Pereiti prie turinio

Sudegusi elektros ir buitinė technika.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, atsitiko gyvenimas ir turime problemą. Prieš 30 min. sudegė visi elektronikos ir buitiniai prietaisai.
Galvotum stebuklų nebūna esam patys kalti, tačiau visiems kaimynams nutiko tas pats. Gyvenam bute.
Klausimas jums, galbūt esat pakliuvę į panašią situaciją. Ar yra galimybė teisiniu keliu susigrąžinti bent dalį nuostolių, jei taip tai kaip ? Problema butas nėra draustas.
Pakalbėjus su elektriku, gavau patarimą kreiptis į ESO su kolektyvine teisine pretenzija. Suprantu kelias bus sunkus ir ilgas, tačiau savo kaltės mes neįžvelgiam.
Kreipiuosi čia ne dėl to jog noriu pasiguosti, bet gal yra išeitis ir galima užbėgti įvykiams už akių, nes teismui reikės įrodinėti ir reikės pateikti konkrečius parodymus.
Į kokį specialistą reiktų kreiptis, be advokato norint surinkti duomenis ? Galvoju kaip automobiliams, galbūt yra nepriklausomas ekspertas, kuris gali įforminti esamą situaciją ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visai tokia situacija, bet senai senai tinklai isnesinejo skaitliukus is vidaus i lauka ir pajunge trifazi. Sudege TV, saldytuvas, zadintuvai ir t.t. 

Tai be jokiu gincu, be nieko greit viska sutvarke. Net nereikejo jokiu pretenziju ar dar ko pildyt. Toks vaizdas, kad nenorejo oficialiai, kad tai butu nutike. Bet viska sutvarke. Tai jei niekas nepasikeite, tai gal vilties yra jei visgi kazkokia ju beda, kad geranoriskai padarys teisingai. Kaip ten kas buvo nezinau, nes dar vaikas buvau, tai cia tevai tvarkesi. Tik atsimenu fakta, kad draudimo nenorejo itraukt ir sutvarke patys.

Bet aisku buvo prigauti ant fakto. O cia dabar neaisku kas kaltas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi ESO dabar patys turbūt nieko nebedaro, bus suversta kaltė ant subrangovų. Pvz. el. „spintą“ draugui statė Elekra ir Co., įmonėlė iš Jurbarko r. su vos 2 darbuotojais ir 10m apyvarta 🙂 

Man galią didindami atsiuntė bent 4 skirtingas įmones. 

Bet bet kuriuo atveju siūlau kreiptis pirmiausia į bendriją ar daugiabučio administratorių - jie turi teisininkus ar bent jau gali atstovauti daugiabutį paprasčiau. Be abejo, įkalbėk kaimynus kartu kreiptis, sakyk, kad padėsi jei ką, nes dažnu atveju oi jo jo reikia kreiptis ir po to, nu tai ką čia, vis tiek neprisiteisim nieko... Nebent protingi žmonės tavo kaimynai.

Tai yra akivaizdi jų, o ne tavo įvado problema, tad prisiteisti, atgauti nuostolius tikrai yra daug šansų, net jei bandys vartytis, kad čia ne prie ko.

Kai aš nudeginęs nulį buvau, tai man išsitaškė tik pakrovėjas ir kito kompo maitblokis + visi prailgintojai. Patikrink prietaisus, gal kitur veiks. Ir žiūrėk ar pačio įvade nenudegė nulinis laidas, nes man nulis nudegė po to, kai vienas pakrovėjas užtrumpino. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uždavei labai netipinį klausimą - suintrigavai. Nepagailėjau 10-15 minučių - ir bandžiau išgooglinti pagal frazes "elektros tinklų ekspertas/ekspertize", "žala elektros tinklui" ir pan. - ir prisipažinsiu, kad nelabai ką radau greitai, kad tau numesti linką.

gal neteisingus raktažodžius aš sugalvojau?

nagi, forumiečiai - gal kitus tinkamesnius raktažodžius pasiūlyti galėsite, kad padėti forumiečiui nelaimėje?

 

p.s. perskaičius tavo postą man šovė pirma mintis, kad reikėtų kažkokio tai "anstolio" ar "nepriklausomo eksperto", kad jis atvykęs pas tave, bei pas kaimynus - kuo greičiau UŽFIKSUOTŲ žalos padarinius/nuostolius. jei tokio eksperto nerandi - pasieškok kaimynų, pas kuriuo butas būtų draustas - ir gavęs kontaktus pasiskambink to kaimyno draudimo agentui, bei paklausk jo patarimo, t.y. kas gali padėti užfiksuoti žalos patirtos faktus. be žalos faktinio užfiksavimo vėliau gali būti keblu kažką įrodinėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papildau informaciją. Prisegu foto iš savo naujo ofiso (jaučiuosi kaip vadovas iš verslas nuo nulio).
Atvyko ESO. Nustatė problemą, jog įvado kabelis kabelis nebuvo tinkamai pritvirtintas.
Asmeniškai naglai lindau ir dariau nuotraukas (žinoma, ne asmenis).
Paklausus kodėl taip nutiko, atsakymas buvo jog kažkas darę remonto darbus ir lindę, nes "ale" laidas ne jų standarto ir ne jų atlikti darbai. Po naujų metų matyt bildukai rankas bus prikišę.
Paklausus, ką daryti su buitine technika ir elektronika liepė kreiptis į Ignitį dėl žalos kompensavimo. Taip ir padarėm, deja nieko iš to likom nepešę, nes reikia 5 darbo dienas laukti jų raštiško atsakymo.
Kaimynas turi Enefit, galbūt jie bus supratingesni nei Ignitis. Atitinkamai darysim išvadas.
Taigi toliau liko samprotauti, tada su kaimynais sutarėm daryti taip:
Išdefektuoti (atlikti specialisto raštišką išvadą) daiktus. Nemanau, jog mūsų šalyje užtenka tiesiog paskambinti ir pasakyti, jog dėl jūsų kaltės neveikia šaldytuvas. Todėl nusprendėm viską įforminti raštu. Taip pat koja kiša savaitgalis, todėl nelabai kas nori apsiimt. Suprantam ir mes, visi nori pailsėt.
Statyti saugiklius apsaugančius nuo elektros perkrovos - virškrovos. Tik dabar sužinojom, jog yra dar vieni skaitikliai kurie nuo to gelbėja. Reikėtų paminėti tai, jog greito reagavimo (kai yra staigus elektros šuolis) ir elektros virškrovos (kai namie nebe 220v, o tarkim mūsų gedimo atveju gavosi dvifazis tai 400v+ ar kažkas tokio) saugiklių dėžės yra skirtingos ir jų vienodinti nereikėtų. Variantas būtų ir būsto daiktų draudimas. Mano atveju netinka, galbūt ir ramiau miegosi, tačiau jei namai netyčia sudegtų ir reiktų laukt išmokos tai nėra variantas. Asmeniškai renkuosi apčiuopiamą saugumą, o ne popieriuje pasirašytą rinkliavą, kurią vėliau reikės ir įrodinėt. Galbūt čia esu neteisus, pataisykit. Esu turėjęs tik porą kart telefono draudimą, kurio niekad neprireikė todėl jaučiuosi labiau iššvaistęs pinigus nei sutaupęs.

Pamiršau paminėti kas šiuo atveju neatlaikė streso:
Šaldytuvas, elektrinė viryklė, duše esančios šviesos ir radijas, šviestuvas, elektrinis boileris (vandens šildytuvas), televizorius, kaip supratot kompiuterio maitblokis taip pat.
Šiuo atveju toliau galiu atsakinėt į jūsų klausimus. Daugiau išvadų šiuo metu nepateiksiu, nes nėra atsakymo iš atsakovo. Nenukabinam nosies ir gero savaitgalio!

331419218_735243371571059_753592219140564985_n.jpg

Redagavo Bountyhunter159
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 46 minutes, Bountyhunter159 parašė:

Papildau informaciją. Prisegu foto iš savo naujo ofiso (jaučiuosi kaip vadovas iš verslas nuo nulio).
Atvyko ESO. Nustatė problemą, jog įvado kabelis kabelis nebuvo tinkamai pritvirtintas.
Asmeniškai naglai lindau ir dariau nuotraukas (žinoma, ne asmenis).
Paklausus kodėl taip nutiko, atsakymas buvo jog kažkas darę remonto darbus ir lindę, nes "ale" laidas ne jų standarto ir ne jų atlikti darbai. Po naujų metų matyt bildukai rankas bus prikišę.
Paklausus, ką daryti su buitine technika ir elektronika liepė kreiptis į Ignitį dėl žalos kompensavimo. Taip ir padarėm, deja nieko iš to likom nepešę, nes reikia 5 darbo dienas laukti jų raštiško atsakymo.
Kaimynas turi Enefit, galbūt jie bus supratingesni nei Ignitis. Atitinkamai darysim išvadas.
Taigi toliau liko samprotauti, tada su kaimynais sutarėm daryti taip:
Išdefektuoti (atlikti specialisto raštišką išvadą) daiktus. Nemanau, jog mūsų šalyje užtenka tiesiog paskambinti ir pasakyti, jog dėl jūsų kaltės neveikia šaldytuvas. Todėl nusprendėm viską įforminti raštu. Taip pat koja kiša savaitgalis, todėl nelabai kas nori apsiimt. Suprantam ir mes, visi nori pailsėt.
Statyti saugiklius apsaugančius nuo elektros perkrovos - virškrovos. Tik dabar sužinojom, jog yra dar vieni skaitikliai kurie nuo to gelbėja. Reikėtų paminėti tai, jog greito reagavimo (kai yra staigus elektros šuolis) ir elektros virškrovos (kai namie nebe 220v, o tarkim mūsų gedimo atveju gavosi dvifazis tai 400v+ ar kažkas tokio) saugiklių dėžės yra skirtingos ir jų vienodinti nereikėtų. Variantas būtų ir būsto daiktų draudimas. Mano atveju netinka, galbūt ir ramiau miegosi, tačiau jei namai netyčia sudegtų ir reiktų laukt išmokos tai nėra variantas. Asmeniškai renkuosi apčiuopiamą saugumą, o ne popieriuje pasirašytą rinkliavą, kurią vėliau reikės ir įrodinėt. Galbūt čia esu neteisus, pataisykit. Esu turėjęs tik porą kart telefono draudimą, kurio niekad neprireikė todėl jaučiuosi labiau iššvaistęs pinigus nei sutaupęs.

Pamiršau paminėti kas šiuo atveju neatlaikė streso:
Šaldytuvas, elektrinė viryklė, duše esančios šviesos ir radijas, šviestuvas, elektrinis boileris (vandens šildytuvas), televizorius, kaip supratot kompiuterio maitblokis taip pat.
Šiuo atveju toliau galiu atsakinėt į jūsų klausimus. Daugiau išvadų šiuo metu nepateiksiu, nes nėra atsakymo iš atsakovo. Nenukabinam nosies ir gero savaitgalio!

331419218_735243371571059_753592219140564985_n.jpg

Buitinė technika gali turėti savo perkrovos rėlę, tad neišmesk visko iškarto, net ir po to jeigu tau kompensuotų, pasidomėk internete arba pas meistrus, gali būti, kad užtenka viduje esančią rėlę pakeisti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 43 minutes, Bountyhunter159 parašė:

 "ale" laidas ne jų standarto ir ne jų atlikti darbai.

Šiaip tai jie greičiausiai teisūs, nes ESO šiuo metu labai mažai ką daro patys, pagrinde rangovai (įskaitant ir kabelių vedžiojimą). Gal galėtum pakonkretinti, ką reiškia kabelis tinkamai nepritvirtintas? Kontakto gero nebuvo (ta prasme varžtas neprisuktas) ar kažkas kita?

Kalbant apie viršįtampių ribotuvus (reles) tai tikrai naudingas daiktas įvade (nors pagrinde naudojamas nuo žaibo iškrovos apsaugoti). Populiariausi tikriausiai Obo ir, jei tai daugiabučio buto įvadas, tikriausiai reikėtų žiūrėti į B+C klasės. Dar būna į pačias rozetes jungiamos arba ilgintuvai su apsauga.

Šiaip tikiuosi, jog pavyks gauti kokią nors kompensaciją. Lauksim atnaujinimų, atvejis netipinis ir tikrai įdomu kaip viskas vyks. Turint omenyje, jog tai dėl to, jog kažkas lindę, tai greičiausiai Ignitis ir kiti tiekėjai kaltę vers tam ir patys nematys savo kaltės (o jos gal ir nėra).

Dar gali pabandyti parašyti į fb grupę Elektrikų klubas. Ten galima gauti naudingos info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, venom parašė:

Buitinė technika gali turėti savo perkrovos rėlę, tad neišmesk visko iškarto, net ir po to jeigu tau kompensuotų, pasidomėk internete arba pas meistrus, gali būti, kad užtenka viduje esančią rėlę pakeisti. 

Labai to ir tikimės, jog yra įmanoma kai kuriuos dalykus pataisyt. Nelabai norisi keist tai, kas veikė iki šiol puikiai.

 

prieš 4 valandas, TomasUr parašė:

Šiaip tai jie greičiausiai teisūs, nes ESO šiuo metu labai mažai ką daro patys, pagrinde rangovai (įskaitant ir kabelių vedžiojimą). Gal galėtum pakonkretinti, ką reiškia kabelis tinkamai nepritvirtintas? Kontakto gero nebuvo (ta prasme varžtas neprisuktas) ar kažkas kita?

Taip ir pasakė: Kabelis nebuvo tinkamai pritvirtintas ir jis nėra mūsų. Pas mus tokių nenaudoja. Kažkas iš anksčiau bus prikišęs nagus.

 

prieš 4 valandas, TomasUr parašė:

Dar būna į pačias rozetes jungiamos arba ilgintuvai su apsauga.

Ačiū už papildomą rekomendaciją. Vienas ilgintuvas jau važiuoja pas mane.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, Bountyhunter159 parašė:

Labai to ir tikimės, jog yra įmanoma kai kuriuos dalykus pataisyt. Nelabai norisi keist tai, kas veikė iki šiol puikiai.

 

Taip ir pasakė: Kabelis nebuvo tinkamai pritvirtintas ir jis nėra mūsų. Pas mus tokių nenaudoja. Kažkas iš anksčiau bus prikišęs nagus.

Ačiū už papildomą rekomendaciją. Vienas ilgintuvas jau važiuoja pas mane.

Pvz pas mane tiek indaplovė, tiek skalbimo mašinos turi, kiek pameni dėl to, kad su vandeniu susijusiems elektriniams prietaisams privaloma, dėl saugumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, venom parašė:

Pvz pas mane tiek indaplovė, tiek skalbimo mašinos turi, kiek pameni dėl to, kad su vandeniu susijusiems elektriniams prietaisams privaloma, dėl saugumo.

Čia kartais ne apie nuotėkio relę eina kalba? Sprendžiu iš to, jog paminėtas vanduo. Nuotėkio relė apsaugo žmogų nuo mirtino sužalojimo, jei prietaisas sugenda ir atsiranda srovės nutekėjimas į korpusą. Nuotėkio relės stovi skyde ir nuo viršįtampio niekaip nepadės.

prieš 1 valandą, Bountyhunter159 parašė:

Taip ir pasakė: Kabelis nebuvo tinkamai pritvirtintas ir jis nėra mūsų. Pas mus tokių nenaudoja. Kažkas iš anksčiau bus prikišęs nagus.

Vadinasi tai buvo nulio dingimas ir už tai atsakingas asmuo, kuris jungė tą kabelį (jei, tai iki įvadinio pastato skaitiklio, vadinasi ESO rangovas arba įmonė prijungusi pastatą prie elektros tinklo linijos, jei vidinis pastato tinklas, bet iki atskiros patalpos skaitiklio priduoto ESO, tai įmonė vedžiojusi tą tinklą, jei tai už tavo skaitiklio į turimą patalpą - tu (greičiau tavo pasamdytas elektrikas). Pats kabelis iš savęs viršįtampio sukelti negali, nesvarbu, jog jis nėra tinkamas. Kabeliai užtrumpina (staigiai pakyla srovė, bet ne įtampa), kaista, dega. Šiuo atveju, arba buvo prastai prisuktas nulio laidas ir nebuvo kontakto arba jis visai nudegė (nes buvo netinkamas (per plonas greičiausiai)), o dingus nuliui ir sudega buitinė technika, nes teoriškai gaunasi viršįtampis. Jeigu planuose yra dėtis viršįtampio apsaugą (relę), reiktų išsiaiškinti ar ji apsaugo ir nuo nulio dingimo, nes yra atskiros nuo to apsaugančios relės, o viršįtampio apsauga pagrinde skirta žaibosaugai.

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien gavom pranešimą iš Ignitis. Toliau kreiptasi į ESO. Žiūrėsim jų poziciją. Šiek tiek likau nustebęs, nes gavau atsakymą ne darbo dieną 🙂

 

prieš 13 valandų, TomasUr parašė:

Jeigu planuose yra dėtis viršįtampio apsaugą (relę), reiktų išsiaiškinti ar ji apsaugo ir nuo nulio dingimo, nes yra atskiros nuo to apsaugančios relės, o viršįtampio apsauga pagrinde skirta žaibosaugai.


Ačiū už šitą, ryt kreipsiuosi į kolegą dėl būtent tokios apsaugos.

Screenshot 2023-02-19 130819.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesvarbu, kad kabelis ne ESO, kaltas tas kas jį jungė paskutinis, jeigu tai buvo jie tai jie ir kalti. Jie juk nevedžioja laidų nuo pastotės iki kiekvienos tavo rozetės. 
Siūlyčiau kreiptis į elektros ir elektronikos prietaisų taisyklą, kad surašytų remonto sąmatą. 

 

prieš 20 valandų, TomasUr parašė:

Šiaip tai jie greičiausiai teisūs, nes ESO šiuo metu labai mažai ką daro patys, pagrinde rangovai

Nėra skirtumo ar patys ESO ar rangovai, jeigu jie tuos rangovus samdo, tai tegu patys ir aiškinasi tarpusavy. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo tas pats man Uk. Pastotes perkrova, visam kvartalui 3 dienas nebuvo elektros, sudege skalbimo masina, saldytuvas, indaplove, kompu pakrovejai, televizorius, kelios led lempos.

Atvaziavo du maisto furgonai - maitinti zmones karstu maistu, stovejo nuo ankstyvo ryto iki 2 nakties. 

Du vanai - krautis telefonam, laptopam ir pan - 24/7

Elektros tinklu atstovai ejo i kiekviena nama - tiksliai uzsirasinejo kokia iranga sudegus. Po triju dienu is currys atveze arba ta pacia arba naujesne (jei sena), sumontavo viska patys, issislave dulkes ir isejo, net pakrovejus laptopu naujus atnese, laidus iphone orginalius ir t.t.

Taip pat galejai rasyt pretenzijas - tarkim maistas sugedo, nes neveike saldytuvas ir pan. Max ismoka 200 svaru buvo per nama. 

Viskas truko apie savaite laiko. Skalbimo masinas su fura atveze. 

Tai jei isitikinat, kad cia ne Jusu kalte - nemanau, kad kaip kitaip ir turi but

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lygiai tą patį norėjau rašyti, kad Lietuvoje netik kad turi irodyti jog ne pats sudeginai savo elektroniką, bet dar ir įrodyti kad tikrai patyrei žalą, nes nu juk niekas nežino kad tavo ale sugedusi elektronika dar nebuvo sugedusi prieš įvyki. Žodžiu visa sistema stovi prieš žmogų. Nusibrauksi ašarą, stipriau padirbsi, užsidirbsi ir atsipirksi elektroniką.

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Tmaster parašė:

Lygiai tą patį norėjau rašyti, kad Lietuvoje netik kad turi irodyti jog ne pats sudeginai savo elektroniką, bet dar ir įrodyti kad tikrai patyrei žalą, nes nu juk niekas nežino kad tavo ale sugedusi elektronika dar nebuvo sugedusi prieš įvyki. Žodžiu visa sistema stovi prieš žmogų. Nusibrauksi ašarą, stipriau padirbsi, užsidirbsi ir atsipirksi elektroniką.

Buvo keli kur nese senus telikus - niekas nesiparino - keite naujais, bicas net suluptu ekranu nese ir ta gavo nauja 😄 Is kitos puses man kaip ir logiska: nu nesuziurejai savo tinklu, atsirado perkrova ir keliom gatvem ziaurus gedimai. Dziaukis, kad niekas neuzsidege, niekas nezuvo, prisiimk atsakomybe ir daryk viska, kad neatsidurt kokiam teisme, spaudoje, kad nepradetu slyksciai apie tave rasyt, nes prarasi zmones - elektros tiekeju pilna, greitai gali issivaiksciot. Tai pigiau gaunasi nupirkt ta telika uz 600 nors ir durina tave nei poto skaiciuot damage imonei. 

Dauguma labai saziningai viska dare. Beto kaip ir atrakcija buvo visiem kaimynam 7 ryte prie food truck gerti kava ir valgyti pusrycius 😄 

Jo, LT pastebejau, kad dideli verslai gali labai ryskiai rodyti kaip jam nerupi klientas - o klientas tuo paciu nuleidzia galva ir nieko nedaro. Ir labai gaila, kad nera masisku isejimu pas konkurentus ar masiniu ieskiniu ar pan. Net ir mazuose dalykuose: as nesuprantu kaip zmones saves negerbia ir eina pvz i Senukai... Protu nesuvokiama.

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Tmaster parašė:

Lygiai tą patį norėjau rašyti, kad Lietuvoje netik kad turi irodyti jog ne pats sudeginai savo elektroniką, bet dar ir įrodyti kad tikrai patyrei žalą, nes nu juk niekas nežino kad tavo ale sugedusi elektronika dar nebuvo sugedusi prieš įvyki. Žodžiu visa sistema stovi prieš žmogų. Nusibrauksi ašarą, stipriau padirbsi, užsidirbsi ir atsipirksi elektroniką.

nu nebumbėkit kaip kokie seni vatnikai. Lietuva nėra tokia turtinga šalis, kad atlygintų 200 procentus nuostolių. Žinant lietuvių apsukrumą pritaikius UK tvarką, tai sužinotume kad kiekviename bute sudegė po 3 šaldytus, 5 mikrobranges, 3 kaitlentes ir dar po vienas tekinimo stakles.

o į temą, pažįstamas pasakojo kad šiemet irgi buvo naujos statybos daugiabutyje (mažaaukštė statyba) kažkas su  viena faze, kai kiekviename bute individualūs rekuperatoriai sudegė ir dalis technikos ant tam tikrų rozečių. sakė, kad tie kas turi draudimus, atlygins draudimai ir iš ESO pasiims, o tie kas neturi - ESO tiesiogiai. niekas ten atsakomybės nesikrato. čia irgi neabejoju, kad atlygins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, neprisimenu parašė:

nu nebumbėkit kaip kokie seni vatnikai. Lietuva nėra tokia turtinga šalis, kad atlygintų 200 procentus nuostolių. Žinant lietuvių apsukrumą pritaikius UK tvarką, tai sužinotume kad kiekviename bute sudegė po 3 šaldytus, 5 mikrobranges, 3 kaitlentes ir dar po vienas tekinimo stakles.

o į temą, pažįstamas pasakojo kad šiemet irgi buvo naujos statybos daugiabutyje (mažaaukštė statyba) kažkas su  viena faze, kai kiekviename bute individualūs rekuperatoriai sudegė ir dalis technikos ant tam tikrų rozečių. sakė, kad tie kas turi draudimus, atlygins draudimai ir iš ESO pasiims, o tie kas neturi - ESO tiesiogiai. niekas ten atsakomybės nesikrato. čia irgi neabejoju, kad atlygins.

Galim gincytis iki nukritimo, taciau faktas - salies "turtingumo" lygis neturi nieko bendro su Ignitis grupes 231 mln grynojo pelno ir kad salis neturtinga ar turtinga - visiskai nekoreliuoja su tuo, kad jeigu zala padaryta del ju kaltes - atlyginti privalo maksimaliai. Ir cia jau gan sudetingas procesu valdymas kaip atskirti kas turejo 3 saldytuvus kas ne 🙂
Man is Uk labai patinka common sense ir teisinguma jausmas, kurio kartais cia pasigendu. Bet jei atlygina - viskas tvarkoje tada 🙂Tiek, kad pvz perleisti draudimui - nera teisinga, kadangi zmogus kita kart tures didesnes draudimo imokas. Taigi del ESO klaidos - mokes daugiau draudimui. Nelabai sazininga mano nuomone. 

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Karol parašė:

Ignitis grupes 231 mln grynojo pelno ir kad salis neturtinga ar turtinga - visiskai nekoreliuoja su tuo, kad jeigu zala padaryta del ju kaltes - atlyginti privalo maksimaliai

vat tame ir yra idomiausia, kad ignitis tik prekiauja elektra, bet tinklus prižiūri ESO, kurios pelnas nėra mažas, per 2022 pirma ketvirti pakėlė 44mln. Tad jie turi daug lėšų advokatams ir kitaip atsimušti į pavienių žmonių skundus... Taip pat tokia realybė, jog valdiškos institucijos mieliau atiduos tūkstančius advokatams, negu pripažins kaltę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Karol parašė:

Galim gincytis iki nukritimo, taciau faktas - salies "turtingumo" lygis neturi nieko bendro su Ignitis grupes 231 mln grynojo pelno ir kad salis neturtinga ar turtinga - visiskai nekoreliuoja su tuo, kad jeigu zala padaryta del ju kaltes - atlyginti privalo maksimaliai. Ir cia jau gan sudetingas procesu valdymas kaip atskirti kas turejo 3 saldytuvus kas ne 🙂
Man is Uk labai patinka common sense ir teisinguma jausmas, kurio kartais cia pasigendu. Bet jei atlygina - viskas tvarkoje tada 🙂Tiek, kad pvz perleisti draudimui - nera teisinga, kadangi zmogus kita kart tures didesnes draudimo imokas. Taigi del ESO klaidos - mokes daugiau draudimui. Nelabai sazininga mano nuomone. 

Verslu poizuris i klienta tikrai geresnis, nei Lietuvoje, bet nera viskas ir taip vienareiksmiska. As irgi gyvenau UK daug metu  ir papasakosiu kita  puse apie ta 'common sense ir teisinguma jausma'.  Dirbau dideleje kompanijoje, kuri momentaliai reguodavo i bet kokias krizines situacijas. Klientui, kuris patyre (arba galima patyre),  kazkokia zala, buvo viskas kompensuojama be jokiu aiskinimusi. Man is pradziu buvo sokas, kai matydavau, kad zmogus meluoja ir akivaizdziai iesko naudos, o kompanijos vadybininkas be gincu viska apmoka ir visas pretenzijas laiko teisingomis. Paklausus, kodel jie taip daro, buvo atsakyta paprastai - nes musu zmones skundzia ir skundziasi. Jei eina pas visokio plauko ombudsmenus, raso i laikrascius, raso viesus laiskus i head ofisus, palieka neigiamus atsiliepimus visokiausiose platformose ir t.t. Kitaip sakant kompanija gauna labai daug public negative press. Pasekoje to yra paskaičiuota (neva), kad geriau dengti visas pretenzijas, nei veltis į ginčus ir galbut daryti sau reputacine zala.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Update. Šiandien gavom skambutį iš ESO.
Paskambinus pripažino jų kaltę, sakė jog gražins patirtus nuostolius. Nurodė, jog reikia buitinių prietaisų specialistų raštiškos išvados. Taip pat reikia susirinkti naujų pirkinių čekius.
Pirmas etapas baigėsi, dabar įdomesnė dalis. Susipirkus ir nusiuntus viską per kiek laiko jie planuoja viską gražinti. Ir ar bus užskaityti defektavimo lapai, vis dar lieku nežinioje, bet smalsu.

Redagavo Bountyhunter159
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 30 minučių, wan2o parašė:

Verslu poizuris i klienta tikrai geresnis, nei Lietuvoje, bet nera viskas ir taip vienareiksmiska. As irgi gyvenau UK daug metu  ir papasakosiu kita  puse apie ta 'common sense ir teisinguma jausma'.  Dirbau dideleje kompanijoje, kuri momentaliai reguodavo i bet kokias krizines situacijas. Klientui, kuris patyre (arba galima patyre),  kazkokia zala, buvo viskas kompensuojama be jokiu aiskinimusi. Man is pradziu buvo sokas, kai matydavau, kad zmogus meluoja ir akivaizdziai iesko naudos, o kompanijos vadybininkas be gincu viska apmoka ir visas pretenzijas laiko teisingomis. Paklausus, kodel jie taip daro, buvo atsakyta paprastai - nes musu zmones skundzia ir skundziasi. Jei eina pas visokio plauko ombudsmenus, raso i laikrascius, raso viesus laiskus i head ofisus, palieka neigiamus atsiliepimus visokiausiose platformose ir t.t. Kitaip sakant kompanija gauna labai daug public negative press. Pasekoje to yra paskaičiuota (neva), kad geriau dengti visas pretenzijas, nei veltis į ginčus ir galbut daryti sau reputacine zala.

Kai dirbau dideleje corp irgi taip budavo. Tiesiog pigiau taip nei aiskintis ir tasytis, pigiau yra del reputation islaikymo. Aisku budavo fraud control mechanizmai, budavo ir baninintu klientu ir what not. Bet jei neesi tikras, kad esi teisus without reasonable doubt - tiesiog darai klienta laimingu, nes brangu irodineti ir pan. Buna pilna procesu, siek tiek apsunkinant claimus, reasonably, tai akivaizdziai sukciaujantys daznai ir atsoka ir pan. 

Kaip pvz esu pirkes kazkokiu sampunu ar kazko is superdrug uk - kaina buvo ten 40 ar kiek svaru. Prie kasos musa 120 kazkas tokio. Blemba sakau ne tiek parasyta buvo - nuejo, paziurejo, istikruju staff klaida padare - labelis ne tas, atsiprase, pardave uz 40 be klausimu ar aiskinimusi (patys suklydo, geda butu aiskint klientui, kad cia ne ju kalte, istatymas vartotoju teisiu aiskus, klaidinanti reklama, patys klaida padare ir bla bla).

Ta pati situacija lygiai ivyko Lt - tai pardaveja piktai pasake NU TAI NEPIRK TADA GERAI :DDDDDDD Nepirkau. Tiesiog zinau, kad verslas Lietuvoje gali issikalineti is klientu kaip tik nori - vistiek eis ten. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Bountyhunter159 parašė:

Update. Šiandien gavom skambutį iš ESO.
Paskambinus pripažino jų kaltę, sakė jog gražins patirtus nuostolius. Nurodė, jog reikia buitinių prietaisų specialistų raštiškos išvados. Taip pat reikia susirinkti naujų pirkinių čekius.
Pirmas etapas baigėsi, dabar įdomesnė dalis. Susipirkus ir nusiuntus viską per kiek laiko jie planuoja viską gražinti. Ir ar bus užskaityti defektavimo lapai, vis dar lieku nežinioje, bet smalsu.

Tai jie atsiuncia specialista, patys ir suraso viska, ju reikalas. Tiesiog graziai paaiskink, kad savaitgali butu faina issiskalbt, nes nelabai patogu kitaip

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Karol parašė:

Galim gincytis iki nukritimo, taciau faktas - salies "turtingumo" lygis neturi nieko bendro su Ignitis grupes 231 mln grynojo pelno ir kad salis neturtinga ar turtinga - visiskai nekoreliuoja su tuo, kad jeigu zala padaryta del ju kaltes - atlyginti privalo maksimaliai. Ir cia jau gan sudetingas procesu valdymas kaip atskirti kas turejo 3 saldytuvus kas ne 🙂
Man is Uk labai patinka common sense ir teisinguma jausmas, kurio kartais cia pasigendu. Bet jei atlygina - viskas tvarkoje tada 🙂Tiek, kad pvz perleisti draudimui - nera teisinga, kadangi zmogus kita kart tures didesnes draudimo imokas. Taigi del ESO klaidos - mokes daugiau draudimui. Nelabai sazininga mano nuomone. 

Neturės, nes draudimas tuos pačius pinigus regreso tvarka iš ESO pasiims. Tiesiog žmogui mažiau vargo, tad draudimą kartais visai neblogai turėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 minučių, Karol parašė:

Tai jie atsiuncia specialista, patys ir suraso viska, ju reikalas. Tiesiog graziai paaiskink, kad savaitgali butu faina issiskalbt, nes nelabai patogu kitaip

Kazkaip tu labai sudetingai viska nori paversti. Pripazino kalte, paprase logisku dokumentu. O tu dar nori ta eiliniam ESO vadibininkui-konsultantui, kuris potencialiai uz palyginti nedidele alga  gyvenima apsunkinti su savo reikalavimais.. dar konstitucija pacituok jog turi teise i oru gyvenima ir jie tai  pazeidzia.. tikrai paspartins procesus ir nesikabines..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...