Pereiti prie turinio

Dviračiai


Rekomenduojami pranešimai

Kadangi tokios temos nebuvo, tai bendrai diskusijai apie dviračius bandysiu užvesti :).

 

Štai, kas šiuo metu "ant liežuvio":

1. Rytoj Kritinė Masė. Dalyvausit? Kuriame mieste? Nežinote, kas tai?:

http://lt.wikipedia.org/wiki/Kritin%C4%97_Mas%C4%97_(akcija)

O aplamai, tai kiekvieno mėnesio paskutinį penktadienį vykstanti šventė. O kur vyksta, teks atsirinkti pagal miestą:

http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewforum.php?f=11

 

2. Ką manote apie šalmo devėjimą važiuojant? Neapsurdiška? Ar negalvojat, kad gali šiek tiek palaikyt lameriu? Šalmas - apsaugos, o ne pajuokos priemonė, bet daugumai sukelia juoką, o ne džiaugsmą..

 

 

Ir šiaip apie dviračius - klausimai, diskusijos. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja, būtent rytoj, per pačią svarbiausią metų KM Vilniuje nusimato lietingas ir ypač vėjuotas oras (antroje dienos pusėje), tad manau, kad 2008 gegužės rekordas (~1000 dalyvių) nebus pagerintas, kad ir kaip būtų gaila.. O dar pats šiek tiek sergu, tai tikriausiai teks praleisti šią KM :)

 

Dėl šalmo, manau kad tai yra kiekvieno žmogaus asmeninis reikalas, kaip sakoma juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis ;) Jei nusprendei investuoti į savo saugumą, tai patarčiau tą daryti protingai ir nepirkti pigiausių šalmų. Geriau važiuoti be šalmo negu su "made in china".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, istikruju smagu su draugais prasilekti dviraciais, o paskui ant vakaro ir alaus atsigert.. ;) Kad pas mus kasnors organizuotu kazka panasaus.

Apie salma - Jei nori ar reikia tai ir pirk, visada naujas keistas daiktas sukelia juoko, tenka priprasti visiems.:) Ziurint koks tavo amzius, i kitus turetum demesio nekreipt, tik kaip minejo biski auksciau esantis zmogus, salma pirkt ne bet koki kibira ;-)

Beje koki atstuma jums ten tenka nuvaziuoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai važiuoji pačiu pačiu kelkraščiu ir fūra iš nugaros įjungia signalą.. Tada ir dviratis iš rankų iškrenta, ir šoko gauni. Kad mes - tokie pat eismo dalyviai kaip ir jie, nepagalvojai? Vat, mūsų tokiais niekas nelaiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau, pasitaiko juk visokių situacijų, būna, kad ir apvažiuoja/praleidžia ar panašiai. Būna ir dviratininkų visokių, kurie skambučiu 'išgąsdina' ar užkabina kaip nors praeivį. Ir pėsčiuosius ne visada per perėją praleidžia vairuotojai, tai ką jiem dabar pradėt masiškai per gatves belenkur vaikščiot? ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na nežinau, pasitaiko juk visokių situacijų, būna, kad ir apvažiuoja/praleidžia ar panašiai. Būna ir dviratininkų visokių, kurie skambučiu 'išgąsdina' ar užkabina kaip nors praeivį. Ir pėsčiuosius ne visada per perėją praleidžia vairuotojai, tai ką jiem dabar pradėt masiškai per gatves belenkur vaikščiot? ;)

 

 

desimt balu :) sukelei sypsena :) bet pastebejimas rimtai geras

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na nežinau, pasitaiko juk visokių situacijų, būna, kad ir apvažiuoja/praleidžia ar panašiai. Būna ir dviratininkų visokių, kurie skambučiu 'išgąsdina' ar užkabina kaip nors praeivį. Ir pėsčiuosius ne visada per perėją praleidžia vairuotojai, tai ką jiem dabar pradėt masiškai per gatves belenkur vaikščiot? :)

Būt būna, dauguma praleidžia. Bet gali gi ramiai pravažiuot, nereik gasdint. Prisimink, kas per fūros pypsius. Stūmėm dviratį į kalną (klasiokei kompaniją palaikiau, kiti įvažiavo), tai tikrai nesiardėm, kad reikėtų mum ten į krūmus šokt. Bet kai išgirdau signalą - dviratis iš rankų vos ne iškrito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Automobilistai, tokie kaip Luckis, tikriausiai visai išprotėtų, jeigu "jų" gatvės (taip pat kaip dviračių takai) kiekvieną dieną nuo ryto iki vakaro būtų užkimštos pėsčiaisiais ir jiems prieš kiekvieną kėglį reikėtų sustoti, nukrypti nuo kelio ir kur nors per pievą apvažiuoti (mat rimti kėgliai į jokius signalus nereaguoja). Tiesiog prašau jūsų supratingumo - jūs vargstat vieną valandą, o mes - 30 dienų per mėnesį.

 

Dar kartą primenu, jog Kritinė Masė nėra jokia akcija ar organizuotas judėjimas, tai yra tiesiog atsitiktinis socialinis reiškinys, kilęs iš kserokratijos, todėl ji negali turėti iš anksto nustatyto maršruto, gatvės negali būti iš anksto uždaromos, todėl dviračių kolona, savaime suprantama, gali kam nors sukelti tam tikrų nepatogumų. Mes kartu su kitais eismo dalyviais siekiame tik lygybės bei pripažinimo, ir neturime jokių piktavališkų tikslų.

 

“Tai nėra protestas, nes protestas tai pyktis šūkiai ir riaušės, o tai mums netinka. Tegul protestuoja automobiliai prieš pačių savo kamščius. Mes švenčiam kurdami nauja erdvę kelyje, kuris šiaip purvinas ir prikimštas metaliniuose narvuose įstrigusių suirzusių žmonių. Tie žmonės tokie patys kaip ir mes, tačiau neatradę judėjimo laisvės džiaugsmo, neišlaisvinę savo mąstymo. Padovanokime jiems šypsenas ir gera nuotaiką. Džiaukimės šia diena! ir švęskime.” - Egisat

 

Beje, įdomu, kaip jūs reaguotumėte, jeigu Vilniuje į Kritinę Masę susirinktų 80 000 ar daugiau dviratininkų (būtent tiek susirinko Budapešte 2008 m.) ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Automobilistai, tokie kaip Luckis, tikriausiai visai išprotėtų, jeigu "jų" gatvės (taip pat kaip dviračių takai) kiekvieną dieną nuo ryto iki vakaro būtų užkimštos pėsčiaisiais ir jiems prieš kiekvieną kėglį reikėtų sustoti, nukrypti nuo kelio ir kur nors per pievą apvažiuoti (mat rimti kėgliai į jokius signalus nereaguoja). Tiesiog prašau jūsų supratingumo - jūs vargstat vieną valandą, o mes - 30 dienų per mėnesį.

 

Dar kartą primenu, jog Kritinė Masė nėra jokia akcija ar organizuotas judėjimas, tai yra tiesiog atsitiktinis socialinis reiškinys, kilęs iš kserokratijos, todėl ji negali turėti iš anksto nustatyto maršruto, gatvės negali būti iš anksto uždaromos, todėl dviračių kolona, savaime suprantama, gali kam nors sukelti tam tikrų nepatogumų. Mes kartu su kitais eismo dalyviais siekiame tik lygybės bei pripažinimo, ir neturime jokių piktavališkų tikslų.

 

 

 

Beje, įdomu, kaip jūs reaguotumėte, jeigu Vilniuje į Kritinę Masę susirinktų 80 000 ar daugiau dviratininkų (būtent tiek susirinko Budapešte 2008 m.) ? :D

Nemanai, jog žmogų, papuolusį į tokią mėsmalę, kaip tik galit nuteikt prieš dviratininkus?

Man čia labiau primena karą, kur nei viena pusė nelaimi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Būt būna, dauguma praleidžia. Bet gali gi ramiai pravažiuot, nereik gasdint. Prisimink, kas per fūros pypsius. Stūmėm dviratį į kalną (klasiokei kompaniją palaikiau, kiti įvažiavo), tai tikrai nesiardėm, kad reikėtų mum ten į krūmus šokt. Bet kai išgirdau signalą - dviratis iš rankų vos ne iškrito.

Aisku abejoju ar cia tas pats atvejis, bet mano vienas dede visada is toliau papypsena dviratininkams, kad jie zinotu, jog pro juos pravaziuos masina ir nesugalvotu i kelia isvaziuot ar siaip atsargesni butu.

 

Is tiesu reikes pasigilint i keliu eismo taisykles, bet dviratininkai neturi kur vaziuoti. Keliais vaziuodami trukdo automobiliams, saligatviais vaziuodami trukdo zmonem, tai kaip jiem vazinet, oru skraidyt?

Geriausia mano manymu gatve yra gedimino prospektas, kur kelias platesnis ir atskirta juosta dviraciams. Jei visos gatves tokios butu, butu svajoniu miestas.. utopija..

Redagavo klemkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokingiausia kad supratimo ir lygiavertiskumo reikalauja nepilnameciai. Jus pirma su automobiliais isvaziuokit i gatves tada snekekit kokia pas jus tolerancija ir kokiu lygiavertisku eismo dalyviu laikote dviratininka, kai jo greitis 10 km/h, tavo 60 km/h.

 

Kitas dalykas pirma susidekit visur kur reikia atsvaitus + sviesa atspindincias liemenes vilkekit vaziuodami gatvemis, o tai vieninteliai pencininkai su tom liemenem vaziuoja. Pacukai kai isoka i kelia ir jura iki keliu, galvoja kad mes juos lygiai taip pat matom kaip ir jie mus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš turbūt vienintelis gražiai važinėjantis, jei gatve - ne mažiau 25km/h (išskyrus KM), bandydamas palaikyti 30km/h greitį.

 

Aš žinau tuos pacukus, vienas vos manęs nenumušė - per raudoną su dviračiu, vienoj judriausių Panevėžio sankryžų lekia.. Gaila, pats buvau su dviračiu, taip norėjosi nuskint aną su koja. Aš kalbu apie gražų važiavimą gatve, ką ir stengiuos daryti. O atšvaitai, liemenės ir pn. šlamštas dieną nelabai padės - dviratis oranžinis, striukė raudona, kelnės žalios. Tikrai nepastebėti sunkoka. Kitas reikalas - kai išlenda iš krūmų kokių. Bet jei važiuoji visada gatve.. Ai, žodžiu, čia vos ne tokio lygio, kaip Kaunas prieš Vilnių kova tuoj taps.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nors as irgi visas apsisagstes atsvaitais, bet jei vairuotojas ziuri i kita puse, tai nors ir i akis jam sviesk, vis tiek nematys ;] buvo ant manes perejoj vos neuzvaziaves, nes suko i desine ir ziurejo i kaire ar nera masinu, o kad as per pereja vaziavau pamate tik paskutine akimirka, maciau net kaip rankos ant vairo sudrebejo, pats issigando, uztai reikia ziuret i visas puses po kelis kartus ne tik vairuotojams, bet ir pestiesiems ir dviratininkams.

Redagavo klemkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, juk visada atsiranda žmonių, norinčių kariauti. Visur yra žmonių, įlindusių į savo automobilį, nenorinčių suvokti, kas vyksta aplink juos. Aš asmeniškai esant galimybei važiuoju dviračių taku, tačiau kaip žinia Vilniuje jų yra vos keletas, tai dažniausiai tenka važiuoti gatve. Visada laikausi KET ir važiuoju 25-30 km/h greičiu. Tačiau taisyklėse nėra nurodytas minimalus greitis gatvėse, tad kai kurių vairuotojų nepasitenkinimas/pyktis yra tik jų pačių netolerancijos reiškinys, kurį būtina gydyti.

 

Dėl Gedimino pr. - tos nupieštos juostos nėra dviračių takai, iš tikrųjų jos neturi jokios vertės. Apskritai, kas liečia šią temą, Vilniuje gatvės yra per siauros, kad galėtume turėti Šiaurės Europos šalyse įprastą trijuostę miesto gatvių sistemą (t.y. pirma juosta stovėjimui(autobusams), antra dviračiams, trečia automobiliams), tačiau manau, kad dviračių transporto plėtrai didelės įtakos turėtų A juostų plėtra bei dviratinių keltuvų įrengimas.

Tai nereikalauja didelių investicijų, bet tam reikia laisvo valdžios mąstymo ir iniciatyvumo. Tačiau kol esamos valdžios nepakeis naujoji karta, galėsime tik pavydėti šio bei kitų miestų gyventojams :)

 

 

Redagavo vtomux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galvoju wtf, dviraciu keltuvas :D Lietuva - kalnu salis. Valdzia specialiai bordiuru pristato, kad nebutu problemu, o dar keltuvus statys??? Neisizeiskit, bet kalbant apie lietuva, tai cia anekdotas su tais keltuvais... Nebent ten kokio vilniaus savivaldybe prisimastys is lietuvos pinigu prisivoge...

Kaip Siauliuose, per viaduka yra atskirta bordiurais zmonem takai ir dviraciam kartu, tai sugalvojo saligatvi patvarkyt, sutvarke ir sudejo ties galais 30cm aukscio bordiurus, kur anksciau buvo bent sioks toks uzvaziavimas.

 

Man atrodo viena diena issitrauksiu kuji ir apvaziuosiu visas tokias vietoves ir isdauzysiu tuos bordiurus, nors man nesunku juos pravaziuoti, dar smagiau kai yra nuo ko pasokineti, bet is principo, gi ir pensininkai nori vaziuoti ir moteriskes...

Bet tokiu "uzvaziavimu" siauliuose galima suskaiciuoti simtus, beveik kiekvienoj sankryzoj, nors ir dviraciu takas nupiestas...

Baltic vairo dviraciai neatlaikytu savo miesto dviraciu taku :D tegu atidaro geriau ekstremaliam sportui pritaikytu dviraciu gamykla :) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na, juk visada atsiranda žmonių, norinčių kariauti. Visur yra žmonių, įlindusių į savo automobilį, nenorinčių suvokti, kas vyksta aplink juos. Aš asmeniškai esant galimybei važiuoju dviračių taku, tačiau kaip žinia Vilniuje jų yra vos keletas, tai dažniausiai tenka važiuoti gatve. Visada laikausi KET ir važiuoju 25-30 km/h greičiu. Tačiau taisyklėse nėra nurodytas minimalus greitis gatvėse, tad kai kurių vairuotojų nepasitenkinimas/pyktis yra tik jų pačių netolerancijos reiškinys, kurį būtina gydyti.

 

Kai persesi nuo dviracio i automobili tada ir snekek apie vairuotoju tolerancija. Nes dar nesuvoki, kad dviem masinom susidurus nedideliu greiciu apsilanksto tik skardos, o uzkliudzius dviratininka ar jam paciam palindus po ratais uztenka ir to 30 km/h greicio kad viena laidotu o kita po teismus uztampytu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kai persesi nuo dviracio i automobili tada ir snekek apie vairuotoju tolerancija. Nes dar nesuvoki, kad dviem masinom susidurus nedideliu greiciu apsilanksto tik skardos, o uzkliudzius dviratininka ar jam paciam palindus po ratais uztenka ir to 30 km/h greicio kad viena laidotu o kita po teismus uztampytu

Ai, tai tipo, važiuot dviračiu yra blogai, nes trūksta saugumo? Tai sukurk saugumą, kad nenuneštum manęs, kai aš ramiai važiuosiu. Negali to padaryt? Tai ką man belieka daryt? Ir patarlė "bijai vilko, neik į mišką" nelabai tinka, manau.

 

EDIT: Nusipirkau 7 vienetus atšvaitų. Dabar turėtų būti patenkinti, kurie prieš tai nesijautė saugūs, nes dviratis gali mašiną apverst :).

Redagavo GeeFre
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ai, tai tipo, važiuot dviračiu yra blogai, nes trūksta saugumo? Tai sukurk saugumą, kad nenuneštum manęs, kai aš ramiai važiuosiu. Negali to padaryt? Tai ką man belieka daryt? Ir patarlė "bijai vilko, neik į mišką" nelabai tinka, manau.

 

EDIT: Nusipirkau 7 vienetus atšvaitų. Dabar turėtų būti patenkinti, kurie prieš tai nesijautė saugūs, nes dviratis gali mašiną apverst :).

Nebuk tu toks vienasaliskas, suprask, kad nebuvo ir nebus dviratininkas visapusiskas eismo dalyvis vaziuodamas tokiu greiciu, pripazistu, kad tolerancijos is vairuotoju puses dar nera tokios, kokios noretusi, bet ta pati galiu pasakyt ir apie dviratininkus, kurie vaziuoja viduriu kelio, ir jeigu neduok dieve uzkabinsi ji, isputes akis aiskins, kad jis toks pats eismo dalyvis kaip ir masinu vairuotojai, ir jis tvarkingai vaziavo, o masina kosminiu greiciu pralekdama ji uzkabino. Apie matomuma kalbant, tai po biski gereja problema su atsvaitais, dabar bent jau pensininkai su liemenem vazineja, ne taip, kaip anksciau tik spedavai pamatyt juoda seseli is kelkrascio islendanti, bet tai vis dar problema. Zodziu norejau pasakyt ta, kad nereikia varyti vientik ant masinu vairuotoju, o reikia suprast savo padeti keli, ir neisivaizduot, kad ir masina ir tu-vienodi eismo dalyviai.

 

P.S Net ir su mocu vaziuojant pasitaiko tokiu, kurie nuo kelio nustumt bando, tai ne vieni dviratininkai tokie nuskriausit;)

Redagavo Brudas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lietuvoje dviratininkai niekada nebus pripažinti visapusiškais eismo dalyviais. Pasižiūrėkit kaip Lietuvoj visi nardo per juostas. Visi tik aplenkt stengiasi. Nuvažiuok į Estiją, Suomiją kur man teko būti ir suprasit, kad Lietuvoje dviratininkams vietos nėra ne dėl to kaip jie važiuoja, o dėl to kaip važiuoja tie, kurie vairuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats pritariu, kad Lietuvoj mažai dėmėsio kreipiama į dviratininkus, o taip pat ir į motociklininkus... Tačiau šiandien su draugu su moto važiavom, tai kažkokia moterytė varė išsikerojus per vidurį juostos. Pradėjau lenkt tai ji dar labiau į kairę patraukė ir vos neprisispaudė... Ir pasakyk dabar, kuri pusė "geresni" - ar tie, kurie nepraleidžia, ar tie, kurie nesuvaldo ar nesupranta, kur važiuoja... O to gerumo neprideda transporto priemonės tipas. Nuo pačio vairuotojo tai priklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...