinai, aš mieliau ir pats Uberį naudosiu čia Lietuvoje, kad kurnors nuvykęs neatsidurčiau to užsieniečio vietoje, nes siųstis appsą ir registruotis kurnors Lisabonos oro uoste - tikrai nesinorėtų, o sutaupyti visuomet pravartu :)

 

DmitrijusB, moku, bet sorry - su tavimi diskusijos nebetęsiu, nes, visgi matomai, skaityti nemoki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, bet žinai, aš mieliau ir pats Uberį naudosiu čia Lietuvoje, kad kurnors nuvykęs neatsidurčiau to užsieniečio vietoje, nes siųstis appsą ir registruotis kurnors Lisabonos oro uoste - tikrai nesinorėtų, o sutaupyti visuomet pravartu :)

 

DmitrijusB, moku, bet sorry - su tavimi diskusijos nebetęsiu, nes, visgi matomai, skaityti nemoki.

 

Kad tu nemoki diskutuoti aš pastebėjau kiek anksčiau. Tau žinotina, kad pasitraukimas nuo diskusijos ad personam pagrindu tau nėra naudingas. Visi viską mato :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprask viena, taksi paslaugos yra licencijuojamos. Negali būti taip, kad per uberi vairuotojai gales vezti zmones be licenzijos, o kitu atveju - bus gaudomi valdžios kaip nelegalus taksistai.

Aš skaitau tavo postus ir susidaro įspūdis, kad tu net nežinai kas tas Uber išvis yra ir kokią jis funkciją atlieka. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tu nemoki diskutuoti aš pastebėjau kiek anksčiau. Tau žinotina, kad pasitraukimas nuo diskusijos ad personam pagrindu tau nėra naudingas. Visi viską mato :)

 

Aš pasitraukiu, nes viską išdiskutavom jau, o tada tu pamėginai pradėti diskusiją iš naujo. Atsiprašau, kad esu nede.bi.las ir nenoriu apie tą patį du kartus diskutuoti. Aš tau paaiškinau viską kaip yra, tada pradėjai su visokiais Ivanais ir jų skelbimais improvizuoti, kai paaiškinau Uber ir taxi skirtumus, tu vistiek viską iš naujo nori pradėti ir diskusiją nesąmoningą toliau vystyti. Todėl ir paklausiau, ar moki skaityti. Tad, jei, visgi, moki - prašau, eik ir dar kartą perskaityt mūsų jau įvykusią diskusiją, nes tavo 'ad personam' pagrindas šiuo atveju kiek juokingas - kas iš tų argumentų, jei tu jų arba nemoki perskaityti, arba nesupranti. Tavo kalbos apie kažkokias licencijas skamba panašiai, kaipkad siūlyti kepėjui išsiimti architekto licenciją. Kodėl? Šiaipsau. Tai kodėl Uber vairuotojas turėtų išsiimti taxi licenciją? Gal ir man išsiimti reikia taxi licenciją tik nežinojau to lyg šiol? Nu šiaip, for fun.

 

Tradicinis taxi: turi IV, ir turi mokėti mokesčius. Reikalinga licencija. Ji suteikia galimybę važiuoti A juosta, bei vairuoti automobilį pažymėtą skiriamaisiais taxi ženklais (lipdukais, plafonu, geltonais numeriais, etc), vairuotojas gali ramiai save vadinti taksistu.

Uber: turi IV, ir turi mokėti mokesčius. Licencija nereikalinga. Todėl Uber negali važiuoti A juosta, automobiliai negali būti pažymėti skiriamaisiais taxi ženklais (lipdukais, plafonu, geltonais numeriais, etc), vairuotojas teoriškai gali vadinti save taksistu (aiškindamas draugams, kuo užsiima nes nu.. 'uber vairuotojas', come on? ne visi dar supranta su kuo tai valgoma, kaip pastebėjome).

 

Na, gal dabar net ir tau suprantama bus?

Redagavo wicked
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš skaitau tavo postus ir susidaro įspūdis, kad tu net nežinai kas tas Uber išvis yra ir kokią jis funkciją atlieka. :)

 

As skaitau tavo posta ir tampa aisku, kad tu net nežinai kas tas Uber išvis yra ir kokią jis funkciją atlieka. :)

 

Hello :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As skaitau tavo posta ir tampa aisku, kad tu net nežinai kas tas Uber išvis yra ir kokią jis funkciją atlieka. :)

 

Hello :)

Tai tu paaiškink, nes gal ir blogą įspūdį susidariau, tu teigi, kad Uber'is užsiima taksi paslaugomis? :)

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal Uber vairuotojas daug draugų turi? :) O ir šiaip, aš irgi draugui duodavau babkių už kurą, jokios problemos ar kažko nepaaiškinamo čia nematau.

 

Tame ir visa esmė, kad Uber'is nėra TAXI PASLAUGŲ PROVIDERIS, Uber'is yra platforma 'susirasti pakeleiviui, kad suoptimizuot kelionės kaštus'. Uber nėra taxi, Uber vairuotojas nėra taksistas. Todėl jie negali važiuoti A juosta, todėl jiems ir licencijos nereikia.

 

Pakeleiviui susirasti yra tada kai susirandi pakeleivi, kuris irgi vaziuoja ten pat ir daliniesi islaidomis. Car pooling vadinasi.

Kur cia tau uber susirasti pakeleivi? Vairuotojas vaziuoja kur pasako klientas ir tiek.

Is esmes tai yra gudrus budas apeiti taxi licenzijavima ir visa kita.

 

O kodel meras cia piarinasi tai tik todel, kad tai pasaulyje zinoma kompanija ir jis matai "pritraukia investicijas" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažin kaip prilips jis Lietuvoj. Mano nuomone trūksta tokio dalyko. Tarkim pasiemi keleivi ir veži iš fabijoniškių i Vilniaus oro uostą. Kaina panaši kaip ir taksi tebūnie. Bet tarkim pusiaukelėj ar panašiai atsiranda dar vienas pakeleivis kuriam tinka maršrutas ir t.t. ir tada išsidalina kaina pagal atstumus abiems. Tada tikrai priliptų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nelabai suprantu, kam apskritai diskutuoti apie Uber paslaugos legaluma ir panašiai? Jeigu vairuotojai mokės mokesčius, Uber mokės mokesčius, keleiviai galės saugiai, kartais pigiau, patogiai nusigauti į reikiamą vietą, tai kame jūs matote problemą?

 

Ir taip, Uber vairuotojai negalės:

 

važiuoti A juostomis;

negalės paimti pakeleivio iš gatvės;

negalės parkuoti mašinos taksi vietose;

negalės sustoti paimti/išleisti pakeleivio kur stovi ženklai "sustoti draudžiama".

 

 

Aš asmeniškai žiauriai džiaugiuosi, kad atėjo Uberis, ir šia paslauga būtinai naudosiuos. Ir man nereikės parintis dėl kainos, dėl grynųjų pinigų turėjimo ir panašiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

važiuoti A juostomis;

negalės paimti pakeleivio iš gatvės;

negalės parkuoti mašinos taksi vietose;

negalės sustoti paimti/išleisti pakeleivio kur stovi ženklai "sustoti draudžiama".

 

Bet tai nu gi ogi, nuuuu, klausimas išlieka.. kaip dėl taksi licencijos? :ph34r:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekaip nesuprantu kuom blogai yra turėti dar vieną papildomą galimybę nuvažiuoti iš taško A į tašką B? aš kažkaip nematau nei vieno minuso. patinka? naudokis. nepatinka? nesinaudok. kur problema paaiškinkit man prašau? :)

 

privalumai ir trūkumai yra atskira tema. bet dar kartą pasikartosiu, kas blogo ateina su Uberiu? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uber atėjimas nėra labai blogai. Taksistai verkia anksčiau laiko (jei kris uždarbis kaip taksi - pereik į UBER, kur problema?)

Pati Uber idėja yra gera, mokesčius kontroliuot turėtų būti netgi lengviau nei taksistų, o dažnas Uber skeptikas naudojasi bananacar ir Facebook grupių pavežimais, nors ten irgi kelionės mokamos, o mokesčiai ne.

Licencija taksi reikalinga tiek dėl kelis kartus jau išvardintų priežasčių, tiek ir dėl kažkokio saugumo, kad vairuotojas bent jau teoriškai gali būti taksistu, yra kažkokie registrai ir duomenys apie jį (nors pasitaiko ir pragėrusių teises, kaip rodo pastarieji reidai).

Uber saugumą užtikrina kiek kitu būdu, o tie visi pavėžėjimai FB ar Banana - jokio saugumo, jokių garantijų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uber atėjimas nėra labai blogai. Taksistai verkia anksčiau laiko (jei kris uždarbis kaip taksi - pereik į UBER, kur problema?)

Pati Uber idėja yra gera, mokesčius kontroliuot turėtų būti netgi lengviau nei taksistų, o dažnas Uber skeptikas naudojasi bananacar ir Facebook grupių pavežimais, nors ten irgi kelionės mokamos, o mokesčiai ne.

Licencija taksi reikalinga tiek dėl kelis kartus jau išvardintų priežasčių, tiek ir dėl kažkokio saugumo, kad vairuotojas bent jau teoriškai gali būti taksistu, yra kažkokie registrai ir duomenys apie jį (nors pasitaiko ir pragėrusių teises, kaip rodo pastarieji reidai).

Uber saugumą užtikrina kiek kitu būdu, o tie visi pavėžėjimai FB ar Banana - jokio saugumo, jokių garantijų.

 

Aš užsiregistravau ant bajerio į Uber vairuotojus. Tai jie reikalauja žiauriai daug dalykų:

 

teistumo pažymos;

Administracinių pažeidimų pažymos;

Visų auto dokumentų;

Apžiūri automobilį;

Ir stebi vairuotojo įvertinimus. Jeigu jie nukrenta iki 4,3 berods, daro pokalbius su vairuotojais. Jeigu tai nepadeda - atsisako jo paslaugų. Tikrai ne visos taxi įmonės turi tokią quality programą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš užsiregistravau ant bajerio į Uber vairuotojus. Tai jie reikalauja žiauriai daug dalykų:

 

teistumo pažymos;

Administracinių pažeidimų pažymos;

Visų auto dokumentų;

Apžiūri automobilį;

Ir stebi vairuotojo įvertinimus. Jeigu jie nukrenta iki 4,3 berods, daro pokalbius su vairuotojais. Jeigu tai nepadeda - atsisako jo paslaugų. Tikrai ne visos taxi įmonės turi tokią quality programą.

Taip, visų šių dokumentų ir plius nesenesnio nei 10 metų automobilio :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas nesusiveda tavo skaičiavime.

2e kuras / 16km? Tai su kokiu čia automobiliu važiuot reikia, kad rytų 16L dyzelio? Ok, dabar pasakyk, kad paminėjai 'per kamščius'.. bet tai tada kodėl 32min? :) Ar laiką paėmei ne per kamščius, o kurą per kamščius?

 

Apie PSD skaičiavimą net nepradėsiu :lol:

 

P.S. Tuo pačiu, siūlau pasižiūrėti ir iš kitos pusės. Literally, iš kitos pusės. Kiek sumokėsi su taxi važiuodamas nuo oro uosto iki Santariškių? Leisk informuosiu - 'defaultinė' kaina nuo oro uosto iki stoties (~4km, jei neklystu) yra 15e. Su Uberiu kiek, net ir labai grubiai primesdamas kainą, išvadas, manau, sugebėsi padaryti teisingas.

Oro uostas - Centras (Lukiškių aišktė) su e-taksi 1 val nakties kainavo 4,6€. Daug? Nelabai.

 

Aš irgi džiaugiuosi, kad atėjo Uber. Nes e-taksi buvo gera, kai tik atsirado, bet dabar ten jau nelebai kas pasidarė. Net ir taksistai skundėsi, kad suprastėjo servisas labai programėlės. Galės dabar ramiai persėst į UBER vairuotojai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš užsiregistravau ant bajerio į Uber vairuotojus. Tai jie reikalauja žiauriai daug dalykų:

 

teistumo pažymos;

Administracinių pažeidimų pažymos;

Visų auto dokumentų;

Apžiūri automobilį;

Ir stebi vairuotojo įvertinimus. Jeigu jie nukrenta iki 4,3 berods, daro pokalbius su vairuotojais. Jeigu tai nepadeda - atsisako jo paslaugų. Tikrai ne visos taxi įmonės turi tokią quality programą.

 

Super reikalavimai. Mažiau lįs ten, kur jiem ne vieta :)

Retai naudoju taxi paslaugas, bet pasinaudojęs etaksi app nenoriu nieko kito - atvažiavo gal 3 sekundėm vėliau nei turėjo: "atsiprašau, kad vėluoju", nauji automobiliai (jei pasirenki ne pigiausią variantą) ir t.t. Uber neteko naudotis, bet, manau, gali tekti ateityje. Reikėtų pasidomėti galimybėmis, ar galima rinktis tam tikro reitingo vairuotoją, tam tikros klasės / amžiaus auto ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudojausi vakar Uber paslaugomis, tai nustebino pats verslo modelis, kadangi tikėjausi, kad:

 

Bet kas gali užsiregistruoti tapti vairuotoju (žinoma su tam tikromis išligomis, kaip kredito kortelė, teisių kopijos nusiuntimas ir panašiai) ir pvz. kai važiuoju iš darbo arba į darbą paimti ir nuvešti žmogų ir už tai gauti pinigų.

 

Bet dabar situacija tokia, kad reikia atitikti visus reikalavimus, kuriuos Mykolas surašė plius dar mokymus praieiti ir tik tada tampi vairuotoju ir turi dirbti kaip taksistu.

 

 

Tai ko jie skirasi nuo taksi?

Taksi yra taksometras, pas Uber yra google navigacija ir apssas

Taksi gali atsiskaityti kreditine, Uber'į automatiškai nuskaito pinigus.

Taksi gali išsikviesti per appsą(Etaksi, Taxify) uberį gali išsikviesti per appsą.

 

Uberis turėtų būti platforma žmonių vežimui, bet dabar jis bent kol kas Lietuvoje nieko nesiskiria nuo taksi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temą skaitei? Ar tik savo patirtį parašei?

 

Temą skaičiau ;)

 

Skaičiau ir šitai:

„Mes neturime nei vairuotojų, nei automobilių. Jie vairuoja savo nuosavus automobilius tada, kada nori, kiek nori. Tai nėra taksi paslauga, tai yra pavėžėjimo paslauga. Tai nėra taksi automobiliai, jie nėra specialiai pažymėti, jie nevažiuoja taksi juostomis, jie neima žmonių iš gatvės“, – aiškino „Uber“ Operacijų ir logistikos vadovas Vilniuje Vytautas Černiauskas."

 

Bet aprašiau savo asmeninę patirtį ir pastebėjimus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temą skaičiau ;)

 

Skaičiau ir šitai:

„Mes neturime nei vairuotojų, nei automobilių. Jie vairuoja savo nuosavus automobilius tada, kada nori, kiek nori. Tai nėra taksi paslauga, tai yra pavėžėjimo paslauga. Tai nėra taksi automobiliai, jie nėra specialiai pažymėti, jie nevažiuoja taksi juostomis, jie neima žmonių iš gatvės“, – aiškino „Uber“ Operacijų ir logistikos vadovas Vilniuje Vytautas Černiauskas."

 

Bet aprašiau savo asmeninę patirtį ir pastebėjimus :)

 

Nu tai va, perskaitei ir nukopinai čia būtent tai, kuo skiriasi taksi nuo uberio, ir vistiek dar klausi 'o tai kuo skiriasi taksi nuo uberio?' :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temą skaičiau ;)

 

Skaičiau ir šitai:

„Mes neturime nei vairuotojų, nei automobilių. Jie vairuoja savo nuosavus automobilius tada, kada nori, kiek nori. Tai nėra taksi paslauga, tai yra pavėžėjimo paslauga. Tai nėra taksi automobiliai, jie nėra specialiai pažymėti, jie nevažiuoja taksi juostomis, jie neima žmonių iš gatvės“, – aiškino „Uber“ Operacijų ir logistikos vadovas Vilniuje Vytautas Černiauskas."

 

Bet aprašiau savo asmeninę patirtį ir pastebėjimus :)

 

Tavo nurodytoje pastraipoje yra išvardinta, kodėl jie nėra taksi.

Aprašysiu ir aš savo asmeninę patirti apie savo miesto taksi:

 

Taksi nėra taksometro išvis arba jis nenaudojamas.

Gali atsiskaityt tik grynais

Taksi gali išsikviesti paskambinęs į centriuką :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienareikšmiškai - NESĄMONĖ ir NETEISYBĖ. Man keista, kad visi čia šitaip džiaugiasi, kad atėjo kažkokia amerikietiška kompanija į Lietuvą.

 

Pabandykit patys susikurti savo apsą (pasidarykit per jį apmokėjimą), pasiimkit mašiną ir vairuokit. Tai jumis visokios VMI ir kitos institucijos taip pradės kratyti ir apkaltins dar, kad be licencijos taksi paslaugas teikiat.

 

O čia atėjo kažkokia amerikietiška firma, kuri net nemoka mokesčių Lietuvoje, su savo "apsu", kuris realiai skirtas tik apmokėjimui, tai jau nebereikia nei licencijų, nei nieko. :))

 

Taigi čia tikrai taksi paslauga. Koks skirtumas kaip klientas apmoka ar per apsą ar grynais, ar kortele...Nu tiesiog negaliu patikėt, kad leidžia tam uberiui dirbti :)

 

Haha, sukurtu lietuviukai savo "uber", pavadintų kaip nors "Vežėjai APP", tai pasodintu už neteisėtą veiklą :D O jau amerikiečiam galima :))))

Redagavo European
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...